مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار

11532

هفت لباس و اکسسوری زمستانه ضروری برای پسربچه‌ها

با از راه رسیدن زمستان، وقت آن می‌رسد که از فرزندانمان در برابر سرما مراقبت بیشتری کنیم. ساده‌ترین راه هم استفاده از لباس‌های گرم و اکسسوری‌های مناسب برای زمستان است. در این مقاله با مهم‌ترین انواع ..

با از راه رسیدن زمستان، وقت آن می‌رسد که از فرزندانمان در برابر سرما مراقبت بیشتری کنیم. ساده‌ترین راه هم استفاده از لباس‌های گرم و اکسسوری‌های مناسب برای زمستان است. در این مقاله با مهم‌ترین انواع لباس و اکسسوری ضروری زمستانه برای پسر بچه‌ها و همچنین نکاتی که باید قبل از خرید لباس و اکسسوری به آن‌ها دقت کنید، آشنا می‌شوید.

اولین و مهم‌ترین نکته، توجه به جنس لباس

یکی از اولین نکاتی که موقع انتخاب لباس و اکسسوری زمستانه باید به آن دقت داشته باشید، جنس لباس است. از آنجایی که الیاف پشمی طبیعی هستند و بدن را بسیار گرم نگه می‌دارند، برای استفاده پسربچه‌ها مفید خواهند بود. نکته مهمی که وجود دارد، زبری بعضی لباس‌های پشمی است. برای اینکه پوست بچه‌ها بر اثر استفاده از این لباس‌ها اذیت نشود، بهتر است حتما زیر لباس پشمی، لباس نخی تن بچه‌ها کنید تا الیاف زبر به طور مستقیم با پوست آن‌ها تماس نداشته باشد و باعث اذیت شدنشان نشود. بعد از این کار برای گرم نگه داشتن بچه‌ها با خیال راحت سراغ لباس‌های بروید که از پشم تهیه شده‌اند.

یک سر و گردن گرم‌تر!

خرید اینترنتی لباس بچگانه

پوشاندن سر و گردن پسر بچه‌ها در فصل‌های سرد سال واجب است. سرماخوردگی گلو و سر همان و مرخصی استعلاجی و افتادن از درس و مدرسه همان. انواع مدل های جدید شال و کلاه بافتنی پسرانه را به فرزندتان نشان دهید و با سلیقه او دست به انتخاب بهترین گزینه‌ها بزنید. به خاطر داشته باشید بهتر است در بافت شال و کلاه از الیاف مصنوعی استفاده نشده باشد یا میزان آن بسیار پایین باشد. الیاف مصنوعی باعث حبس شدن گرما و به دنبال آن تعریق بیشتر می‌شود. این دو عامل هم اگر ویروس در بدن فرزندتان باشد، منجر به سرماخوردگی او خواهد شد.

زیرشلواری واجب است؟

قدیمی‌ها معتقد بودند سرما از پا وارد بدن می‌شود. امروزی‌ها اگر محل ورود سرما به بدن را هم تشخیص ندهند، می‌دانند که یخ کردن پاها باعث بروز ناراحتی می‌شود! به همین دلیل یکی از لباس‌هایی که واجب است برای پسرتان تهیه کنید، زیر شلواری گرم است. انواع مدل‌ها در بازار موجود هستند؛ اما گزینه‌ای که جلوگیری از بروز حساسیت پوستی بچه‌ها کارایی دارد، زیر شلواری‌هایی با الیاف طبیعی و جنس لطیف هستند. بهتر است قطر این لباس‌ها زیاد نباشد تا به خوبی زیر لباس بایستد.

گوش گیر را فراموش نکنید

گوش گیر زمستانه پسرانه برای روزهایی مناسب است که هوا خیلی سرد نیست که به شال و کلاه احتیاج داشته باشد؛ اما رعایت احتیاط واجب است. در این شرایط استفاده از گوش گیر زمستانه می‌تواند فرزندتان را گرمتر نگه دارد. نکته مهم درباره گوش گیر توجه به سایز آن است. این اکسسوری نباید به هیچ وجه تنگ باشد و روی گوش بچه‌ها فشار وارد کند. همچنین بهتر است داخل آن به جای استفاده از مفتول فلزی از مفتول پلاستیکی استفاده شده باشد. در نهایت رنگ گوش گیر را با توجه به سلیقه پسرتان و همچنین رنگ کاپشن و کفش او انتخاب کنید. سعی کنید در لباس‌هایی که پوشیده هماهنگی ایجاد کنید تا شیک‌تر از همیشه به نظر برسد.

شلواری که آزاد است

تابستان امسال با انواع شلوارک و شلوار لی پسرانه 2018 شروع شد و حالا باید گزینه شلوارک را حذف کرد و سراغ شلوار جین‌های مناسب رفت. به خاطر داشته باشید وقتی قرار است برای روزهای سرد سال از شلوار جین استفاده کنید، پوشاندن زیر شلواری گرم ضرورت زیادی دارد. با این حساب بهتر است سایز شلوار جین زمستانه را کمی بزرگتر از همیشه انتخاب کنید تا وقتی زیر شلواری زیر آن قرار می‌گیرد، باعث ایجاد احساس تنگ بودن لباس در فرزندتان نشود و او همچنان احساس راحتی کند.

خرید کاپشن مناسب

خرید اینترنتی لباس بچگانه

وقتی نوبت به خرید کاپشن می‌رسد بهتر است به چند نکته اساسی دقت داشته باشید:

  • اول اینکه بهترین گزینه برای پاییز و زمستان، کاپشنی است که ترجیحا ضد آب باشد.
  • رنگ‌های تیره برای پسربچه‌ها مناسبتر هستند چون معمولا خیلی زود لباس‌هایشان را کثیف می‌کنند.
  • بیشتر کاپشن‌ها هم زیپ دارند و هم دکمه. موقع خرید از راحتی باز و بسته شدن زیپ و دکمه‌ها مطمئن شوید. وگرنه فرزندتان از زیر بستن جلوی کاپشنش در‌می‌رود و ممکن است سرما بخورد.
  • بهتر است قد کاپشن کمی بلند باشد و روی کمر و کلیه‌های بچه‌ها را بپوشاند. این کار باعث گرم ماندن آن‌ها می‌شود، با این حال بهتر است قبل از هر چیز روش‌های جلوگیری از سرماخوردگی را به کودک خود آموزش دهید.

انتخاب درست پلیور

پلیور نقش پررنگی در مراقبت از بچه‌ها در مقابل سرما ایفا می‌کنند. نکته‌ای که باید به آن دقت داشته باشید، فرم یقه لباس است. استفاده از پلیورهای یقه اسکی در فصل‌های سرد سال زیاد می‌شود. این پلیورها در شرایطی خوب عمل می‌کنند که قصد داشته باشید بچه‌ها را برای بازی و گردش بیرون از خانه ببرید؛ اما وقتی فرزندتان در محیط گرم داخل منزل یا کلاس درس حضور دارد، بهتر است از پلیورهای یقه هفت یا یقه گرد برای او استفاده کنید یا یک هودی گرم به او بپوشانید. پلیور یقه اسکی معمولا باعث عرق کردن بچه‌ها در محیط داخلی می‌شود. برای تکمیل پلیور یقه هفت از یک شال گردن گرم کمک بگیرید که به راحتی می‌تواند به لباس اضافه یا از آن کم شود و حتما یک زیر پیراهنی نخی گرم به فرزندتان بپوشانید.

پوشیدن کدام کفش ضروری است؟

داشتن یک جفت نیم بوت محکم و گرم و نرم برای زمستان بچه‌ها ضروری است. قبل از خرید به این نکات دقت کنید:

  • از تیره بودن رنگ کفش مطمئن شوید. وقتی هوا بارانی یا برفی باشد و کف خیابان‌ها گلی، از تیره بودن کفش خوشحال خواهید شد.
  • کفشی را برای پسرتان انتخاب کنید که حداقل نیم سایز بزرگتر از پای او باشد. چون جوراب‌های زمستانه ضخیم هستند و اگر سایز عادی پاهای فرزندتان را برای کفش انتخاب کنید، احتمال اینکه پاهایش را بزند، زیاد است.
  • نکته مهم بعدی دقت به سن فرزندتان و نوع باز و بسته شدن کفش است. اگر فرزندتان هنوز کوچک است و با بستن و باز کردن بند کفش میانه‌ای ندارد، گزینه‌های بدون بند یا حتی چسبی را برایش انتخاب کنید.
  • به دقت عاج کف کفش را بررسی کنید. پسرها عاشق بازی و دویدن هستند و برایشان فرقی نمی‌کند زمستان است یا تابستان؛ آن‌ها در هر شرایطی شیطنت می‌کنند. داشتن عاج مناسب زیر نیم بوت زمستانه خطر لیز خوردن بچه‌ها را تا حد زیادی کاهش می‌دهد.

دیدگاه کاربران

0 دیدگاه

امیدواریم برایتان مفید بوده باشه و دیدگاه خودتان را برای ما بنویسید


جدیدترین های مجله مد

تا کنون 26728 نفر در خبرنامه برندکده عضو شده اند، جای شما خالیست

ثبت اطلاعات

مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار