مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار

11494

بزرگترین نمـایشــگاه طـــراحـــان مُد ایـــران

فشن شو گـــروه دیــــبا از تاریخ 18 الــی 20 مهــــر در سالن مجلل کوه نور هتل پارسیان اوین با حضور 50 برند مطرح و صاحب سبک برگزار خواهد شد. این نمایشــگاه به معرفی کالکشن پاییزه طراحان ایرانی در ...

با حضور چهره های سینما، تلویزیون و هنرمندان

بزرگترین نمـایشــگاه طـــراحـــان مُد ایـــران

فشن شو گـــروه دیــــبا از تاریخ 18 الــی 20 مهــــر در سالن مجلل کوه نور هتل پارسیان اوین با حضور 50 برند مطرح و صاحب سبک برگزار خواهد شد. هدف از برگزاری ایونت و برگزاری این نمایشــگاه  معرفی کالکشن پاییزه طراحان ایرانی در زمینه مانتو ، لباس، شال و روسری، کیف و کفش، جواهرات، طلا، نقره، سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی می باشد.

رضا آتش زبان دبیر اجرایی ( ایونت )گـــروه دیــــبا می گوید: صنعت مُد یکی از جذاب ترین  و رقابتی ترین صنایع در کل جهان می باشد. با ظهور شبکه های اجتماعی بسیاری از بانوان ایرانی توانمند و خلاق اقدام به کارآفرینی در حوزه مُد کردند که شاهد رشد چشمگیر ارائه محصولات با کیفیت و متنوع هستیم. رسالت گــــروه دیـــبا به عنوان اولین مجموعه مشاوره تخصصی در صنعت مُد همواره حمایت و معرفی فعالان صنعت مُد به جامعه هدف و البته ایجاد بستر های مناسب تجاری میان فعالان این صنعت جذاب است.

در این نمایشگاه قرار است برای اولین بار نقاشی و خطاطی روی پارچه و لباس به صورت زنده توسط هنرمندان انجام شود. آتش زبان در این باره می گوید: حمایت و نزدیکی هنرمندان در عرصه های مختلف باعث خلق آثار متنوع و  ارزشمند خواهد شد. گــــروه دیـــبا با ایجاد برنامه های متنوع سعی در معرفی و نزدیکی هنرمندان عرصه های مختلف جهت ایجاد روابط مشترک تجاری و انتقال دانش فنی و تخصصی از یکسو و ارتقا سطح نمایشگاه های مُد را دارد.

یکی دیگر از اقدامات گـــروه دیـــبا در این نمایشـــگاه برگزاری مسابقه طراحان مُد ایران با موضوع ایـــران باستان می باشد. هدف از برگزاری این مسابقه افزایش سطح رقابت، افزایش خلاقیت و خلق آثار تلفیقی و کاربردی، استفاده از پارچه های با بافت و طرح قدیمی در سبک پوشش امروزی، اهمیت پوشش اصیل ایرانیان و احیای آن در سبک پوشش امروزی است. در این مسابقه از 3 طرح برتر توسط کارگروه بنیاد ملی مُد و گـــروه دیــــبا تقدیر بعمل خواهد آمد.

نمایشـــگاه طـــراحـــان مُد ایـــران از تاریخ 18 الـــی 20 مهـــر از ساعت 11 الی 22 در هتل پارسیـان اویـن برگزار خواهد شد. بازدید از این نمایشگاه رایگان و حضور آقایان بلامانع می باشد.  

آتش زبان در پایان گفت: «آرزوی من به عنوان بخش کوچکی از صنعت مُد این است که شاهد استفاده‌ی محصولات دارای امضا در بین علاقه‌مندان مُد باشیم. این صنعت پتانسیل بسیار زیادی برای افزایش کارآفرینی و اشتغال و حتی صادرات محصولات با کیفیت و دارای ارزش افزوده فراوان را دارد که امیدواریم با برنامه ریزی های آتی شاهد رشد و توسعه این صنعت باشیم»

 

 

سایت رویداد

 

دیدگاه کاربران

0 دیدگاه

امیدواریم برایتان مفید بوده باشه و دیدگاه خودتان را برای ما بنویسید


تا کنون 26726 نفر در خبرنامه برندکده عضو شده اند، جای شما خالیست

ثبت اطلاعات

مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار