مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار

11553

بررسی استایل ادریس البا

ادریس البا تاکنون عنوان هایی مانند جذاب ترین مرد و خوش تیپ ترین مرد جهان را از مجلات معتبر جهانی دریافت کرده و در لیست جذاب ترین مردان 2018، جز 10 نفر برتر لیست، می باشد. وی در منطقه ای...

ادریس البا با نام کامل ادریس آکونا البا، بازیگر و موسیقی دان انگلیسی در 6 سپتامبر 1972 در لندن انگلستان متولد شد. ادریس البا تاکنون عنوان هایی مانند جذاب ترین مرد و خوش تیپ ترین مرد جهان را از مجلات معتبر جهانی دریافت کرده و در لیست جذاب ترین مردان 2018، جز 10 نفر برتر لیست، می باشد. وی در منطقه ای به نام هنگی، تحصیلاتش را پشت سر گذاشت. ادریس البا در سال 1986 بعنوان DJ مشغول بکار شد و در سال 1988 مدرسه را نیمه تمام رها کرد و از آن جایی که به بازیگری علاقه داشت وارد مدرسه تئاتر و موسیقی ملی جوانان شد. ادریس البا در 19 سالگی در تست های بازیگری شرکت کرد و در سال  1995 موفق شد اولین کار بازیگری خود را در فیلم "Bramwell" استارت بزند و نهایتا در سال 2007 با بازی در فیلم " دختران کوچک پدر" توانست به سینمای هالیوود راه پیدا کند.

ادریس البا

البا تا قبل از سال 2012، اغلب در فیلمهای مستقل تریلر یا ترسناک نقش آفرینی می کرد تا این که در سال 2012 با بازی در فیلم "ماندلا: در راه آزادی" موفق شد به خاطر نقش نلسون ماندلا، نامزد دریافت جایزه گلدن گلوب شود و خود را تبدیل به یک چهره شناخته شده کند.

مطالعه کنید: برندگان گلدن گلوب 2019

بررسی استایل ادریس البا

ادریس البا بارها از طرف مجلات معتبر، بعنوان خوش تیپ ترین و جذاب ترین مرد، انتخاب شده است. شاید در نگاه اول بگویید او مردی بیخیال و بی تفاوت نسبت به لباس پوشیدن است ولی این چنین نیست. او در استایلش چیزی دارد که در عین سادگی، همه را مجذوب خود می کند.ادریس البا برای حفظ تناسب اندام و ظاهرش سراغ ورزش کیک بوکسینگ رفته و در این ورزش نیز بسیار حرفه ای است و توانسته حریف های زیادی را در رینگ، از سر راه خود بردارد. ادریس البا از افرادیست که در پوشیدن لباس های لایه لایه، استادانه عمل می کند. برای این که بتوانید مانند ادریس البا، شیک و ماهرانه لباس بپوشید، لازم است بدانید که چه لباسی مناسب چه موقعیتی است و چی را کجا بپوشید؟!

ادریس البا

استایل ادریس البا معمولا تشکیل شده از چند لایه لباس، که بسیار ماهرانه و استادانه انتخاب شده اند. رنگ های مشکی و خاکستری از اصلی ترین رنگ های انتخابی او هستند که در استایلش بسیار دیده می شوند و شاید دلیل این انتخابش، رنگ پوستش باشد.

ادریس البا

اگر می خواهید یک استایل رسمی مانند استایل رسمی ادریس البا داشته باشید، لازم است به کمد لباس هایتان یک کت و شلوار  خاکستری اضافه کنید. از آن جایی که رنگ خاکستری را تقریبا می توان با همه رنگ ها ست کرد، به آن رنگ همه کاره می گویند که داشتن یک کت و شلوار همه کاره می تواند هم در فصل گرما و هم سرما، کارتان را راه بیندازد.

ادریس البا

برای داشتن یک استایل کلاسیک به روش ادریس البا، می توانید یک کت و شلوار سه تکه انتخاب کنید. ساده پوشی از خصوصیات اصلی استایل ادریس الباست که به او جذابیت می دهد.

ادریس البا

برای داشتن یک استایل زمستانی جذاب، مانند استایل ادریس البا، کافیست یک اورکت داشته باشید. همانطور که در عکس های زیر مشاهده می کنید اورکت یکی از بخش های جدانشدنی استایل زمستانه ادریس الباست که جذابیت خاصی به او می دهد.

ادریس البا

ادریس البا

 

دانستنی هایی در مورد ادریس البا

  • - در سال 1999 با زنی زیبارو به نام کیم، ازدواج می کند و در سال 2002 صاحب فرزند دختری به نام آیسان می شود و در سال 2003 از همسرش جدا می شود. در حال حاضر آیسان با مادرش زندگی می کند.

ادریس البا

  • - از طرفداران سرسخت تیم آرسنال انگلستان است.
  • - ادریس البا در مقدمه آلبوم جی زی (همسر بیانسه) یک اجرای کوچکی داشته و همچنین یکی از تهیه کنندگان این آلبوم بوده است.
  • - در سال 2006 با سونیا نیکول هاملین ازدواج کرد و بعد از 4 ماه از هم جدا شدند.
  • - بعد از ازدواج دومش با نیانا گارث رابطه داشت که حاصل این رابطه، فرزند پسری به نام وینستون می باشد که در سال 2014 متولد شده است.
  • - در حال حاضر وی با سابرینا داور، نامزد است.

ادریس البا

  • - در سال 2016 از طرف ملکه انگلیس، بخاطر خدماتش به هنر اجرا، جایزه OBE را دریافت کرد.
  • - ادریس البا در ورزش کیک بوکسینگ حرفه ای است و در سال 2016 به عضویت آکادمی هنرهای رزمی در آمد.
  • - در سال 2016 ادریس البا بعنوان تاثیرگذارترین چهره از طرف مجله تایمز انتخاب شد.
  • - دوستان صمیمی اش، جیمی فاکس و چیوتل اجیوفر می باشند.
  • - هرگز به طور رسمی آموزش بازیگری ندیده است.

 

دیدگاه کاربران

0 دیدگاه

امیدواریم برایتان مفید بوده باشه و دیدگاه خودتان را برای ما بنویسید


جدیدترین های مجله مد

تا کنون 26726 نفر در خبرنامه برندکده عضو شده اند، جای شما خالیست

ثبت اطلاعات

مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار