مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار

11516

از بین بردن لک و جوش با آرایش

حتما برای شما هم پیش آمده زمانیکه یک قرار مهم دارید یا می خواهید به یک مهمانی بروید یا که برای شما مهمان مهمی بیاید صورتتان پر از جوش و لک می شود و آن زمان است که آه از نهاد شما بلند می شود که چرا ...

حتما برای شما هم پیش آمده زمانیکه یک قرار مهم دارید یا می خواهید به یک مهمانی بروید یا که برای شما مهمان مهمی بیاید صورتتان پر از جوش و لک می شود و آن زمان است که آه از نهاد شما بلند می شود که چرا امروز؟ چرا الان؟

رفع جای جوش با آرایش

مطمئنا اولین راهی که برای محو کردن جای جوش به ذهنتان  میرسد استفاده از کرم پودر و لوازم آرایشی است ولی نکته مهمی که اینجا وجود دارد این است که از چه لوازم آرایشی و با چه شیوه ایی استفاده کنیم؟!

نباید این نکته را فراموش کنید که لازمه یک آرایش بی نقص، یک زیرسازی حرفه ایست بنابراین شما ابتدا باید یک زیرسازی بی نقص داشته باشید. انتخاب و استفاده از کرم پودرهای متناسب با پوست و کانسیلرها از نکات اصلی یک زیرسازی حرفه ایست.

مطالعه کنید: کدام رنگ کرم پودر مناسب پوست شماست؟

رفع جای جوش با آرایش

مطمئنا برایتان پیش آمده که با دیدن عکس مدل ها، بازیگران و حتی بلاگرها و فشن بلاگر ها حسرت این را خورده اید که چه صورتهای بی نقصی دارند! چرا ما صورتمان پر از جوش و لک است؟ چگونه می شود که صورتی بی نقص و بدون لک و جوش داشته باشیم؟

مطالعه کنید : چگونه پوستی شاداب داشته باشیم

حقیقت این است که لک و جای جوش فقط برای شما نیست و همه حتی مدل ها و سایرین با این مشکل روبرو هستند چرا که جوش یک مکانیزم دفاعی بدن است اینطور نیست که بگویید خوشبحال فلانی هیچوقت جوش نمیزند! بعنوان مثال یکی از مدلهای معروف را نام میبریم که به ظاهر صورت بی نقصی دارد ولی در حقیقت اینچنین نیست و صورت صاف و بی نقصش را مدیون مواد آرایشی با کیفیتی است که استفاده می کند.  مدل مشهور آمریکایی، کندال جنر که از فرشتگان ویکتوریا سیکرت می باشد و خواهرش کایلی جنر که بعنوان مدل نیز درحال فعالیت است و جوانترین میلیارد جهان شناخته شده است و حتی کیم کارداشیان که بدون شک خیلی ها او را می شناسند و خواهر ناتنی این دو مدل است .

رفع جوش با آرایش

بعضی ها با مراقبت های شدید پوستی میزان جوش و لک را کاهش می دهند و همچنین از مواد آرایشی معتبر و درست استفاده می کنند. عوامل ایجاد جوش در هر فرد با فرد دیگر کاملا متفاوت است و به نوع تغذیه، آب و هوا،استرس، کم خوابی، فرایندهای مراقبتی پوست و خیلی موارد دیگر بستگی دارد.

مطالعه کنید : 3 راه آسان برای جوان ماندن پوست

نکات مهم در محو کردن جای جوش و لک

به هیچ عنوان روی آرایش قبلی آرایش نکنید ابتدا صورتتان را کاملا پاک کنید و سپس زیرسازی را آغاز کنید.

جای جوش را مشخص کنید و از یک مرطوب کننده بدون چربی برای پوشش آن قسمت استفاده کنید. استفاده از مرطوب کننده باعث می شود اگر اطراف جوش پوسته پوسته شده آن قسمت را هموار کند.

اگر فعالیت بدنی شما زیاد خواهد بود و امکان تعرق وجود دارد بهتر است از پرایمر استفاده کنید چرا که پرایمر باعث می شود آرایش شما مدت زمان بیشتری روی پوستتان بماند.

و اما اکنون نوبت استفاده از کانسیلرهاست. باید این نکته را به یاد داشته باشید که برخی کانسیلرها وجود دارند که مختص پوشاندن جوشها هستند این کانسیلرها تناژ زرد رنگی دارند و لک و جوشهای صورتتان را براحتی و بخوبی می توانند بپوشاند. کانسیلرهای روشن که معمولا برای زیر چشم استفاده می شوند اصلا انتخاب خوبی برای پوشاندن جوشها نیست چرا که روشن بودن کانسیلر از رنگ پوستتان تنها باعث نمایان شدن بیشتر جوشهای صورتتان می گردد بنابراین باید از کانسیلری استفاده کنید که متناسب با رنگ پوست و همرنگ آن باشد و همانطور که بالاتر اشاره کردیم بهتر است از کانسیلرهایی با تناژ زرد استفاده کنید.

مطالعه کنید : زاویه سازی صورت با روش کانتورینگ

رفع جای جوش با آرایش

بعد از پوشاندن جوش با کانسیلر نوبت به زدن کرم پودر می رسد. کرم پودری که همیشه استفاده می کنید را روی تمام پوست صورتتان بمالید توجه کنید که هرکز کرم پودر را روی قسمتی که جوش زدید و با کانسیلر آن را پوشانده اید نمالید چرا که باعث پخش کانسیلر می شود و جای جوش نمایان می شود برای اینکار کافیست که با استفاده از حرکات ضربه ای کرم پودر را روی جوش و کانسیلر بزنید. بعد از اتمام این مرحله برای دوام بیشتر کانسیلر و صاف و یکدست شدن پوستتان لازم است که از پودر یا همان پنکک استفاده کنید .

رفع جای جوش با آرایش

برندهای مرتبط با نوشته

دیدگاه کاربران

0 دیدگاه

امیدواریم برایتان مفید بوده باشه و دیدگاه خودتان را برای ما بنویسید


جدیدترین های مجله مد

تا کنون 26726 نفر در خبرنامه برندکده عضو شده اند، جای شما خالیست

ثبت اطلاعات

مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار