مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار

11525

رزی هانتینگتون همسر جیسون استاتهام و از فرشتگان ویکتوریا سکرت

رزی هانتینگتون همسر جیسون استاتهام است که اسمش در لیست زیباترین زنان جهان ثبت شده است. رزی در کودکی بخاطر اندام و لبهایش مورد تمسخر دوستانش واقع میشد.

رزی هانتینگتون وایتلی با اسم کامل رزی آلیس هانتینگتون در تاریخ 18 آوریل سال 1987در پلی مات دوون متولد شد. پدر رزی هانتینگتون یک نقشه بردار حرفه ای و از خانواده ای اشرافی است و مادرش مربی فیتنس است. رزی هانتینگتون در دوران دبیرستانش بخاطر لب ها و اندامش مورد تمسخر قرار می گرفت ولی دیری نگذشت که اندام و زیبایی چهره اش باعث شهرت وی شد و نامش بعنوان زیباترین زن 2013 از طرف مجله ماکسیم و همچنین بعنوان یکی از زیباترین زنان جهان طبق لیست جهانی CB150 ثبت شد. رزی هانتینگتون هم اکنون بعنوان یک بازیگر و مدل انگلیسی در حال فعالیت است و در این زمینه بسیار مشهور و موفق است. عکس زیر رزی هانتینگتون در مهمترین ایونت فشن سال که مت گالا نامیده می شود، است؛ در مراسم مت گالا 2018  بسیاری از سلبریتی ها برای نمایش لباسهایشان از برندهای مختلف حضور دارند. 

رزی هانتینگتون

زندگی حرفه ای رزی هانتینگتون وایتلی

رزی هانتینگتون اولین کار مدلینگش را در سن 16 سالگی برای برند لیوایز (Levi’s) انجام داد. وی همچنین در فیلم های تبدیل شدگان، جاده خشم، تاریکی ماه و مکس دیوانه بازی کرده است . و در سال 2006 موفق به همکاری با برند محبوب و مشهور ویکتوریا سیکرت شد و در فشن شوهای ویکتوریا سکرت حضور پیدا کرد. رزی هانتینگتون هم اکنون بعنوان یکی از فرشتگان ویکتوریا سیکرت و در کنار سایر فرشتگان محبوب ویکتوریا سیکرت از جمله کندال جنر، جی جی حدید ، بلا حدید، آدریانا لیما، لیلی آدریج، السا هاسک و ... مشغول فعالیت است.

رزی هانتینگتون

وی علاوه بر فعالیت در حوزه مد و پوشاک در زمینه طلا و جواهرات نیز فعالیت دارد . رزی هانتینگتون وایتلی بدلیل اینکه همیشه بین موها و رنگ پوستش هارمونی خاصی ایجاد می کند و این هارمونی باعث جلوه دادن به جواهراتش می شود و این موضوع در بسیاری از نشریات غربی قابل مشاهده است و باعث شده همه او را فردی صاحب سبک در پوشیدن کلکسیون طلا و جواهراتش بدانند. همین موضوع دلیلی شده تا بسیاری از کلکسیون دارهای انگلیسی بخواهند که رزی در برنامه های تبلیغاتی و خبری حتی در اجرای فیلمهایش از طلا و جواهرات آنها استفاده کند.

مطالعه کنید: برندهای لاکچری و مشهور جواهرات

رزی هانتینگتون

زندگی شخصی رزی هانتینگتون وایتلی

رزی هانتینگتون در سال 2010 با بازیگر مشهور هالیوود جیسون استاتهام آشنا شد و از همان دوران در گفتگوهایش با رسانه ها در رابطه با تشکیل خانواده صحبت می کرده است و نهایتا در سال 2016 با جیسون استاتهام ازدواج کرد و اکنون دارای یک فرزند می باشند و از زندگی خود کاملا رضایت دارند.

رزی هانتینگتون

رزی هانتینگتون

استایل رزی هانتینگتون وایتلی

رزی عاشق شلوار جین است و معمولا شلوار جین مشکی را به هر شلوار دیگری ترجیح می دهد وی در این باره این چنین بیان کرده که "یک شلوار جین چسبان سیاه میتواند بهترین انتخاب چند منظوره برای هر شخصی باشد چرا که علاوه بر زیباتر نشان دادن اندامتان باعث می شود پاهایتان کشیده تر و لاغرتر بنظر برسند و اگر روزی بخواهم شلوار گشادی بپوشم سعی می کنم شلواری را انتخاب کنم که زنانگی ام را حفظ کند."

استایل رزی هانتینگتون

استایل رزی هانتینگتون

استایل رزی هانتینگتون

او کیف های کوچک را ترجیح می دهد و جالب است بدانید که یکی از طرفداران طراحی های کیف لیلیان افشار طراح ایرانی مقیم انگلیس است.

مطالعه کنید: کیف جدید طراح ایرانی، سمبل قدرت و معنویت

رزی هانتینگتون

برندهای مرتبط با نوشته

دیدگاه کاربران

0 دیدگاه

امیدواریم برایتان مفید بوده باشه و دیدگاه خودتان را برای ما بنویسید


جدیدترین های مجله مد

تا کنون 26726 نفر در خبرنامه برندکده عضو شده اند، جای شما خالیست

ثبت اطلاعات

مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار