مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار

11491

برند ویکتوریا سیکرت و ده فرشته محبوبش

امروزه برندهای بسیاری در هر زمینه و محصولات مختلف وجود دارند اما برندهای خاصی وجود دارند که کمتر کسی است که نام آن ها را نشنیده باشد. یکی از این برندها که محبوبیت بسیاری در دنیا دارد...

امروزه برندهای بسیاری در هر زمینه و محصولات مختلف وجود دارند اما برندهای خاصی وجود دارند که کمتر کسی است که نام آن ها را نشنیده باشد. یکی از این برندها که محبوبیت بسیاری در دنیا دارد برند ویکتوریا سیکرت است. فرشتگان ویکتوریا سیکرت نیز شهرت خاصی در این زمینه پیدا کرده اند که با اندام زیبا و رژیم غذایی متفاوت با شرکت در ایونت ها و فشن شوها و حتی در پیج های شخصی و شبکه های اجتماعیشان به تبلیغات این برند جهانی می پردازند.

ویکتوریا سیکرت

شرکت Victoria’s Secret در سال ۱۹۷۷ توسط روی ریموند تاسیس شد. این شرکت بزرگ ترین تولید کننده و عرضه کننده لباس زیر زنانه در آمریکا است. محصولاتی که توسط شرکت ویکتوریا سیکرت عرضه می شود عبارت است از لباس زیر زنانه، لباس خواب، کفش، لباس شنا، محصولات آرایشی و عطر و ادکلن. که تمامی آن ها در سرتاسر دنیا طرفدار دارند.

فرشتگان ویکتوریا سیکرت

تاریخچه ویکتوریا سیکرت

در آغاز شروع ایده طرح ریزی ویکتوریا سیکرت از زمانی آغاز شده است که روی ریموند تصمیم گرفت برای هدیه به همسرش لباس زیر زنانه زیبا خریداری کند. اما در زمان ورود او به فروشگاه توجه زیادی را به خود جلب کرد و مشاهده کرد که دیگران به او خوب نگاه نمی کنند و اجناس نیز کیفیت لازم را برای خریداری ندارند. در این زمان ایده ای در ذهنش به وجود آمد که می تواند فروشگاه کوچک لباس زیر زنانه تاسیس کند که مردان نیز بتوانند برای همسرشان هر جنسی را که بخواهند بدون نگرانی خریداری نمایند. بنابراین در سال ۱۹۷۷ او به همراه همسرش فضای کوچکی در کالیفرنیا اجاره کردند و به همین ترتیب نیز برند مشهور ویکتوریا سیکرت متولد شد.

فرشتگان ویکتوریا سیکرت

فرشتگان ویکتوریا سیکرت

ده فرشته ویکتوریا سیکرت که در فشن شوهای سالیانه شرکت ویکتوریا سیکرت حضور دارند عبارتند از:

1- آدریانا لیما با ۳۶ سال سن و قد ۱۷۸، که در شهر باهیا برزیل متولد شد، و در سال ۲۰۰۰ از فرشتگان ویکتوریا سیکرت شد.

فرشتگان ویکتوریا سیکرت

2- الساندرا کورینه آمبروسیو با ۳۶ سال سن و قد ۱۷۶ متولد ارکسیم برزیل است. او در سال ۲۰۰۴ به ویکتوریا سیکرت پیوست.

فرشتگان ویکتوریا سکرت

3- بهاتی پرینسلو با ۲۸ سال سن و قد ۱۸۰ متولد گروت فونتاین نامیبیا در سال ۲۰۰۹ فرشته ویکتوریا سیکرت شد.

فرشتگان ویکتوریا سکرت

4- لیلی آلدریج ۳۱ ساله با قد ۱۷۵ متولد سانتا مونیکا کالیفرنیا می باشد. وی در سال ۲۰۱۰ از فرشتگان ویکتوریا سیکرت شد.

فرشتگان ویکتوریا سکرت

5- کاندیس سوانپول ۲۸ ساله و قد ۱۷۷ متولد شهر مویی ریور آفریقای جنوبی است که در سال ۲۰۱۰ از فرشتگان ویکتوریا سیکرت شد.

فرشتگان ویکتوریا سکرت

6- السا هاسک با ۲۷ سال سن و قد ۱۷۶ متولد شهر استکهلم سوئد است. او در سال ۲۰۱۵ از فرشتگان ویکتوریا سیکرت شد.

فرشتگان ویکتوریا سیکرت

7- جاسمین توکز ۲۶ ساله و قد ۱۷۵ متولد هانتینگتون بیچ کالیفرنیا در سال ۲۰۱۵ از فرشتگان ویکتوریا سیکرت شد.

ستارگان ویکتوریا سکرت

8- لیس ریبیرو ۲۶ ساله با قد ۱۸۴ متولد پیائویی برزیل است. در سال ۲۰۱۵ از فرشته ویکتوریا سیکرت شد.

فرشتگان ویکتوریا سکرت

9- مارتا هونت ۲۸ ساله و قد ۱۷۹ متولد ویلسون کالیفرنیا شمالی در سال ۲۰۱۵ به ویکتوریا سیکرت پیوست.

فرشتگان ویکتوریا سکرت

10- رومی استریجید ۲۲ ساله و قد ۱۸۰ متولد، متولد زوئترمید هلند است و در سال ۲۰۱۵ به ویکتوریا سیکرت پیوست.

فرشتگان ویکتوریا سکرت

شرایط لازم برای تبدیل شدن به یکی از فرشتگان ویکتوریا سیکرت

این روزها مدل شدن از شغلهای پردرآمد و پرطرفدار است که شرایطی از قبیل قد و وزن و... ملاک های انتخاب یک مدل است. فرشتگان ویکتوریا سیکرت همگی دارای حدود قد ۱۷۵٫۲۶ سانتی متر هستند و دور کمر آن ها ۶۰٫۹۶ سانتی متر است. درواقع در این فرمول هدف اصلی تناسب اندام برای فرشتگان ویکتوریا سیکرت چربی بدن زیر ۱۸% است. این در حالی است که یک زن سالم به طور طبیعی دارای ۲۱% تا ۲۴% چربی دارد و یک ورزشکار حرفه ای ۱۴% تا ۲۰% چربی دارد و اگر کمتر از این حدود باشد سبب نارسایی قلبی و حتی مرگ ناگهانی می شود.

ممکن است این تنها قسمتی درباره زندگی مدل ها باشد که اصلا مصنوعی نیست و حتما باید توسط خود آن ها رعایت شود. گاهی گفته می شود که این کار چقدر می تواند سخت و طاقت فرسا باشد زیرا مدل های ویکتوریا سیکرت گاهی به اندازه یک ورزشکار حرفه ای و یا حتی بیشتر از آن ها نیز ورزش می کنند. این موضوع در نزدیکی برگزاری فشن شو نیز بیشتر می شود و مدل ها باید رژیم غذایی سخت تر و تمرینات بیشتری نیز در پی آن داشته باشند.

فرشتگان ویکتوریا سکرت

ورزش هایی که فرشته های ویکتوریا سیکرت انجام می دهند مجموعه ای از پیلاتس، شنا، بوکس، موی تای و باله (رقص فرشتگان) است. با وجود این دست از رژیم های غذایی سخت و تمرینات مداوم گاهی حساسیت به اندازه ای است که مدل ها دچار استرس شدید می شوند و حتی ممکن است به دلیل فشارهای زیادی که به آن ها وارد می شود این شغل را با درآمد بسیار خوب آن رها کنند. البته در میان فرشتگان ویکتوریا سکرت برخی مانند ایرینا شایک، اعتقادی به رژیم غذایی ندارند و زمان ورزش کردنشان را اضافه می کنند.

رژیم غذایی برای فرشتگان ویکتوریا سیکرت

فرشتگان ویکتوریا سیکرت در طول سال مشغول تمرین هستند و باید تغذیه بسیار عالی داشته باشند زیرا داشتن رژیم غذایی مناسب به تناسب اندام آن ها کمک بسیاری می کند. برای مثال یک روز معمولی برای هر یک از فرشتگان ویکتوریا سیکرت شامل موارد زیر می شود:

1- صبحانه شامل املت تخم مرغ با اسفناج و بوقلمون و یا اسفناج با دانه های چیا

2- ناهار شامل سالاد مرغ با برنج قهوه ای

3- شام شامل ماهی کبابی و سبزیجات سبز تازه

4- میان وعده شامل انواع توت ها به علاوه بادام و ماست

فرشتگان ویکتوریا سیکرت از مصرف الکل، نان، کربوهیدرات های فرآوری شده و مواد غذایی که گلوتن دارند اجتناب می کنند. این مدل ها در طول روز ۵ وعده غذایی کوچک دارند و سعی می کنند که هر 3 ساعت غذا بخورند. علاوه بر این قبل از فشن شو ویکتوریا سیکرت، مدل ها به مدت ۲ تا ۴ هفته شکر، الکل، نمک و کربوهیدرات را از رژیم غذایی شان حذف می کنند و بیشتر میوه و سبزیجات تازه استفاده می کنند.

فرشتگان ویکتوریا سکرت

فشن شو ویکتوریا سیکرت

یکی از رویدادهای مهمی که در دنیای مد اتفاق می افتد، فشن شو ویکتوریا سیکرت است. این رویداد هر ساله و با حمایت مالی شرکت ویکتوریا سیکرت برگزار می گردد. ویکتوریا سیکرت با استفاده از این فشن شو محصولات خود را به نمایش می گذارد و تبلیغ می کند. در این فشن شو فرشتگان ویکتوریا سیکرت حضور دارند از جمله آدریانا لیما، بهاتی پرینسو، داوتسن کروس، کاندیسه سوانپول، لیندسی الینگسون، لیلی آلدریج، الساندرا آمبرسیو و کارلی کلاوس را می توان نام برد.

فرشتگان ویکتوریا سکرت

برندهای مرتبط با نوشته

دیدگاه کاربران

0 دیدگاه

امیدواریم برایتان مفید بوده باشه و دیدگاه خودتان را برای ما بنویسید


جدیدترین های مجله مد

تا کنون 26726 نفر در خبرنامه برندکده عضو شده اند، جای شما خالیست

ثبت اطلاعات

مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار