مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار

11501

مایکل کورس ورساچه را خرید!!!

مایکل کورس که در سالهای اخیر برندهایی که تحت مالکیت خود دارد را گسترش داده سال گذشته برند جیمی چو را به قیمت 1.3 میلیارد دلار خریداری کرده و تحت تملک خود قرار داده و اکنون با خرید برند ورساچه...

ورساچه برندی ایتالیایی که توسط جیانی ورساچه در سال 1987 از یک کارگاه خیاطی کوچک به یک برند لاکچری پوشاک و خانه مد ایتالیایی تبدیل شد . برند ورساچه یکی از برندهای محبوب سلبریتی ها و جهان است. این برند که تا کنون توسط دوناتلا ورساچه طراح مد ایتالیایی و خواهر موسس کمپانی ورساچه و یکی از بزرگترین سهامداران این برند اداره می شد در طی روزهای اخیر توسط مایکل کورس طراح معروف آمریکایی به قیمت 2.2 بیلیارد دلار خریداری شد.

مایکل کورس، مالک جدید برند ورساچه نیز طرح‌هایش در میان مردم سراسر جهان طرفدار دارد. او بیشتر به خاطر لباس‌های زنانه‌اش شناخته می‌شود و آخرین فشن‌شو مایکل کورس در هفته مد نیویورک با استقبال فراوان همراه شد.

مطالعه کنید: بیوگرافی مایکل کورس

مالک جدید ورساچه

مایکل کورس که در سالهای اخیر برندهایی که تحت مالکیت خود دارد را گسترش داده و همچنین برند جیمی چو را در سال گذشته به قیمت 1.3 میلیارد دلار خریداری کرده و تحت تملک خود قرار داده اکنون با خرید برند لاکچری و محبوب ورساچه علاقمندان دنیای مد را شوکه کرده است.

مایکل کورس که برنامه بلندپروازی دارد تا ورساچه را به یک کسب و کار چند میلیارد دلاری تبدیل کند  قصد دارد نام برند ورساچه را به Capri Holdings که نام یک جزیره افسانه ای است تغییر دهد و همچنین قصد دارد صد فروشگاه دیگر با نام این برند افتتاح کند و می خواهد این برند را در بازارهای آسیا بخصوص ژاپن و کره جنوبی گسترش دهد.

مالک جدید ورساچه

با توجه به اینکه احتمال دارد که دوناتلا ورساچه بعنوان مدیر خلاق ورساچه باقی بماند اما آینده این برند کمی متفاوت تر از گذشته خواهد بود. مایکل کورس مالک جدید برند ورساچه بدنبال رشد و گشترش فروش لوازم جانبی مانند کیف های دستی، کالاهای چرمی و کفش می باشد و مدیران وی امیدوارند که بتوانند مشتریان بیشتری را جذب کنند.

 

مالک جدید ورساچه

برندهای مرتبط با نوشته

دیدگاه کاربران

0 دیدگاه

امیدواریم برایتان مفید بوده باشه و دیدگاه خودتان را برای ما بنویسید


جدیدترین های مجله مد

تا کنون 26728 نفر در خبرنامه برندکده عضو شده اند، جای شما خالیست

ثبت اطلاعات

مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار