مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار

11540

نگاهی به تاریخچه نوین چرم

 معمولا هر برندی، برای برند شدن یک تاریخچه پر از فراز و نشیب ها دارد که برخی از آن ها با تمام سختی ها توانسته اند بزرگ و موفق باقی بمانند ولی برخی از آن ها با شکست روبرو گشتند.

شرکت های معتبری در کشورمان هستند که در حوزه چرم در حال فعالیت می باشند مانند چرم مشهد، نوین چرم، چرم درسا، مارال چرم و ... . با وجود اینکه این شرکت ها که در حال حاضر هرکدام  دارای چندین شعبه در سراسر کشور می باشند و با برندهای جهانی از جمله گوچی و سایر برندهای مطرح دنیا فاصله زیادی دارند اما بعنوان یک برند ایرانی در حوزه صنعت چرم شناخته شده اند و عملکرد قابل قبولی دارند.

 معمولا هر برندی، برای برند شدن یک تاریخچه پر از فراز و نشیب دارد که برخی از آن ها مانند برند شنل با تمام سختی ها توانسته اند بزرگ و موفق باقی بمانند ولی برخی از آن ها مانند نساجی مازندران با شکست روبرو شدند.

مطالعه کنید: تاریخچه برند شنل

در این مطلب می خواهیم به سراغ یکی از برندهای مطرح چرم در ایران برویم که روز به روز در حال بزرگ شدن است. نوین چرم نامی است که همه شما اسم آن را بعنوان یکی از فعالین مطرح در صنعت چرم می شناسید. در ادامه با ما همراه باشید تا سری به گذشته این برند محبوب ایرانی بزنیم.

تاریخچه نوین چرم

مهدی یوسفی فر مدیرعامل خلاق و خوش فکر نوین چرم، در اسفند 1350 در تهران متولد شده است. وی با تلاش های فراوان و تبلیغاتی متفاوت، توانسته خود را بعنوان یک برند به همه معرفی کند و از رقبای خود پیشی بگیرد و تنها آرزویش معرفی چرم ایرانی  به تمام دنیاست.

وی در رابطه با شکل گیری و آغاز فعالیتش می گوید: بواسطه شغل پدری که قصاب بودند با پوست و دام آشنا شدم و از آن جایی که به تحصیل علاقه ای نداشتم در سال 1368 کارگاه کوچک کمربندسازی راه اندازی کردم و همان دوران بود که بحث تولید، برای من جدی شد.

نوین چرم

در سال 1372 در خیابان فردوسی تنها دو مغازه چرم فروشی وجود داشت که در همان سال بهمراه یکی از آشنایان در همان خیابان، کار تولید و فروش محصولات چرمی را آغاز کردیم. در همان سال ها با ورود بازار چرم شوروی سابق به ایران و به خاطر وجود بهترین دام در ایران، رفته رفته خیابان فردوسی از بازار عتیقه جات، به بازار چرم تبدیل شد.

در سال 1378 که نام فروشگاه های زنجیره ای در حال قوت گرفتن بود ما چندین فروشگاه با نامهای متفاوت داشتیم که تصمیم گرفتیم یک نام واحد برای همه انتخاب کنیم. در سال 1382 نام نوین چرم ثبت و فصل جدیدی در تولید محصولات چرمی برا ما آغاز شد و ما توانستیم در بهترین زمان وارد بازار شویم چرا که در آن زمان کمبود محصولات با کیفیتی که لایق ایرانی ها باشد، به وضوح دیده می شد.

نوین چرم

نوین چرم

در تولید محصولات چرمی و در بحث مد و پوشاک، بروز بودن برای ما بسیار اهمیت داشت به همین دلیل از طراحان بنام اروپایی همچون اوزلیراز ترکیه استفاده کردیم. اوزلیراز طرح های بروز و متناسب با فرهنگ کشورمان را ارائه داد که شایسته و در خور لیاقت مردمان سرزمینمان بود. که به این ترتیب پله های ترقی و پیشرفت نوین چرم فراهم شد و ما موفق شدیم در لیست 100 برند برتر ایران قرار بگیریم.

در بحث مد و پوشاک استفاده از مدل بسیار مهم است ولی در کشور ما این امکان وجود ندارد و همین باعث می شود که اجناس وارداتی درجه چندم با داشتن یک کاتالوگ و بروشور زیبا روی خریدار تاثیر بیشتری بگذارد تا اجناس با کیفیت داخلی، و این ضعف بزرگی است. از آن جایی که در کشور ما بحث مدل شدن مطرح نیست و تنها 10 درصد از مردم که هنرمندان، ورزشکاران و افراد مشهور هستند و می توانند بر 90 درصد مردم تاثیر بگذارند. البته همکاری با مدل ها و افراد مطرح جامعه برای ما بسیار خوب بود و روند کاری ما را رو به بهبودی بردند و ما تمام تلاشمان را بکار بردیم تا با استفاده از بیلبوردها و تبلیغات مناسب، از سایر کشورها چیزی کم نداشته باشیم.
 

نوین چرم

برندهای مرتبط با نوشته

دیدگاه کاربران

0 دیدگاه

امیدواریم برایتان مفید بوده باشه و دیدگاه خودتان را برای ما بنویسید


جدیدترین های مجله مد

تا کنون 26726 نفر در خبرنامه برندکده عضو شده اند، جای شما خالیست

ثبت اطلاعات

مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار