مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار

11479

عوامل موثر در خرید کیف، چمدان و کوله پشتی

انتخاب خوب در خرید کیف، چمدان، ساک و کوله پشتی مناسب برای اهداف گوناگون از اهمیت بسیاری برخوردار است. همه ما برای کاربردهای مختلف مانند مسافرت، نگهداری وسایل در یک تفریح روزانه، دانشگاه و مواردی ...

انتخاب خوب در خرید کیف، چمدان ، ساک و کوله پشتی مناسب برای اهداف گوناگون از اهمیت بسیاری برخوردار است. همه ما برای کاربردهای مختلف مانند مسافرت، نگهداری وسایل در یک تفریح روزانه، دانشگاه و مواردی مانند آن نیاز به خرید کیف، چمدان، کوله پشتی یا ساک مناسب داریم. هنگامی که به بازار می روید باید با در نظر گرفتن نیاز خود در جستجوی مناسب ترین کیفی باشید که علاوه بر داشتن فضای مناسب، دارای جنس مرغوبی باشد که بتوانید برای مدت طولانی از آن استفاده کنید. در این مقاله به بررسی عوامل مؤثر در خرید کیف، چمدان و کوله پشتی مناسب می پردازیم.

عوامل مؤثر در خرید کیف، چمدان و کوله پشتی

خرید کیف مناسب در ابعاد مختلف و کاربردهای گوناگون باید با دقت انجام شود. هر فردی در هر جایگاهی و در هر مکانی وسایل و ابزار مورد نیاز خود را درون کیف، چمدان مسافرتی یا کوله پشتی به همراه خود می برد. در صورتی که کیف خریداری شده مناسب نباشد علاوه بر زحمت زیادی که فرد در طول استفاده از آن متحمل می شود مشکلاتی مانند گم شدن وسایل یا آسیب دیدن آنها را به همراه دارد. با وجود نوآوری های جدید در چمدان های مسافرتی و خرید چمدان هوشمند دیگر نیازی به حمل چمدان های سنگین و سنتی و یا کوله پشتی نخواهید داشت. در این چمدان ها تغییرات زیادی ایجاد شده است و خدمات زیادی را به صاحب خود ارائه می دهد. چمدان ها نیز در دنیای امروزی که همه چیز به صورت هوشمند عمل می کند تغییر کرده اند و به صورت امروزی در آمده اند. با خرید چمدان هوشمند قادر خواهید بود وسایل الکترونیکی خود را شارژ کنید و یا اقدام به ردیابی آن ها کنید. این چمدان ها برای جریمه نشدن وسایل را وزن می کنند و امکانات زیاد دیگری نیز دارند. افراد با در نظر گرفتن نوع نیاز خود و کاربرد مورد نظر خود باید نسبت به خرید کیف، چمدان و کوله پشتی اقدام نمایند. عوامل بسیاری مانند اندازه، جنس، استانداردهای سلامتی ستون فقرات، فضای کیف، سهولت استفاده و ابزارهای استفاده آسان مانند چرخ های تعبیه شده در چمدان و کوله پشتی در انتخاب درست هنگام خرید کیف را باید در نظر گرفت. 

خرید چمدان مسافرتی

چه نوع کیفی نیاز دارید؟

هنگامی که برای خرید کیف اقدام می کنید در ابتدا باید از خود این سؤال را بپرسید که کیف یا چمدان یا کوله پشتی که در جستجوی آن هستید قرار است چه کاربردی برای شما داشته باشد؟  باید نوع سفرهایی که در آن ها از کیف یا چمدان مورد نظر استفاده می کنید را در نظر بگیرید. آیا قرار است سفرهای هوایی یا زمینی بروید و وسایل خود را درون چمدان قرار دهید و به راحتی در محیط فرودگاه یا  پایانه رفت و آمد کنید؟ یا قرار است به کوهنوردی رفته و وسایل مورد نیاز خود در طبیعت را داخل کوله پشتی به همراه داشته باشید؟ آیا تصمیم دارید برای حضور در محل کار یا دانشگاه به خرید کیف پردازید و مایحتاج خود را درون آن قرار دهید؟ یا تصمیم دارید ساکی برای خرید انتخاب کنید؟ پاسخ همه این پرسش ها در خرید کیف به شما کمک می کند که انتخاب درستی انجام دهید. هنگام خرید کیف، چمدان یا کوله پشتی باید حجم وسایلی که قرار است درون آن قرار دهید را در نظر بگیرید که با کمبود فضا و یا ازدیاد آن روبرو نشوید.

خرید چمدان مسافرتی

خرید کیف دستی مناسب برای خانم ها

خرید کیف دستی زنانه برای استفاده کنندگان اندکی دشوار است زیرا امروزه طرح ها و مدل های مختلفی در ساخت آنها به کار برده می شود که انتخاب را اندکی دشوار می کند. امروزه یکی از وسایل ضروری  بانوان کیف دستی آن ها است، زیرا لوازم مورد نیاز خود را درون آن جا داده و با خود حمل می کنند. برای خرید کیف دستی مناسب باید با توجه به میزان فضای لازم و سپس طرح مورد نظر و رنگ آن اقدام نمود. بسیاری از خانم ها وسایل بسیاری را درون کیفشان جا می دهند، این افراد بهتر است از مدل هایی که اندکی بزرگ تر هستند استفاده کنند که زمان زیادی را به دنبال وسایل درون کیف نگردند. خرید کیف با جیب های بیشتر می تواند به قرار دادن وسایل و منظم کردن آن ها داخل کیف کمک کند. اندازه کیف دستی را با توجه به جثه خود انتخاب کنید و در صورتی که قد متوسط دارید بهتر است از کیف های بزرگ استفاده نکنید.

خرید چمدان مسافرتی

خرید کیف دستی مناسب برای آقایان

برای خرید کیف دستی مردانه اول باید تیپ لباس پوشیدن در نظر گرفته شود زیرا هر کیفی  با هر مدل لباسی مناسب نیست. کیف مناسب افرادی که لباس های اسپرت می پوشند با افرادی که کت و شلوار بر تن دارند متفاوت است. کیف های دستی مردانه نیز مانند کیف های زنانه از تنوع فراوانی برخوردار هستند. آقایانی که برای خرید کیف اداری به فروشگاه ها مراجعه می کنند بهتر است از مدل های بنددار که بر روی دوش آن ها قرار می گیرد استفاده کنند. این کیف ها به گونه ای هستند که مدارک و اسنادی که همراه با خود به اداره و سازمان می برند محفوظ باشد. این کیف ها در ابعاد متوسط و بزرگ تولید می شود شخص می تواند مدل مورد نظر خود را انتخاب کنند. برخی از آقایان مدارک و اسناد زیادی را با خود حمل نمی کنند و برای نگهداری از مدارک شناسایی، کلید، کارت های بانکی و غیره به خرید کیف می پردازند. برای این افراد نیز کیف های کوچکی با بند کوتاه موجود است که بیشتر از جنس چرم تولید می شود.

خرید چمدان مسافرتی

خرید کیف مناسب برای دانش آموزان و دانشجویان

دانش آموزان و دانشجویان برای دوران تحصیل خود در هر سال تحصیلی نسبت به خرید کیف مناسب اقدام می نمایند. این دسته از افراد باید کیفی را انتخاب کنند که فضای کافی برای نگهداری کتاب ها، جزوات و نوشت افزار آن ها را داشته باشد. خوشبختانه تنوع کیف ها و کوله پشتی های مناسب برای دانش آموزان و دانشجویان دختر و پسر زیاد است و همه سلیقه ها را با انواع نیازها پوشش می دهد. نکته ای که در خرید کیف یا کوله پشتی مدرسه یا دانشگاه باید در نظر گرفته شود استاندارد بودن آن است. کیف یا کوله پشتی نامناسب منجر به افتادگی شانه یا آسیب ستون فقرات می شود؛ بنابراین به هنگام خرید کیف مدرسه باید انواع استاندارد با فضای کافی و وزن کمتر را انتخاب کرد. رنگ بندی و جنس کیف ها نیز متفاوت است در میان این تنوع بهتر است نوع مرغوب آن انتخاب شوند که به مدت زمان لازم کارایی داشته باشد. 

خرید چمدان مسافرتی

خرید ساک مناسب

همه ما برای انجام خریدهای روزمره، همراه بردن وسایل برای پیک نیک یا تفریح آخر هفته و مواردی از این قبیل نیاز به خرید ساک مناسب داریم. ساک های موجود در بازار در رنگ ها و طرح های بسیاری تولید شده اند. هنگام خرید بهتر است انواعی را خریداری کنید که استحکام و مقاومت کافی در الیاف خود داشته باشد که بتواند وزن بار زیاد را تحمل کند. ساک های پارچه ای از ظرافت بیشتری نسبت به ساک های چرخدار برخوردار هستند و فرد می تواند حتی در مسافرت های هوایی ساک را همراه خود به درون هواپیما حمل کند.

خرید چمدان مسافرتی

انواع چمدان

هنگامی که صحبت از مسافرت می شود ناخودآگاه به یاد چمدان، وسیله ای پرکاربرد و مهم در سفر می افتیم. چمدان های موجود در انواع مختلفی به چشم می خورد که فرد با توجه به نیاز خود و حجم وسایلش نسبت به خرید چمدان مناسب اقدام می نماید. خرید کیف و چمدان مسافرتی اهمیت زیادی دارد و باید به گونه ای انتخاب شود که در طول سفر آسیبی نبیند و دارای دوام کافی باشد. چمدان ها در انواع جعبه ای، دستی و چرخ دار هستند که در سفرهای مختلف مانند سفر با ماشین شخصی، سفر با هواپیما، سفر با اتوبوس یا قطار باید نمونه مناسبی را انتخاب کرد.

خرید چمدان مسافرتی

خرید چمدان مناسب

چمدان های چرخدار معمولاً از استحکام بالایی برخوردار هستند و در سفرهای طولانی مدت به راحتی می توانید از آن ها استفاده کنید. در این چمدان ها وسایل شما به خوبی حفظ می شود و از آسیب های موجود در سفر در امان خواهد ماند. جنس چمدان ها نیز متنوع است بنابراین بهتر است جنسی را انتخاب کنید که در برابر ضربه، رطوبت و گرما آسیبی متوجه وسایلتان نشود. در خرید کیف مسافرتی و چمدان بهتر است مدلی را انتخاب کنید که دارای زیپ ضد سرقت باشد و دیگران نتوانند به وسایل شما دسترسی داشته باشند. چمدانی که انتخاب می کنید دسته بلند داشته باشد زیرا با استفاده از دسته بلند حمل و نقل آن آسان خواهد شد. هنگام خرید چمدان تعداد افرادی که قرار است از آن استفاده کنند را در نظر بگیرید. بدیهی است هر چه تعداد افراد بیشتر باشد چمدان نیز بزرگ تر خواهد بود. هنگام خرید چمدان در اندازه بزرگ باید تعداد چرخ های آن بیشتر باشد که جابجایی آن آسان تر شود.

خرید چمدان مسافرتی

انواع کوله پشتی ها

کوله پشتی ها یکی از پرطرفدارترین ابزارهای نگهداری وسایل هستند. افراد مختلف می توانند به خرید کیف دوشی مناسب جهت نگهداری وسایل با کاربردهای گوناگون مانند کوله پشتی های دانشجوی، کوله پشتی های نگهداری لپ تاپ و لوازم الکترونیکی، کوله پشتی سفری، کوله پشتی کوهنوردی و گردشگری بپردازند. کوله پشتی های چرمی که سال های گذشته رواج یافته است در اندازه های کوچک و بزرگ تولید می شود و برای خانم ها و آقایان بسیار کاربردی است. یکی از بهترین انتخاب ها برای خرید کیف و کوله پشتی مسافرتی مدل چرخدار آن است که طرفداران بسیاری دارد. این کوله پشتی ها هم می تواند به صورت دستی با استفاده از چرخ بر روی زمین کشیده شود و هم دسته و چرخ آن جمع شود و به صورت کوله پشتی مورد استفاده قرار گیرد.

خرید چمدان مسافرتی

خرید کوله پشتی مناسب

هنگام خرید کوله پشتی باید نوع کاربرد آن را برای خود در نظر بگیرید و بر اساس نیاز خود یکی از گزینه های مناسب را انتخاب نمایید. استفاده از کوله های مسافرتی می تواند نیاز شما را برای خرید چمدان برطرف کند زیرا در مکان هایی که نمی توانید از چمدان چرخدار استفاده کنید به راحتی کوله پشتی را به دوش انداخته و وسایل خود را جابجا می کنید. در استفاده های روزمره مانند حضور در محل کار، دانشگاه و یا حتی گردش روزانه می توانید از کوله پشتی استفاده کنید. کوله پشتی مناسب باید دارای جنسی باشد که در برابر پارگی و رطوبت از وسایل شما محافظت کند. پارچه مورد استفاده در کوله پشتی باید دارای مقاومت کافی باشد که برای مدت زمان طولانی دوام بیاورد. اگر هدف شما از خرید کیف لپ تاپ یا کوله پشتی برای حمل و جابجایی لپ تاپ است با در نظر گرفتن ابعاد لپ تاپ، کیف ضد ضربه ای را انتخاب نمایید که در صورت افتادن یا ضربه خوردن سیستم شما آسیب نبیند.

خرید چمدان مسافرتی

الیاف مختلف در ساخت کیف، چمدان، کوله پشتی

هنگام خرید کیف، چمدان یا کوله پشتی یکی از گزینه هایی که اهمیت فراوانی دارد الیاف به کار رفته در آن می باشد. کیف ها و چمدان های موجود در بازار با الیاف گوناگون چرم و پارچه تولید می شوند. الیافی مانند چرم، کتان و کنف از جمله الیاف طبیعی هستند که در ساختار کیف استفاده می شوند. نایلون نیز به عنوان مواد مصنوعی در پوشش کیف ها به کار می رود. مقاومت پارچه ها در برابر پارگی به نوع و ضخامت آن ها بستگی دارد. مواد مصنوعی نیز خاصیت ضد آب بودن را به کیف ها می دهند. کیف های چرمی نیز از مقاومت بالایی برخوردارند اما وزن آن ها نسبت به کیف های پارچه ای بیشتر است.

خرید چمدان مسافرتی

پلاستیک و فلزات موجود در ساخت چمدان

هنگام خرید کیف وقتی آن را به دقت بررسی کنید متوجه خواهید شد که در چمدان و کوله پشتی از پلاستیک و فلزاتی برای ساخت قطعات داخلی آن ها استفاده شده است. در چمدان های محکم از پلاستیک شامل پلی کربنات و پلی پروپیلن و همچنین از فلزاتی مانند آلومینیوم یا فیبر کربن استفاده می شود. اگر تصمیم به خرید کیف یا چمدان مسافرتی در طرح های جدید با وزن بسیار کم دارید در نظر داشته باشید این چمدان ها از استحکام بالایی برخوردار هستند و برای جابجایی آن ها از چرخ استفاده شده است. استفاده از پلی کربنات ها در ساختار کیف ها موجب مقاومت و ضد خش بودن آن ها می شود. از وینیل ها که نوعی پلاستیک با قیمت مناسب می باشد در روکش کیف استفاده می شود که در رنگ های متنوعی وجود دارد و جایگزین مناسبی برای چرم است.

  

برندهای مرتبط با نوشته

دیدگاه کاربران

0 دیدگاه

امیدواریم برایتان مفید بوده باشه و دیدگاه خودتان را برای ما بنویسید


جدیدترین های مجله مد

تا کنون 26726 نفر در خبرنامه برندکده عضو شده اند، جای شما خالیست

ثبت اطلاعات

مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار