مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار

11497

کتی پری نامزد ریاست جمهوری 2020

کاترین الیزابت کتی هادسن که همه او را با نام کتی پری می شناسند بازیگر، ترانه سرا و خواننده امریکایی که در 25 اکتبر 1984 در ایالت کالیفرنیا در امریکا بدنیا امده است. جالب است بدانید کتی پری از خانواده

کاترین الیزابت کتی هادسن که همه او را با نام کتی پری می شناسند بازیگر، ترانه سرا و خواننده امریکایی که در 25 اکتبر 1984 در ایالت کالیفرنیا در امریکا بدنیا امده است. جالب است بدانید کتی پری از یک خانواده کشیش مسیحی است که از دوران نوجوانی  از موسیقی غیر مذهبی منع و با موسیقی گاسپل بزرگ شده است ولی وی از طریق سی دی هایی که مخفیانه از دوستانش می گرفت با موسیقی عامه پسند آشنا شد وخوانندگی را با موسیقی با نام کتی هادسن در سن 15 سالگی آغاز کرد. یک سال بعد به قصد فعالیت در زمینه موسیقی غیر مذهبی به لس آنجلس مهاجرت کرد و در سال 2009 البومی مشترک با گروه ماتریکس ضبط و منتشر کرد.

استایل کتی پری

کتی پری با انتشار آهنگی با نام I kiss a girl در سال 2008 به شهرت رسید.  تک آهنگهای « دختران کالیفرنیا ، رویای نوجوانی، آتش بازی، ئی تی و آخرین شب جمعه» رتبه اول در لیست 100 آهنگ داغ بیلبورد را کسب کردند. در سال 2013 آلبوم "منشور" کتی که آلبوم چهارمش بود وارد بازار شد که دو آهنگ « غرش و اسب تیره » رتبه یک بیلبورد را از آن خود کردند.

کتی پری در سالهای 2011، 2012 و 2013در لیست پردرآمد ترین زنان در موسیقی مجله فوربز قرار گرفت. کتی پری در سال 2012 به مستندی از زندگی هنرمندانه خودش و ازدواج کوتاه مدتش با بازیگر و کمدین انگلیسی راسل برند پرداخت.

استایل کتی پری

کتی پری همچنین برنده 5 جایزه موسیقی امریکا، 14 جایزه people چهار رکورد گینس و 7 جایزه mtv شده است.

استایل کتی پری

کتی پری بیشتر بدلیل لباسهای رنگی و تیپ های رنگی رنگی که میزند مورد توجه رسانه ها قرار گرفته است. وی از جمله طرفداران رنگهای آبی و صورتی است و معمولا این رنگها را نه تنها برای لباس بلکه برای رنگ موهایش نیز استفاده می کند.

استایل کتی پری

کتی از لباسهای خیلی تنگ و یا خیلی گشاد استفاده نمی کند و معمولا لباسهایش را متناسب با فرم بدنش انتخاب می کند. با اینکه کتی پری در پوشیدن و انتخاب لباس ریسک پذیر است و گاهی لباسهای رنگی و عجیب غریب می پوشد ولی معمولا مکان و موقعیت را در نظر می گیرد و خوب این را می داند که لباسهای یک دورهمی دوستانه با یک ایونت و مراسم عروسی کاملا متفاوت است.

استایل کتی پری

استایل کتی پری

دستبند، ساعت، گردنبند و گوشواره از جمله اکسسوری هایی است که معمولا در همه جا از آنها استفاده می کند.

کتی پری و سیاست

کتی پری از طرفداران هیلاری کلینتون و از افرادی بود که در سال 2016 فعالیتهای سیاسی زیادی داشت وی در اینستاگرامش عکسی از خودش در کنار جورج بوش و کلینتون گذاشت که از این عکس این چنین تعبیر شده که وی قصد دارد در انتخابات 2020 کاندیدای ریاست جمهوری شود و جای آنها را بگیرد گرچه این مطلب از زبان خودش تایید نشده ولی علاقه کتی به سیاست بر هیچکس پنهان نیست و احتمال اینکه وی نامزد ریاست جمهوری شود دور از انتظار نیست.

استایل کتی پری

 

دیدگاه کاربران

0 دیدگاه

امیدواریم برایتان مفید بوده باشه و دیدگاه خودتان را برای ما بنویسید


جدیدترین های مجله مد

تا کنون 26726 نفر در خبرنامه برندکده عضو شده اند، جای شما خالیست

ثبت اطلاعات

مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار