مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار

11529

جدید ترین روش های کمپین های دیجیتال مارکتینگ

کمپین دیجیتال مارکتینگ ، روشی نو در امر تبلیغات است. تبلیغات در کمپین دیجیتال مارکتینگ انواع مختلفی دارد و از روش های مختلفی در آن استفاده می شود.

امروزه با گسترش شبکه های اجتماعی و استفاده بیشتر از اینترنت، تبلیغات به روش کمپین دیجیتال مارکتینگ نیز روز به روز در حال افزایش است. برای تبلیغ دیجیتال مارکتینگ روش های مختلفی وجود دارد، برای آشنایی با جدیدترین روش های دیجیتال مارکتینگ در این حوزه با این مقاله همراه شوید.

مطالعه کنید: 10 راه موفقیت در سوشیال مدیا

کمپین دیجیتال مارکتینگ 

در گذشته از روش هایی دیگری مانند تلویزیون، رادیو و بیلبوردهای تبلیغاتی برای تبلیغات استفاده می شد. در روش های قدیمی مادامی که هزینه پرداخت می شد تبلیغات نمایش داده می شد و محصول معرفی می شد. اما در روش های تبلیغات دیجیتال مارکتینگ ، با درج یک مطلب یا عکس در مورد محصول و خدمات، این متن و عکس ماندگار بوده و هزاران بازدیده کننده خواهد داشت. کمپین مارکتینگ به روشی گفته می شود که معرفی محصول یا خدمات بوسیله  رسانه های آنلاین انجام می شود. اما کمپین دیجیتال مارکتینگ فقط در حوزه تبلیغات کار نمی کند بلکه در مواردی مانند تبلیغات توصیه ای و تکنیک های تعاملی هم کار می کند. امروزه برخی کسب و کارهایی که بصورت رقابتی مشغول بکار هستند، گاهی کمپین هایی را تشکیل داده و مبلغی را در آن جهت تبلیغات هزینه می کنند. این کمپین ها با تاثیر بسیار بالایی که در شناخت برند و محصولات دارد، از اهمیت بالایی برخوردار است. کمپین دیجیتال مارکتینگ، هر یک با هدفی ایجاد می شوند. این اهداف می تواند مواردی مثل افزایش فروش محصول یا معرفی برند جدید باشد. بعد از مشخص شدن هدف، برنامه ریزی های لازم جهت رسیدن به هدف و کارهایی که در این راستا باید انجام شود، صورت می گیرد.

مطالعه کنید: انواع روش های تبلیغات دیجیتال در برندها

کمپین دیجیتال مارکتینگ

کمپین دیجیتال مارکتینگ با استفاده از محتوای بصری

ما در دنیایی زندگی می کنیم که تصاویر جذاب و زیبا آدم ها را به سرعت به خود جذب می کند. یکی از روش های جدید در کمپین دیجیتال مارکتینگ ، تاثیر هر چه بیشتر بر مشتری با استفاده از تقویت طراحی در تبلیغات است. طراحی بهترین لوگوهای تبلیغاتی، لوگوهای تاثیرگذار، طراحی وب سایت و انیمیشن ها و عکس ها همه بر ارتقا هر چه بیشتر برند شما تاثیر می گذارد و مشتری را به خود جذب می کند. آنچه مشتری از یک محصول می بیند او را ترغیب می کند که آن را بخرد یا نه. خریدی که مشتری انجام می دهد به طور مستقیم با محتوای بصری رابطه دارد و اگر از تصاویر بی ربط و بی کیفیت برای اینکار استفاده شود نتیجه برعکس خواهد بود و فروش کاهش می یابد. بنابراین شما با استفاده از نام یک برند و یک لوگوی جذاب همیشه در خاطره ها خواهید ماند.

مطالعه کنید: تاثیرات اینفلوئنسر مارکتینگ در تبلیغات

کمپین دیجیتال مارکتینگ

کمپین دیجیتال مارکتینگ با استفاده از محتوای تعاملی

در دنیای امروز، استفاده از اینترنت و شبکه های اجتماعی در حال افزایش است و این تعاملات سن و سال نمی شناسد و هر شخصی در هر سنی و با هر طبقه اجتماعی از اینترنت و شبکه های اجتماعی استفاده می کند. پایه محتوای تعاملی ایجاد ارتباط با کاربران است و از تاثیرگذارترین روش های تبلیغاتی در دیجیتال مارکتینگ است. در این روش  کمپین دیجیتال مارکتینگ می توان با ایجاد نظرسنجی، رای گیری، مسابقات و نظرات با مشتریان ارتباطی را ایجاد نمود. بسیاری از مشتریان با استفاده از نظراتی و رای گیری هایی که در مورد یک محصول وجود دارد، تصمیم به خرید آن محصول می گیرند. با استفاده از روش های تعاملی حتی تولید کننده یا فروشنده می تواند به نقاط ضعف و قدرت خود پی برده و سعی در رفع یا تقویت آن ها بنماید. امروزه این روش در کمپین دیجیتال مارکتینگ سایتهای بزرگ فروش اینترنتی بسیاری مورد استفاده قرار گرفته و هزینه های زیادی را متحمل شده اند تا امکاناتی در این زمینه را در اختیار کاربران قرار داده اند. این روش تعاملی در کمپین دیجیتال مارکتینگ باعث ایجاد حس دوستی و اعتماد میان شما و مشتریان می شود.

کمپین دیجیتال مارکتینگ

کمپین دیجیتال مارکتینگ با استفاده از ایجاد اپلیکیشن های درون فروشگاهی

ایجاد اپلیکیشن های درون فروشگاهی در دیجیتال مارکتینگ یکی دیگر از جدیدترین روش های تبلیغات کمپین دیجیتال مارکتینگ است. این روش باعث ایجاد یک ارتباط بین فروشگاه ها و دنیای دیجیتال است. با ایجاد اپلیکیشن برای فروشگاه ها، فروشندگان می توانند از فروش آنلاین برای محصولات خود استفاده کنند که این روش در قدیم استفاده نمی شد. با روش هایی مانند پرداخت مبلغ بصورت آنلاین یا درب منزل، تخفیفات ویژه، هدایا و ....  میتوان مشتریان را جذب نموده و تجربه ای عالی از یک خرید را در ذهن مشتریان ثبت نمود.

کمپین دیجیتال مارکتینگ

کمپین دیجیتال مارکتینگ با استفاده از ویدئوهای آنلاین

اینستاگرام بعنوان جدیدترین شبکه اجتماعی امروزه بسیار مورد استفاده کاربران قرار گرفته است و بسیاری از افراد با تبلیغاتی که در آن انجام می دهد، کسب درآمد می کنند. ویدئوهای زنده، همیشه از جذاب ترین قسمت های مورد استفاده در اینستاگرام بوده است. در واقع این روش ، شکل دیگری از تاثیر بوسیله محتوای بصری است. شما با چند ثانیه می توانید تاثیر زیادی را بر روی مشتریان بگذارید و حجم زیادی از اطلاعات و تصاویر را به کاربر منتقل نمایید. به همین دلیل بیشتر برندها در امر تبلیغات ، به دلیل افزایش احساسات و تاثیرگذاری بیشتر از ویدیوی زنده برای برقراری ارتباط با کاربر استفاده می کنند. این کار باعث ایجاد حس اعتماد و صداقت بین شما و مشتریان می شود چون شما در لحظه محتوای خود را با مشتریان به اشتراک گذاشته اید.

کمپین دیجیتال مارکتینگ

دیدگاه کاربران

0 دیدگاه

امیدواریم برایتان مفید بوده باشه و دیدگاه خودتان را برای ما بنویسید


جدیدترین های مجله مد

تا کنون 26726 نفر در خبرنامه برندکده عضو شده اند، جای شما خالیست

ثبت اطلاعات

مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار