مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار

11530

ترند 2019 در طراحی دکوراسیون داخلی منزل

امروزه اکثر آدمها بخصوص خانمها بدنبال خانه ای با طراحی و دکوراسیون خاص هستند و معمولا طرحهای خاص و منحصر بفرد را انتخاب می کنند و همین موضوع دلیلی شده که طراحان بدنبال طراحی های خاص برای دکوراسیون ...

امروزه اکثر آدمها بخصوص خانمها بدنبال خانه ای با طراحی و دکوراسیون خاص هستند و معمولا طرحهای خاص و منحصر بفرد را انتخاب می کنند و همین موضوع دلیلی شده که طراحان بدنبال طراحی های خاص برای دکوراسیون داخلی باشند.

با توجه به فضای  زندگی های امروزی که بسیار سرد و مصنوعی شده اند طراحان و معماران داخلی به این فکر افتاده اند که با آوردن طبیعت به فضای مصنوعی منازل ، زندگی ها را از سردی نجات دهند و طبیعت را به منازل بیاورند بنابراین از طرحهایی بر پایه طبیعت کمک گرفتند.

مطالعه کنید: ال سی وایکیکی از پوشاک تا آشپزخانه

دکوراسیون داخلی

یکی از ترندهایی که چندین سال است بعنوان یکی از ترندهای محبوب در میان مردم وجود دارد سبک رترو است که بنظر می رسد این سبک همچنان در میان ترندهای محبوب وجود خواهد داشت. شاید برخی با سبک رترو آشنا نباشند و ندانند سبک رترو چیست؟ بنابراین قبل از اینکه به ترند 2019 در طراحی دکوراسیون داخلی بپردازیم شاید لازم باشد مقداری در مورد سبک رترو صحبت کنیم.

سبک رترو چیست؟

رترو در واقع نگاهی به گذشته است سبکی که تطبیق پذیر و متنوع شناخته شده است چرا که از چندین سبک تشکیل شده است. برخی رترو را تکنیکی در طراحی دکوراسیون داخلی با روح دهه 50 تا 70 میلادی می دانند و برخی رترو را مطلقا مربوط به قرن 20 می دانند.

در حالت کلی میتوان سبک رترو را اینگونه تعریف کرد که یک مدل از طراحی دکوراسیون داخلی است که وسایل یک دوره خاص در آن استفاده شده است که در این طراحی استفاده از رنگهای زنده در اولویت هستند. در سبک رترو معمولا از اکسسوری هایی که طرح قدیمی دارند ولی مطابق با روز بازسازی شده اند، استفاده می شود.

دکوراسیون منزل

ترند 2019 در طراحی دکوراسیون داخلی

چوب طبیعی

در سالیان اخیر استفاده از چوب در دکوراسیون داخلی بسیار دیده شده است.این بار در طراحی دکوراسیون داخلی در ترند 2019  استفاده از چوب مقداری تفاوت کرده و استفاده از چوب بصورت خام و بدون رنگ  در دستور کار طراحان قرار گرفته است و این طراحی در آشپزخانه ها بیشتر دیده خواهد شد. 

دکوراسیون منزل

دکوراسیون منزل

رنگ مبلمان

همانطور که می دانید شرکتی که هر ساله رنگ سال را انتخاب می کند شرکت پنتون است. رنگ مرجانی رنگیست که بعنوان رنگ سال 2019 در نظر گرفته شده است ولی رنگ دیگری که برای رنگ سال 2019 مطرح شده است، رنگ طوسی است. رنگ طوسی رنگی خنثی است که براحتی با سایر رنگها قابل ترکیب است و می توانید برای ترکیب رنگ طوسی از تنالیته شبیه به بژ و یا آبی استفاده کنید.

مطالعه کنید: 5 قانون طلایی برای داشتن خانه ای شیک و منحصر به فرد

دکوراسیون منزل

دکوراسیون منزل

اشکال هندسی

چندین سال است که اشکال هندسی در طراحی دکوراسیون داخلی و در طراحی اکسسوری ها (کوسن و فرش) مورد استفاده قرار گرفته است و استفاده از مبلمان با طرحهای هندسی از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار هستند .این اشکال هندسی در طراحی دکوراسیون داخلی ترند 2019 از فرش و کوسن ها به کاشی ها و حتی کاغذ دیواری ها منتقل شده است.

طراحی دکوراسیون داخلی

دکوراسیون منزل

سبک رترو

همانطور که در بالا توضیح دادیم سبک رترو از سبکهایی است که بسیار مورد استقبال قرار گرفته و در طراحی دکوراسیون داخلی در ترند 2019 نیز همچنان مطرح است و از مکانهایی که براحتی میتوان از سبک رترو در آن استفاده کرد، آشپزخانه است .

دکوراسیون منزل

دکوراسیون منزل

تاج تخت خواب

در سالهای اخیر شاهد استفاده از فلز و فرفوژه در تاج تختخواب  بوده اید با گذشت زمان چوب نیز به این طراحی ها اضافه شد ولی موضوعی که ذهن طراحان را درگیر کرد این بود که تخت باید طراحی راحتی داشته باشد بنابراین در ترند 2019 طرحی که مد نظر طراحان است یک تختخواب نرم و راحت است که در آینده سبک های فرانسوی و لمسه دوزی در طراحی تختخواب ها بیشتر دیده خواهد شد.

دکوراسیون منزل

گیاهان سبز طبیعی

با توجه به زندگی های آپارتمانی امروزی و فضای مصنوعی و از بین رفتن و کاهش فضاهای طبیعی، وجود گیاهان سبز زنده طبیعی بهترین و ارزانترین روش برای تزئینات و طراحی دکوراسیون داخلی است و همچنین باعث شادی و ایجاد فضایی صمیمی و گرم می شود به همین دلیل استفاده از گیاهان طبیعی بعنوان زیباترین اکسسوری که می توان در منزل از آن استفاده کرد همچنان یکی از ترندهای محبوب سال 2019 وجود خواهد داشت.

دکوراسیون منزل

رنگ سیاه

در سالیان طولانی از رنگ سفید برای دیوار و کاشی های سرویس بهداشتی استفاده می شده ولی در ترند 2019 از رنگ سیاه در طراحی دکوراسیون داخلی استفاده خواهد شد.

دکوراسیون منزل

 

برندهای مرتبط با نوشته

دیدگاه کاربران

0 دیدگاه

امیدواریم برایتان مفید بوده باشه و دیدگاه خودتان را برای ما بنویسید


جدیدترین های مجله مد

تا کنون 26728 نفر در خبرنامه برندکده عضو شده اند، جای شما خالیست

ثبت اطلاعات

مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار