مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار

11483

پیشرفت در کسب و کار از طریق تور نمایشگاهی

در عصر حاظر پیشرفت ها در تمامی زمینه ها و کسب و کار ها صورت میگیرد لزا هر لحظه باید در زمینه کاری خود پیشرفت داشته باشید تا بتوانید محصولات بهتر و کسب درآمد بهتری داشته باشید, یکی از راه هایی که از...

در عصر حاظر پیشرفت ها در تمامی زمینه ها و کسب و کار ها صورت میگیرد لزا هر لحظه باید در زمینه کاری خود پیشرفت داشته باشید تا بتوانید محصولات بهتر و کسب درآمد بهتری داشته باشید, یکی از راه هایی که از طریق آن میتوانید در کسب و کار خود پیشرفت ایجاد کنید شرکت در نمایشگاه مخصوص کار خود است.نمایشگاه های مختلفی در زمینه های مختلف برگزار میشود که اهمیت بالایی برای همگان دارد.به طور مثال برای بهبود در کسب کار خود در زمینه کشاورزی میتوانید در نمایشگاه هفته سبز برلین شرکت کنید.اگر دندانپزشک هستید و به دنبال پیشرفت در این زمینه میباشد در نمایشگاه دندان پزشکی آلمان میتوانید حضور داشته باشید.کسانی که در زمینه شیرینی و شکلات فعال هستند حضور آنها در نمایشگاه شیرینی و شکلات آلمان خالی از لطف نیست و یا نمایشگاه کانتون گوانجو که در فاز های مختلف در بخش های مختلف فعالیت دارد.

 

نمایشگاه کانتون گوانجو

نمایشگاه کانتون گوانجو که یکی از بزرگتری نمایشگاه های فعال در زمینه تجاری است هر سال دو بار برگزار میشود. در اوایل بهار و پائیز این نمایشگاه شروع به کار میکند و معمولا در سه فاز اجرا میشود.این نمایشگاه بزرگتری نمایشگاه تجاری چین میباشد.در فاز اول محصولاتی مانند تولیدات صوتی و تصویری , تجهیزات مخابراتی , لوازم خانگی , سیستم های تهویه , سیستم های روشنایی , تولیدات شیمیایی منابع انرژی , مصالح ساختمان و غیره ارائه میشود. در فاز دوم این نمایشگاه خدمات و یا محصولاتی مانند لوازم آشپزخانه , لوازم خانگی , محصولات آرایشی بهداشتی , اسباب بازی , محصولات باغبانی , مبلمان , تولیدات بومی , محصولات جشنواره , محصولات حیوانات خانگی در این بخش دیده میشود.در فاز سوم مدل های مختلف لباس های مردانه , منسوجات مختلف هانگی , صنایع غذایی , کیف و کفش و چمدان و لوازم تحریر از جمله محصولاتی است که در فاز سوم نمایشگاه کانتون گوانجو قرار دارد.

نمایشگاه دندانپزشکی آلمان

ای نمایشگاه برای تمامی مخاطبین و فعال در زمینه دندانپزشکی بسیار مهم است.چرا که تمامی محصولات و روش های جدید دندانپزشکی در قلب این نمایشگاه وجود دارد.نمایشگاه دندانپزشکی آلمان که هر ساله در شهر کلن برگزار میشود توجه مخاطبین زیادی را به خود جلب کرده است که این ویژگی بسیار حائز اهمیت است.شرکتکنندگان و بازدید کنندگان از این نمایشگاه افراد متخصص فعال در حوزه دندانپزشکی میباشد. دستگاه ها و تجهیزات جدید دندانپزشکی در نمایشگاه دندانپزشکی آلمان معرفی میشوند. با شرکت در کنفرانس های مختلف در این نمایشگاه میتوانید روش های نوین را فرابگیرید و در کار خود استفاده کنید. حضور برند های مختلف دندانپزشکی همچنین فعالان مینه ساخت مسواک , خمیر دندان و آدامس در این نمایشگاه شرکت میکنند.با توجه که بازدید کنندگان نیز از جمله افراد بسیار متخصص میباشند داشتن قرفه در این نمایشگاه نیز باعث بهبود کار خود میشود.

نمایشگاه شیرینی وشکلات آلمان

صنف مواد غذایی بسیار پر رونق در تمامی کشور ها میباشد. پس کسانی که در این زمینه فعالیت میکنند پیشرفت برایشان بسیار قابل توجه هست. شرکت در یک نمایشگاه خوب و مرتبط باعث بهبود و پیشرفت شما میشود. نمایشگاه شیرینی و شکلات یک فرصت بسیار مناسب برای بهبود وضعیت کاری و کسب کار در زمینه شیرینی و شکلات است. این نمایشگاه که در شهر کلن المان برگزار میشود در هر دوره مخاطبین زیادی را از سراسر دنیا به خود جذب کرده است.در این نمایشگاه با جدید ترین محصولات شیرینی و شکلات و تجهیزات مورد استفاده در این حوزه کاری آشنا میشوید.حضور فعالان در این زمنیه باعث بهبود کیفی این نمایشگاه شده است شما به راحتی میتوانید ایده ها و یا تجهیزات جدید که در تولیدات شیرینی و شکلات استفاده میشود آشنا شوید.

 

نمایشگاه هفته سبز برلین

یکی از پر رونق ترین نمایشگاه های باغداری و کشاورزی نمایشگاه هفته سبز برلین میباشد و این نمایشگاه به دلیل قدمت بسیار بالا و حضور متخصصان این حوزه بسیار مورد اهمیت قرار گرفته است.در این نمایشگاه از جدید ترین متدد های روز باغداری و کشاورزی و همچنین محصولات سبزیجات و آبزیان است که هر ساله در شهر برلین کشور آلمان بر گزار میشود. در این نمایشگاه از جدید ترین لوازم مورد استفاده در باغداری و کشاورزی رو نمایی میشود.با شرکت در این نمایشگاه از راهکارد های مختلف پرورش ابزیان و یا سبزیجات آشنا میشود.بخش مورد توجه نمایشگاه هفته سبز برلین ایده ها و نوآوری های جدید است که از ابزار ها و روش های جدید رونمایی میشود. در این نمایشگاه از محصولات جدید که با روش های نوآورانه پرورش داده شده است رو نمایی میشود.میتوانید با شرکت در این نمایشگاه از جدید ترین ایده ها و روش های باغداری و کشاورزی بهره مند شوید که امری بسیار مهم برای فعالان این حوزه میباشد.

برچسب های مرتبط

دیدگاه کاربران

0 دیدگاه

امیدواریم برایتان مفید بوده باشه و دیدگاه خودتان را برای ما بنویسید


تا کنون 26816 نفر در خبرنامه برندکده عضو شده اند، جای شما خالیست

ثبت اطلاعات

مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار