مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار

11507

بهترین کفش های رانینگ سال

 بر اساس آزمایشات گسترده ای که بر روی کفشها انجام شده بیش از 100 کفش بعنوان بهترین کفشهای رانینگ 2018 انتخاب شده است که در زیر به بررسی و معرفی برخی از آنها می پردازیم:

قطعا می‌دانید برای یک پیاده روی راحت و یا دویدن مسافت طولانی به کفش‌های رانینگ راحت و مناسبی نیاز دارید. سالانه آزمایشات گسترده‌ای که بر روی کفش‌ها انجام می‌شود، تا بهترین کفش‌های رانینگ و بهترین برند کفش رانینگ انتخاب شود.این آزمایشات به کمک تعدادی دونده با سن وجنسیت مختلف، توانایی‌های متفاوت و در نظر گرفتن دیگر استانداردهای لازم، مسافت مشخص شده‌ای را که تقریبا 100 مایل است، باید پیموده شود تا ویژگی هایی مانند تناسب، راحتی وعملکرد کفش را آزمایش کنند. سپس در کارخانه با کمک ماشینهای صنعتی انعطاف‌پذیری، استقامت کفی و وزن کفش را مورد سنجش قرار می‌دهند. شما با یک انتخاب درست و عالی می‌توانید علاوه بر سلامت پاها ازهزینه‌های اضافی برای خرید کفش‌های مختلف جلوگیری کنید. سبک وزن بودن، کفی مناسب و راحتی پا هنگام پوشیدن کفش برای پیمودن مسافت‌های طولانی از ویژگی های بارز و اولیه‌ی یک کفش رانینگ مناسب به شمار می‌روند.

در این مطلب قرار است نگاهی به برترین برندهای کفش رانینگ داشته باشیم.

ASICS GEL-Nimbus 23

رویه‌ی این کفش از تور مشبکی ایجاد شده که به راحتی هوا در آن جریان پیدا می‌کند و برای پیاده‌روی در روزهای تابستان بسیار مناسب است. کفه‌ی میانی آن از فوم فوق‌ا‌لعاده نرم و سبکی ساخته شده ‌است. در کفی آن هم از ژل به عنوان ضربه‌گیر استفاده شده‌است، به همین دلیل انتخاب مناسبی برای اکثر دونده‌ها است.

بهترین کفش پیاده روی

Brooks Ghost 13

این کفش هر ساله به عنوان یکی از کفش‌های مناسب و مورد‌ علاقه‌ی دونده‌ها انتخاب شده‌ است و همیشه پرفروش بوده. این کفش برای مسافت‌های طولانی بسیار مناسب است و بسیار سبک است، به طوری که فشار یکسانی را به پا منتقل می‌کند.

بهترین کفش پیاده روی

HOKA ONE ONE Clifton 8

جدیدترین مدل کتانی رانینگ این برند از فوم جدید و راحتی در کفی این کفش برخوردار است. همچنین حجم کفی کفش افزایش یافته تا همانند ضربه‌گیر برای پا عمل کند. انتخاب توری نرم برای رویی کفش در عین راحتی و لطافت کفش، سلامتی پاها را تضمین می‌کند و یقه‌ی پشت کفش ظاهری ورزشی‌تر به آن داده‌ است.

بهترین کفش پیاده روی

Karhu Ikoni 2020

این برند کتانی با مطالعه‌ی بیش از هزاران کفش با استفاده از اسکنرهای 3 بعدی کفش‌های متناسب و راحت، به خصوص برای کسانی که پاهای عریض‌تر و بزرگتری دارند، تولید کرده است. طراحی بند این مدل کفش به ‌گونه‌ای است که موقع بستن بند کفش، فشار به صورت یکسان به روی پا پخش شود. طراحی زاویه‌دار کفش هم به بالا بردن شتاب و راحتی کفش هنگام راه رفتن و دویدن کمک می‌کند.

بهترین کفش پیاده روی

New Balance Fresh Foam 1080v11

یکی از بهترین برند کتانی رانینگ، کمپانی نیوبالانس است. با ارائه‌ی کفش‌هایFresh Foam 1080v11 رانینگ در بین مدل‌های کفش رانینگ موفقیت چشمگیری بدست‌ آورد. به روزرسانی توری روی کفش، باعث مرطوب و خنک نگه داشتن پا برای مدت طولانی تر شده است. پنجه‌ی آن به گونه‌ای طراحی شده که فضای کافی برای همه‌ی انگشتان در قسمت پنجه پا باشد. سه ویژگی مهم این کفش، نرم، راحت و بسیار انعطاف‌پذیر بودن آن است. این کفش در سال 2020 جایزه‌ی بهترین کفش را دریافت کرد.

بهترین کفش پیاده روی

On Cloud X

این کفش‌ به گونه‌ای طراحی شده است که علاوه بر پیاده روی و دویدن، کفش مناسبی برای انجام فعالیت‌های بدنسازی نیز باشد. رویه‌ی آن از جنس تور انعطاف ‌پذیری است که انجام انواع حرکت را برای شما آسان می‌کند و علاوه بر آن گردش هوا به راحتی بین پا و کفش اتفاق می‌افتد.

بهترین کفش پیاده روی

Brooks Glycerin 19

این کفش با کفش Brooks Ghost رقابت می‌کند و به مراتب از نظر افرادی که کفش‌ها را مورد تست و بررسی قرار می‌دادند کفش بهتری است. البته گزارشاتی حاکی از تنگ بودن کفش در پنجه‌ی آن هنگام پوشیدن هم وجود دارد که برای رفع این مشکل راه حلی هم اندیشیده شد و آن ‌را برطرف کردند.

بهترین کفش پیاده روی

Adidas UltraBoost 21

نسخه‌ی جدید این کفش بسیار سبک‌تر از نمونه‌ی قبلی آن ارائه شده است.شرکت آدیداس با استفاده ازمواد و تکنولوژی جدید، رویه‌ی کفش را از مواد بازیافتی مثل پلاستیک‌ها از دریا تهیه کرده‌ است. کفی آن از مواد سبک‌تری نسبت به مدل قبلی درست شده اما همچنان زیبایی و شکوه این کفش حفظ شده ‌است. اما این کفش به دلیل وزن بیشتری که نسبت به بقیه کتانی‌های رانینگ دارد، برای پیاده‌روی‌های طولانی و دویدن مناسب نیست.

بهترین کفش پیاده روی

Hoka One One Mach 4

این کفش از طرف تست‌کنندگان بسیار مورد توجه قرار گرفته و آن‌را بهترین مدل از برند Hoka نیز معرفی ‌کرده‌اند. شما می‌توانید برای یک بیرون رفتن ساده و پیاده‌روی طولانی  این کفش‌ها را بپوشید وکاملا احساس راحتی کنید. استفاده از نخ‌ گلدوزی بر روی کفش باعث شده که پای شما هنگام پوشیدن آن احساس راحت و ایمنی داشته باشد. همچنین از لحاظ ظاهری، ظاهری ورزشی‌تر نسبت به نسخه‌ی قبلی آن دارد.

بهترین کفش پیاده روی

 

مطالعه کنید: راهنمای تشخیص کفش اصل از تقلبی

New Balance Fresh Foam Hierro v3

این مدل کفش از برند نیوبالانس و از بهترین کفشهای رانینگ است که تمامی آزمایشاتش (برف، یخ، خاک، سنگ، چمن و ...) را با موفقیت پشت سر گذاشته و بسیار انعطاف پذیر است . این کفش همه کاره و بر روی تمامی سطوح مقاوم خواهد بود.

کفش رانینگ

Altra Timp

یک کفش پیاده روی بسیار  مقاوم وقوی که تقریبا در هر شرایطی خوب عمل می کند این کفشه در پا بسیار راحت و سبک وزن است و مناسب یک پیاده روی هیجان انگیز می باشد.

کفش رانینگ

Brooks Mazama 2

این کفش بسیار سریع و سبک است و از بهترین گزینه های کفش های رانینگ است و گزینه مناسبی برای مسابقات دوندگی تا 50k  است.

کفش رانینگ

Nike Zoom Pegasus 35

نایک Pegasus 35 یک کفش دوستانه است که علاوه بر اینکه به شما حس سریع بودن را می دهد برای هر موقعیت و مکانی نیز می تواند کاملا مناسب باشد.

کفش رانینگ

New Balance 890v6

این مدل کفش  ترکیبی عالی از مواد قابل انعطاف و تنفسی، فوم های سبک و واکنشی و نیمه شفاف و در کل یک ساختارساده و در عین حال موثر دارد. مدل 890 نیوبالانس از آنجایی که بسیار سبک می باشد بهترین انتخاب برای پیاده روی بخصوص دونده هاست.

کفش رانینگ

Skechers GoRun Ultra R2

این مدل کفش از برند اسکچرز به اندازه کافی سبک و پرانرژی است و همراه خوبی برای کسانیست که می خواهند با سرعت کم ولی دراز مدت پیاده روی کنند چرا که بسیار مقاوم بوده و صدمه ای نخواهد دید این کفش از بهترین کفش های رانینگ 2018 می باشد که در تمامی آزمایشاتش موفق بوده است.

کفش رانینگ

Saucony Kinvara 9

Saucony Kinvara 9 سال سرسختانه بازار کفش را در دست داشته و اما نسخه امسال ساکونی (Kinvara 9) بسیار سبک و نرم و کاملا قابل اعتماد و متنوع است.

کفش رانینگ

Adidas Adizero Tempo 9

این مدل کفش از برند آدیداس بسیار سبک و سریع و بسیار مناسب تمرینات سخت دوندگی است.

کفش رانینگ

Asics Gel DS Trainer 23

این مدل کفش رانینگ هنوز هم بعنوان قهرمان برند اسیکس در صدر می باشد. Asics Gel DS Trainer 23 مناسب تمرینات سرعتی است و بسیار مقاوم بوده و در دراز مدت همراه خوبی برای شما خواهد بود.

کفش رانینگ

برندهای مرتبط با نوشته

دیدگاه کاربران

0 دیدگاه

امیدواریم برایتان مفید بوده باشه و دیدگاه خودتان را برای ما بنویسید


جدیدترین های مجله مد

تا کنون 26726 نفر در خبرنامه برندکده عضو شده اند، جای شما خالیست

ثبت اطلاعات

مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار