مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار

11539

لباس مخصوص جشن کریسمس

یکی از جذابیتهای این شب پوشیدن لباس مناسب شب کریسمس است که مطمئنا دغدغه خیلی هاست. در این مقاله قصد داریم شما را با ترند عجیب کریسمس 2019 آشنا کنیم و به شما در انتخاب لباس مناسب شب کریسمس کمک کنیم

به زودی شب کریسمس فرا میرسد و بسیاری از مردم ایرانی و مسیحی که منتظر این شب هستند به جشن و پایکوبی مشغول می شوند. اما یکی از جذابیتهای این شب پوشیدن لباس مناسب شب کریسمس است که مطمئنا دغدغه خیلی هاست. در این مقاله قصد داریم شما را با ترند عجیب کریسمس 2019 آشنا کنیم و به شما در انتخاب لباس مناسب شب کریسمس کمک کنیم ولی بد نیست ابتدا سری بزنیم به تاریخچه و آیین جشن کریسمس. با ما همراه باشید.

تاریخچه کریسمس

کریسمس در حقیقت با تولد میلاد مسیح در 25 دسامبر شروع می شود و معمولا تا تاریخ 6 ژانویه ادامه دارد و مردم این ایام 12 روزه را جشن می گیرند. با وجود اینکه کریسمس یک عید مذهبی است ولی از اوایل سده 20 میلادی بعنوان یک جشن غیر مذهبی شناخته شده و اکثر مردم در سراسر دنیا از این فرصت برای گذراندن اوقات خوشی در کنار دوستان و خانواده استفاده می کنند. جشن کریسمس نیز مانند شب یلدا دارای رسوم و آیینی است که تزیین یک درخت کاج از آیین های اصلی و بابانوئل از شخصیتهای مهم و خیالی کریسمس می باشد.

مطالعه کنید: تاریخچه شب یلدا

جشن کریسمس

 

آیین کریسمس

درختی که در جشن کریسمس استفاده می شود درخت صنوبر است که از سالهای دور بطور سنتی در جشنهای مسیحیان استفاده می شده است. در قرن 18 میلادی با شمع های فراوان، درخت کریسمس را تزیین و روشن می کردند این در حالیست که با اختراع برق، شمع ها جای خود را به چراغهای رنگی دهند. برای تزیین درخت کریسمس معمولا از حلقه های گل رز، آبنبات عصایی،ستاره و ... استفاده می کنند. در بالاترین نقطه درخت یک فرشته یا یک ستاره قرار می دهند که نمادی از میزبانی فرشتگان یا فرشته بیت لحم از تولد میلاد مسیح میباشد.

جشن کریسمس

بابانوئل خیالی که اکثرا کودکان عاشقش هستند و هرساله در جشن کریسمس منتظر هدایای بابانوئل مهربان می مانند و برخی عقیده دارند که بابانوئل مهربان میتواند آرزوی کودکانه آنها را برآورده کند، برگرفته از شخصیت یک کشیش مسیحی بنام سنت نیکولاس است که از اهالی بیزانس و منطقه آناتولی (ترکیه کنونی) در قرن چهارم میلادی بوده که بخاطر هدایا و کمک  به مردم فقیر شهرت داشته است.

جشن کریسمس

از آنجایی که نیکولاس معمولا جورابهای کودکان را پر از هدیه های رنگارنگ می کرد کودکان در شب کریسمس جورابهای خود را بالای تختشان آویزان می کنند تا بابانوئل مهربان برای آنها هدیه های رنگارنگ بگذارد. آنها معتقدند که خانه بابانوئل و کارخانه اسباب بازی هایش در قطب شمال قرار دارد. بنابراین بابانوئل که با یک سورتمه و چندین گوزن که سورتمه  را بدنبال خود می کشند و پرواز می کنند هدایا را که با کمک کوتوله های پریزاد آماده کرده را تنها به بچه هایی می دهد که کار خوب انجام می دهند چرا که او می داند کدام بچه در چه روزی کار خوب انجام داده و کدام کار بد.

جشن کریسمس

لباس مناسب جشن کریسمس

انتخاب و پوشیدن یک لباس جذاب برای مراسم و جشن ها همیشه یک دغدغه بزرگ بخصوص برای خانمها و بچه ها بوده است. انتخاب یک لباس مناسب می تواند تاثیر زیادی در رفتار و اعتماد بنفس شما داشته باشد. با نزدیک شدن به جشن کریسمس خیلی ها بدنبال یک لباس مناسب هستند لباسی که بتواند حال و هوای جشن کریسمس را زیبا و خاطره این شب را در ذهن شما و اطرافیانتان ماندگار کند. برای انتخاب لباس بچگانه کریسمس دست شما بازتر است و تنوع لباسی زیاد است ولی بزرگترها برای انتخاب لباس دچار محدودیت هستند و حاضر نیستن هر لباسی بپوشند و لی نگران نباشید برای شما هم پیشنهاداتی داریم.

جشن کریسمس

برای لباس مناسب کریسمس انتخابهای زیادی جلوی شماست. انتخاب یک لباس با تصاویری که نمادی از کریسمس است میتواند انتخاب هوشمندانه ای باشد. مانند طرح یک گوزن یا تصویری از بابانوئل ، فندق شکن، برف و آدم برفی، سورتمه، فرشته های آسمانی و ...

جشن کریسمس

جشن کریسمس

حتی می توانید از رنگهای کریسمسی مانند رنگهای سبز، قرمز و سفید در انتخاب لباس کریسمس استفاده کنید و یا حتی می توانید از یک اکسسوری مناسب برای ساختن یک استایل کریسمسی استفاده کنید.

ابروهای کریسمسی 2019

با شروع سال 2019 و جشن کریسمس ترند عجیبی مد شده است. ترندی که به ابروهای کریسمسی، اکلیلی و درختی معروف شده است. علاقمندی برخی به مد عادی است اما گویی پوشیدن لباسهای کریسمسی کافی نبوده که پا را فراتر از مد گذاشته و مو و آرایششان را نیز با مناسبتها جلو میبرند دقیقا مانند ابروهای کریسمسی که در کریسمس 2019 مد شده است. در این مد عجیب باید ابروها را به بالا و پایین حالت داده به گونه ای که شبیه به شاخه های درخت شوند سپس با اکلیل و اکسسوری های دیگر آن را تزیین کرده و شبیه به درخت کریسمس درآورید.

مطالعه کنید: ترند 2019 در طراحی دکوراسیون داخلی منزل

جشن کریسمس

جشن کریسمس

 

 

دیدگاه کاربران

0 دیدگاه

امیدواریم برایتان مفید بوده باشه و دیدگاه خودتان را برای ما بنویسید


جدیدترین های مجله مد

تا کنون 26728 نفر در خبرنامه برندکده عضو شده اند، جای شما خالیست

ثبت اطلاعات

مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار