مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار

11542

جذاب ترین مردان 2018

لیست 100 نفره از جذاب ترین مردان سال 2018 توسط نشریه TC Candler  منتشر شد که بر اساس آن جیسون موموآ بازیگر سرشناس 39 ساله در رتبه نخست این لیست قرار گرفته است.

هر ساله وب سایت ها، مجلات و رسانه های مختلف به انتخاب جذاب ترین مردان سال، بهترین مدل زن، بهترین مدل مرد، زیباترین چهره سال و سایر برترین ها می پردازند. این آمار که از میان ستارگان مشهور هالیوود، خوانندگان، مدل ها و سایر افراد معروف انتخاب می شوند گاها توسط مردم و یا نشریه و مجلات معتبر در پایان هر سال معرفی می گردند. چندی پیش، لیست 100 نفره از جذاب ترین مردان سال 2018 توسط نشریه TC Candler  منتشر شد که بر اساس آن جیسون موموآ بازیگر سرشناس 39 ساله در رتبه نخست این لیست قرار گرفته است. در این مطلب قصد داریم به شما 10 تا از جذاب ترین مردان سال 2018 از این لیست 100 را معرفی کنیم.

1- جیسون موموآ

جوزف جیسون ناماکها موموآ، نویسنده، بازیگر و مدل آمریکایی در 1 آگوست 1979 در هونولولو هاوایی متولد شده است. جیسون موموآ در سال 1998 توسط طراح بین المللی وارد دنیای مدلینگ شد و توانست در سال 1999 در رقابتهای مدلینگ هاوایی برنده شود. جیسون موموآ با بازی در فیلم های آتلانتیس، تاج و تخت و فرونتیر توانست خود را به دنیای بازیگری بشناساند.

جذاب ترین مردان سال

2- جونگ کوک

جونگ کوک با نام کامل جئون جونگ کوک متولد 1 سپتامبر 1997 است. جونگ کوک خواننده، رقصنده و ترانه سرای اهل کره جنوبی و یکی از خواننده های اصلی گروه بی تی اس است.

جذاب ترین مردان سال

3- ادریس البا

ادریس البا بازیگر و موسیقی دان انگلیسی با نام کامل ادریس آکونا البا در 6 سپتامبر 1972 بدنیا آمد. در 19 سالگی وارد عرصه بازیگری شد و در سال 2012 با بازی در فیلم "ماندلا: در راه آزادی" در نقش نلسون ماندنا توانست نامزد دریافت جایزه گلدن گلوب شود و از آن جا بود که به یک چهره شناخته شده تبدیل شد.

مطالعه کنید: بهترین های گلدن گلوب 2020

جذاب ترین مردان سال

4- فیلیکس شلبرگ

فیلیکس آروید اولف شلبرگ که همه او را بانام پیودی پای می شناسند در 24 اکتبر 1989 در گوتنبرگ سوئد متولد شد. وی یک تهیه کننده و کمدین سوئدی است.

جذاب ترین مردان سال

5- وی

کیم ته هیونگ خواننده و بازیگر کره جنوبی است که در 30 دسامبر 1995 در دگو بدنیا آمده است و همه او را با نام هنری "وی" می شناسند. "وی" برای اولین بار در نقش هان سونگ در فیلم سریالی هوارانگ، نقش آفرینی کرد و یکی از اعضای گوه بی تی اس است.

جذاب ترین مردان سال

6- شان مندز

شان مندز با نام کامل شان پیتر رائول مندز، خواننده و ترانه سرای کانادایی است که در 8 اوت 1998 در کانادا بدنیا آمد.

جذاب ترین مردان سال

7- مارلون تیکسرا

مارلون تیکسرا مدل برزیلی پرتغالی، متولد 16 سپتامبر 1991 است. مارلون تیکسرا در سن 16 سالگی و بواسطه معرفی مادربزرگش به یک آژانس مدلینگ، وارد  این عرصه شد و ده سال بعد (در سال 2008) توانست در یکی از فشن شوهای پاریس شرکت کند و از آن پس بعنوان یکی از ستارگان دنیای مد و فشن شناخته شد.

جذاب ترین مردان سال

8- ماریانو دی وایو

ماریانو دی وایو متولد 9 مه 1989 و یک بلاگر، فشن بلاگر و مدل ایتالیایی است. ماریانو از جوانی فعالیت خود را در زمینه مدلینگ آغاز کرد و بعدها متوجه کمبود جایگاه برای مدل های مرد شد بنابراین تصمیم گرفت یک سایت برای مردانی که به مد علاقمند هستند، راه اندازی کند.

جذاب ترین مرد سال

9- جنسن اکلس

جنسن الکس با نام کامل جنسن راس اکلس، بازیگر و خواننده آمریکایی، در 1 مارس 1978 در دالاس تگزاس بدنیا آمد. جنسن اکلس از 4 سالگی فعالیت مدلینگش را آغاز کرد ولی بعد از اتمام دوران دبیرستانش در رشته پزشکی وارد دانشگاه تگزاس شد اما طولی نکشید که پزشکی را رها کرد و برای وارد شدن به دنیای بازیگری به لس آنجلس مهاجرت کرد.

جذاب ترین مرد سال

10- آرمی همر

آرماند داگلاس همر که همه او را با نام آرمی همر می شناسند، بازیگر آمریکایی است که در کلیفرنیا در 28 اوت 1986 متولد شده است. او در سال 2017 نامزد جوایز سینمایی منتخب منتقدان و گلدن گلوب برای ایفای بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شد.

جذاب ترین مرد سال

دیدگاه کاربران

0 دیدگاه

امیدواریم برایتان مفید بوده باشه و دیدگاه خودتان را برای ما بنویسید


جدیدترین های مجله مد

تا کنون 26728 نفر در خبرنامه برندکده عضو شده اند، جای شما خالیست

ثبت اطلاعات

مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار