مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار

11471

شرایط استفاده از رنگ های ژلاتینی برای مو

یکی از موارد مهم در هنر آرایشگری، استفاده از رنگ های مناسب و جذاب مو می باشد. امروزه رنگ موها با رنگ های ژلاتینی دارای محبوبیت خاصی می باشند. این رنگ ها دارای تنوع بسیار زیادی می باشند.

یکی از موارد مهم در هنر آرایشگری، استفاده از رنگ های مناسب و جذاب مو می باشد. در رنگ کردن مو نباید رابطه رنگ پوست و مو و چشم با رنگ لباس و آرایش را فراموش کرد. امروزه رنگ موها با رنگ های ژلاتینی دارای محبوبیت خاصی می باشند. این رنگ ها دارای تنوع بسیار زیادی می باشند. رنگ های ژلاتینی با توجه به کد رنگ های آن دارای خواص خاصی می باشند. شما می توانید این رنگ ها را از فروشگاه های سطح شهر یا سایت های اینترنتی خریداری کنید. رنگ های پاستلی از جمله محصولات پرطرفدار برای رنگ مو می باشد. در اینجا به نکاتی راجع به استفاده از رنگ های ژلاتینی اشاره می کنیم.

رنگ مو در هنر آرایشگری زنانه

همان طور که گفته شد رنگ مو یکی از مهم ترین عوامل زیبایی در صورت و ظاهر خانم ها می باشد. آرایشگر ها متناسب با شرایط چهره هر فرد رنگ مو متناسب را انتخاب می کنند. رنگ های ژلاتینی از جمله رنگ های رایج و محبوب می باشد. استفاده از مواد با کیفیت و استفاده از محصولات ترمیم و صافی مو و ایجاد جذابیت متناسب در صورت از جمله نکات مهم در استفاده از این مدل رنگ مو می باشد. در شروع کار سعی کنید ابتدا مدل ها و طرح های مورد نظر خود را به مشتری ارائه دهید سپس شروع به کار کنید. استفاده از رنگ های ژلاتینی به زیبایی و جذابیت فرد کمک زیادی می کند.

رنگ های ژلاتینی

رنگ های ژلاتینی

رنگهای ژلاتینی

رنگ های ژلاتینی

رنگ های ژلاتینی امروزه از جمله موارد رایج در دنیا می باشد. رنگ های ژلاتینی دارای ترکیب هایی بسیار متنوع و خاص هستند. این طرح ها به صورتی است که برای هر سلیقه ای دارای رنگ مورد نظر می باشد. این رنگ ها شامل آمبره بنفش، صورتی، خاکستری بنفش، صورتی و سبز، لایه های زرد، رنگ های خنک سیلور و آبی، هایلایت اشباع شده، سبز، امواج آفتابگردان و رنگین کمان می باشد. این رنگ ها هر کدام دارای طبقه بندی از لحاظ پررنگی و کم رنگی می باشد که در قسمت بعدی راجع به کدهای آن توضیح داده شده است. این مدل رنگ ها برای هر نوع مدل از مو مناسب می باشند.

رنگ های پاستلی

رنگ پاستلی

تنوع مدل ها در رنگ های ژلاتینی

مدل های ارائه شده برای رنگ های ژلاتینی بسیار گسترده می باشد. این رنگ ها دارای کدهای مختلفی می باشند. شما می توانید متناسب با سلیقه خود هر یک از کدهای ارائه شده برای رنگ های مختلف را انتخاب کنید. شما می توانید با استفاده از آلبوم های مختلف رنگ مو، دید کلی نسبت به رنگ مو انتخاب شده بدست آورید. انتخاب این رنگ ها کمی با رنگ های طبیعی تفاوت می کند. این رنگ ها حالت هایی غیرطبیعی و مختلف دارد. در واقع به طور کلی رنگ های مو از شماره 1 تا 10 طبقه بندی می شوند.

رنگ 1: مشکی پرکلاغی

رنگ 2: مشکی طبیعی

رنگ 3: قهوه ای سوخته

رنگ 4: قهوه ای متوسط

رنگ 5: قهوه ای روشن

رنگ 6: بلوند تیره

رنگ 7: بلوند متوسط    

رنگ 8: بلوند روشن

رنگ 9: بلوند خیلی روشن

رنگ 10: بلوند تیره خیلی خیلی روشن

 

خرید رنگ های ژلاتینی

یکی از موارد جذاب برای رنگ های ژلاتینی امکان خرید آنلاین می باشد. این محصولات را می توانید از سایت های معتبر فروش محصولات آرایشی خریداری کنید. شما می توانید به صورت اینترنتی سفارش دهید و آن ها را درب منزل تحویل بگیرید. این محصولات معمولا قیمت مناسب تری نسبت به پکیج های سطح شهر دارند. این محصولات را می توانید از فروشگاه های سطح شهر نیز تهیه کنید. حتما قبل از سفارش محصول از انتخاب شماره رنگ مورد نظر اطمینان حاصل کنید. در بسیاری از موارد نحوه استفاده از این محصولات در کنار جعبه آن ها نوشته شده است. بسیاری از سایت های اینترنتی آموزش های مناسبی برای استفاه از این رنگ موها ارائه داده اند.

رنگ موی پاستلی 

نکات مهم در استفاده از رنگ های ژلاتینی

از جمله نکات مهم در انتخاب رنگ مو توجه به شرایط پس از استفاده از رنگ مو می باشد. در هنگام ترکیب رنگ ها دقت کنید که میزان استفاده از هر رنگ تغییر نکند. در صورتی که قصد دارید خودتان موهایتان را رنگ کنید حتما مقاله 10 نکته طلایی برای رنگ کردن مو در خانه را مطالعه کنید. در هنگام ترکیب کردن سعی کنید از دستکش های پلاستیکی استفاده کنید. با توجه به شیمیایی بودن این رنگ ها سعی کنید در هنگام درست کردن رنگ دست خود را به چشم یا دهان خود نزنید. پس از انجام کار متناسب با نوشته محصول چندین بار سر خود را بشویید. میزان زمان برای ماندن رنگ بر روی سر شما نیز در آنجا ذکر شده است. به سردی و گرمی ترکیب رنگ ها نیز دقت کنید. سعی کنید رنگ های با کیفیت بالا را انتخاب کنید. 

رنگ موی ژلاتینی

رنگ موی ژلاتینی

رنگ موی

دیدگاه کاربران

0 دیدگاه

امیدواریم برایتان مفید بوده باشه و دیدگاه خودتان را برای ما بنویسید


جدیدترین های مجله مد

تا کنون 26728 نفر در خبرنامه برندکده عضو شده اند، جای شما خالیست

ثبت اطلاعات

مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار