مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار

11487

کایلی جنر جوان ترین میلیاردر جهان

کایلی جنر یکی از افراد ثروتمند، هنرمند و در عین حال جوان است که توانسته است در طول 21 سال زندگی اش راه های موفقیت را به سرعت طی کند. امروز در این مقاله می خواهیم درباره کایلی بیشتر بدانیم.

کایلی جنر یکی از افراد ثروتمند، هنرمند و در عین حال جوان است که توانسته است در طول 21 سال زندگی اش راه های موفقیت را به سرعت طی کند. امروز در این مقاله می خواهیم درباره کایلی بیشتر بدانیم. پس با ما همراه باشید. توصیه می کنیم خواندن این مقاله را از دست ندهید.

کایلی جنر

بیوگرافی کایلی جنر 

کایلی کریستن جنر یکی از جوان‌ترین شخصیت‌های معروف و البته محبوب جهان است. او که متولد 10 اوت 1997 است در حال حاضر تنها 21 سال سن دارد و توانسته است در زمینه هنرپیشگی، مدلینگ و ... به جایگاه بسیار خوبی در جهان برسد. شاید برایتان جالب باشد بدانید که کایلی جنر در واقع خواهر ناتنی کیم کارداشیان مشهور است. نکته جالب‌تر این که خانواده جنر به کلی همه مشهور بوده و در زمینه‌های مختلف به خصوص در هنر بسیار سرآمد هستند. دیگر خواهران و برادران کایلی جنر که کندال جنر ، کورتنی کارداشیان (خواهر ناتنی)، کلویی کارداشیان (خواهر ناتنی)، راب کارداشیان (برادر ناتنی)، به رودی جنر، براندون جنر، برت جنر و کیسی جنر نام دارند، تقریباً همه در زمینه‌های هنری از شهرت چشم‌گیری برخوردار هستند. بهتر است بدانید پدر و مادرش نیز از جمله ورزش‌کاران و هنرپیشگان معروف هستند.

کایلی جنر

زندگی شخصی کایلی جنر

شاید تا این جای کار تا حدودی با کایلی جنر و خانواده‌اش آشنا شده باشید. اما اجازه دهید کمی بیش‌تر درباره او صحبت کنیم. جنر درحالی‌که 17 سال بیش‌تر نداشت با رپر و موزیسین معروف یعنی مایکل ری استیونسون، معروف به تایگا ازدواج کرد اما در سال 2017 به این رابطه پایان داد. سپس او با تراویس اسکات که او هم یک خواننده رپ هست، ازدواج کرد و در حال حاضر یک فرزند نیز دارد.

کایلی جنر

کایلی جنر اولین کار هنری‌اش را در سال 2007 با برنامه تلویزیونی پا به پای خانواده کارداشیان آغاز کرد. کایلی در آن زمان 10 سال بیش‌تر نداشت اما از همان آغاز توانست از موقعیتی که در اختیارش قرار گرفته به خوبی استفاده کند و جایگاه واقعی خود را به‌دست بیاورد. کایلی جنر در زمینه‌های دیگری نیز فعالیت دارد و یکی از میلیاردرهای شاید بتوان گفت خودساخته‌ای است که با فعالیت‌های چشم‌گیر توانسته است، به این مهم دست پیدا کند.

کایلی جنر

کایلی جنر جوان ترین میلیاردر جهان

همان‌طور که گفتیم کایلر جنر یکی از جوان‌ترین میلیاردرهای جهان است. او در حال حاضر 21 سال داشته اما سابقه‌ای 10 ساله در همین مدت زمان کوتاه دارد. البته این موضوع را نیز نباید نادیده گرفت که یکی از دلایل اصلی شهرت و محبوبیت و البته شناخته شدن این دختر جوان به سبب رابطه خواهری‌اش با کیم کارداشیان است و به همین دلیل از نظر بسیاری از افراد نمی‌توان گفت که کایلی یک جوان خود ساخته است. اصلی‌ترین راه درآمدزایی کایلی جنر از شرکت‌ها و برندهای معروف لوازم آرایشی است، شرکتی که در ابتدا ارزش بسیار ناچیزی داشت؛ اما در مدت زمان کوتاهی توانست به یکی از شرکت‌های قدرتمند جهان بدل شود. شاید به واقع علت این امر همین رابطه خویشاوندی کایلی با بسیاری از هنرمندان از جمله کارداشیان باشد.

کایلی جنر

فعالیت های هنری و کاری کایلی جنر

اولین کار هنری جنر در 10 سالگی‌اش انجام شد و او در یک برنامه تلویزیونی به ایفای نقش پرداخت. البته او در این حرفه آن چنان شهرت ندارد. او درحالی‌که 15 سال داشت به همراه خواهرش به تأسیس یک شرکت طراحی لباس و پوشاک با برند pacsun پرداختند. چند سال بعد آن‌ها توانستند یک شرکت تولید لوازم آرایشی را نیز برپا کنند. جالب است که این شرکت با سرمایه بسیار کمی آغاز به کار کرد اما در نهایت میلیون‌ها دلار نسیب کایلی و خواهرش کرد. او در حال حاضر علاوه بر تمامی فعالیت‌های خود در عرصه هنری و اقتصادی به‌عنوان یک مدلینگ نیز فعالیت دارد و یکی از دلایل موفقیت این دختر جوان، فعالیت‌ها و تلاش‌های بسیار زیاد او در زمینه‌های مختلف می‌باشد.

کایلی جنر

کایلی جنر در شبکه های اجتماعی

این را هرگز فراموش نکنید که تلاش کردن و کار کردن مستمر کایلی تنها دلیل شهرت و موفقیتش نبوده است، چرا که او راه های شهرت را به خوبی یاد داشت. او در حال حاضر بیش از 100 میلیون فالور دارد و این آن چنان بی ربط با این موضوع نیست. جالب است بدانید که کایلی جنر جزء 10 نفر اول شبکه اجتماعی اینستاگرام است و این برای فردی که فعالیت های تجاری و اقتصادی دارد، می تواند یک شاهکار محسوب شود.

کایلی جنر

دیدگاه کاربران

0 دیدگاه

امیدواریم برایتان مفید بوده باشه و دیدگاه خودتان را برای ما بنویسید


جدیدترین های مجله مد

تا کنون 26726 نفر در خبرنامه برندکده عضو شده اند، جای شما خالیست

ثبت اطلاعات

مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار