مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار

11519

بررسی استایل تیلور هیل و زندگی حرفه ایش

تیلور هیل در دوران دبیرستانش بدلیل قد بلند و پاهای کشیده و لاغرش بسیار مورد تمسخر قرار می گرفت و همین باعث تنفر تیلور هیل از دوران دبیرستانش شد و اعتماد به نفسش را از دست داده بود ...

تیلور هیل با نام کامل تیلور ماری هیل در تاریخ 5 مارس سال 1996  در شیکاگو متولد شد. شاید برایتان جالب باشد بدانید که تیلور هیل در دوران دبیرستانش بدلیل قد بلند و پاهای کشیده و لاغرش بسیار مورد تمسخر قرار می گرفت و همین باعث تنفر تیلور هیل از دوران دبیرستانش شد و اعتماد به نفسش را از دست داده بود جالب تر اینکه هنگامیکه تیلور با خانواده اش به مزرعه رفته بود و درست همان زمان که تیلور هیل از ظاهر و قد خود ناراضی و ناراحت بود از طرف یک عکاس به نام جیم جردن که برای عکاسی به آن منطقه رفته بود به وی پیشنهاد مدل شدن داده شد با وجود اعتماد به نفس پایین تیلور هیل ، این پیشنهاد از طرف خانواده اش مورد استقبال قرار گرفت و این آغازی برای ورد تیلور هیل به دنیای مدلینگ شد.

استایل تیلور هیل

وی یک خانواده شش نفره دارد که در حال حاضر خواهر و بردارهایش نیز در عرصه مدلینگ در حال فعالیت هستند و مطمئنا طولی نخواهد کشید که آنها نیز به شهرت می رسند و خانواده هیل نیز مانند خانواده حدید ها ( جی جی حدید ، بلا حدید ، انوار حدید ، مادرشان یولاندا فاستر و نامادریشان شیوا صفایی که یک فشن بلاگر ایرانی است) معروف خواهند شد.

زندگی حرفه ای و شخصی تیلور هیل

تیلور هیل برای فعالیت در حرفه مدلینگ به لس آنجلس مهاجرت کرد با وجود سختی هایی که در این راه کشید ولی توانست موفق شود و با برندهای به نام و مشهورمانند فور اور 21، اچ اند ام و ویکتوریا سکرت همکاری کند همچنین وی در فشن شوی برندهای پوما، شنل,ورساچه و میومیو شرکت داشته است شاید بتوان به تیلور هیل لقب سوپر مدل را داد چرا که تقریبا با تمامی برندهای معروف همکاری داشته است. وی در سال 2013 در فیلم کوتاهی با نام «وسوسه های هالیوود» ایفای نقش کرد از آنجایی که تیلور هیل عاشق برند ویکتوریا سیکرت است در سال 2014 توانست با این برندهمکاری داشته باشد و در سال 2015 توانست رسما بعنوان فرشته ویکتوریا سیکرت شناخته شود و در همان سال بعنوان بهترین مدل جهان شناخته شد.

مطالعه کنید: کمپانی فور اور 21 اعلام ورشکستگی کرد!

استایل تیلور هیل

تیلور هیل در حال حاضر با مدل سابق، مایکل شانک در ارتباط است ولی ظاهرا این رابطه آنطور که نشان می دهد جدی نیست.

استایل تیلور هیل

استایل تیلور هیل

تیلور هیل بیشتر بدلیل داشتن ظاهر معصومانه اش که بدون آرایش نیز زیباتر می شود، معروف شد . وی عاشق سادگیست و معتقد است که پوشاندن عیوب صورت با آرایش کار درستی نیست و در صفحه شخصیش در اینستاگرام عکسهای بی آرایشش را منتشر می کند شما براحتی می توانید سادگی را در آرایش این مدل معروف آمریکایی نیز مشاهده کنید.

استایل تیلور هیل

تیلور حتی در لباس پوشیدن نیز سادگی را رعایت می کند گویی که سادگی بخش جداناپذیری از زندگی این مدل معروف آمریکاییست. وی در انتخاب لباسهایش معمولا از رنگهای خنثی و لگینگ مشکی استفاده می کند و شاید بتوان تنوع رنگ را تنها در اکسسوری هایش مشاهده کرد.

استایل تیلور هیل

استایل تیلور هیل

راز تناسب اندام تیلور هیل

از آنجایی که ویکتوریا سیکرت برند لباس زیر زنانه است و مدل هایش از خوش اندام ترین مدلهای دنیا بحساب می آیند هر کدام رژِم سختی دارند که باید برای تناسب اندامشان به آن توجه کنند ولی برخی از این مانکن ها گفته اند که رژیم غذایی خاصی ندارند از جمله افرادی که همچین ادعایی داشته تیلور هیل بوده که در مصاحبه ای که با « یو اس ویکلی» داشته اینچنین اظهار کرده که در حال حاضر می خواند از جوانی و شادابیش لذت ببرد و دوست دارد از غذاهای مختلف لذت ببرد و قصد ندارد رژیم بگیرد این درحالیست که وی به هیچ عنوان مخالف رژیم غذایی نیست وی راز تناسب اندامش را پرهیز از زیاده روی در خوردن و ورزش می داند.

مطالعه کنید : رژیم غذایی کیت میدلتون

استایل تیلور هیل

علاقمندی های تیلور هیل

وی از طرفداران سلنا گومز می باشد و از مدل های مورد علاقه اش آدریانا لیما و ژیزل بوندشن میتوان نام برد. تیلور هیل درحال حاضر 11 میلیون دنبال کننده در اینستاگرام دارد. تیلور هیل سعی می کند تمام جزییات شوهایش را چه در پشت صحنه و چه در اطرافش را در با طرفدارانش به اشتراک بگذارد. از آنجایی که تیلور هیل به ورزشهای روزانه علاقه ای ندارد و ترجیح می دهد ورزشهای شدید و پر چالش را دنبال کند. از ورزشهای مورد علاقه وی ژیمناستیک، اسنوبورد، اسب سواری و ... است. از مکانهای مورد علاقه تیلور لندن و کاخ بکینگام است.

استایل تیلور هیل

برندهای مرتبط با نوشته

دیدگاه کاربران

0 دیدگاه

امیدواریم برایتان مفید بوده باشه و دیدگاه خودتان را برای ما بنویسید


جدیدترین های مجله مد

تا کنون 26726 نفر در خبرنامه برندکده عضو شده اند، جای شما خالیست

ثبت اطلاعات

مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار