مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار

11554

مشهورترین مدل های کودک در اینستاگرام

دنیای مد به حدی گسترده شده است که کودکان و نوجوانان  نیز وارد این عرصه شده اند و بخش مهمی از صنعت مد را از آن خود کرده اند.کودکان مدلینگی که به خوانندگان، رقاصان و هنرپیشه های موفق تبدیل شده اند و ...

در چند دهه اخیر، مدل شدن و صنعت مد و مدلینگ طرفداران زیادی را به سمت خود کشانده است و بعنوان یکی از پردرآمدترین شغل های دنیا شناخته شده است. در حال حاضر دنیای وسیع مد دارای ستارگان مشهوری  است که توانسته اند به خوبی خود را در این حرفه، به دنیا بشناسانند. دنیای مد به حدی گسترده شده است که کودکان و نوجوانان  نیز وارد این عرصه شده اند و بخش مهمی از صنعت مد را از آن خود کرده اند. کودکان مدلینگی که به خوانندگان، رقاصان و هنرپیشه های موفق تبدیل شده اند و گاه دیده شده که این کودکان مدلینگ بسیار معروف تر از مدل های بزرگسال خود هستند. در این مطلب قصد داریم به معرفی چند تن از معروف ترین مدل های کودک و نوجوان در اینستاگرام بپردازیم.

مطالعه کنید: اشلی گراهام مشهورترین مدل سایز بزرگ

ویلیام فرانکلین میلر

ویلیام فرانکلین میلر که اکنون برای خود نوجوانی شده، از 4 سالگی وارد دنیای مد و مدلینگ شده است و 10 سال است که این حرفه را دنبال می کند. ویلیام در سال 2017 بعنوان زیباترین پسر جهان شناخته شد. ویلیام با آن که در دنیای مدلینگ توانسته خوش بدرخشد ولی به بازیگری علاقه بیشتری دارد. وی هم اکنون در اینستاگرام بیش از یک میلیون دنبال کننده دارد.

مطالعه کنید: جذاب ترین مردان 2018

مدل کودک اینستاگرام

آنا پواگا

آنا پواگا یکی دیگر از مدل های کودک معروف در اینستاگرام است که در حال حاضر 500k دنبال کننده دارد. آنا یک مدل روسی است که در سال 2009 در سنت پترزبورگ روسیه متولد شده است. آنا پواگا زمانی که تنها 3 سال داشت، اولین عکس خود را بعنوان مدلینگ منتشر کرد. چشمان آبی زیبا و لبخند ملیحش توجه همه بخصوص کارشناسان دنیای مد را به سوی خود کشاند. وی  اکنون بعنوان بازیگر در فیلم های روسی مشغول فعالیت است و در این عرصه توانسته خیلی خوب بدرخشد.

آلونسو ماتئو

مادر آلونسو، زمانی که او 5 ساله بود، عکس هایی از پسرش را در شبکه های اجتماعی منتشر کرد و همین آغازی شد برای معروف شدن آلونسو. برخی او را خوش استایل ترین پسر بچه دنیا می دانند. او در حال حاضر در اینستاگرام بیش از 580k  فالوئر دارد.

مطالعه کنید: 10 مدل مرد برتر در جهان

کریستینا پیمنووا

کریستینا زمانی که 3 سال داشت وارد دنیای مد و مدلینگ شد و در حال حاضر در اینستاگرام با بیش از 2 میلیون فالوئر یکی از موفق ترین نوجوانان دنیای مد است. کریستینا با برندهای معروف زیادی در زمینه تبلیغ لباس، کیف و کفش همکاری داشته است. وی در سال 2014 از طرف یکی از مجلات روزانه زنانه، بعنوان زیباترین دختر جهان انتخاب شد. عکس زیر مربوط به عکس 5 سال پیش اوست زمانی که هنوز بعنوان یک کودک حرفه مدلینگ را دنبال می کرده است.

مطالعه کنید: 10 مدل برتر زن در جهان

ایرا براون

ایرا براون از مشهورترین و زیباترین مدل های کودک در اینستاگرام می باشد که از 2 سالگی وارد عرصه مدلینگ شده است. ایرا با تولید کننده های پوشاک کودک، قراردادهای زیادی بسته است. به گفته ی پدر و مادرش، ایرا عاشق این است که جلوی دوربین باشد و به نظر می رسد که آینده درخشانی در انتظارش باشد.

مدل کودک اینستاگرام

رایان

رایان به پوشیدن لباس های جین و کفش های ورزشی علاقه زیادی دارد و از این سبک، الگویی برای سبک لباس مردانه طراحی و اجرا کرده است. وی در حال حاضر 129k دنبال کننده دارد.

لراتا

لراتا دختر بچه ای 6 ساله است که با برند معروف شنل همکاری داشته است. وی در حال حاضر بعنوان مدل کودک در اینستاگرام، بیش از یک میلیون دنبال کننده دارد. پیج اینستاگرام لراتا پر از تبلیغات برندها و محصولات آرایشی است.

هایلت

سبک لباس پوشیدن هایلت، به گونه ایست که دیگران او را بعنوان الگویی برای کودکانشان در نظر می گیرند. وی در حال حاضر بعنوان مدل کودک در اینستاگرام مشغول فعالیت است و 130k  فالوئر دارد.

آملیا

آملیا، با بیش از 47k فالوئر، بعنوان یکی از کودکان مطرح در دنیای مد و مدلینگ به حساب می آید. خیلی ها به این مدل کوچک، به عنوان یک متخصص در عرصه مد و فشن نگاه می کنند.

اله

این دختر بچه شیطون و دوست داشتنی، با بیش از 97k فالوئر، یکی دیگر از معروف ترین مدل های کودک در اینستاگرام می باشد. مادر اله، با عکس هایی که روزانه از خرید، بازی، ورزش و ... دخترش می گیرد، به تبلیغ برخی از محصولات و برندها می پردازد.

میلا و اما

پدر و مادر میلا و اما، با منتشر کردن فیلم های بامزه و خنده دار از آنها، باعث شهرتشان شده اند. این دوقلوی شیرین و دوست داشتنی بعنوان مدل های کودک شناخته شده در اینستاگرام، با 4 میلیون دنبال کننده توانسته اند نگاه ها را به سمت خود بکشانند. مادر میلا و اما، در فیلمبرداری و عکاسی از آنها، از سبک خاصی استفاده می کند که این سبک خاص مورد تقلید دیگران قرار گرفته است.

پرنس

پرنس علاقه زیادی به جمع کردن لباس های پر زرق و برق دارد و معمولا لباس هایی که پرنس می پوشد، مخصوص خودش طراحی شده اند.. وی با بیش از 11k فالوئر، بعنوان یکی دیگر از مدل های کودک در اینستاگرام مشغول فعالیت است.

ودا

ودا با بیش از 41k دنبال کننده، یکی از مدل های کودک شناخته شده در اینستاگرام است. وی به پوشیدن لباس های خاص علاقه دارد.

استلا و بیلز

استلا و بیلز خواهر و برادر هستند و مشترکا باهم به تبلیغ یک محصول می پردازند. این دو با بیش از 67k دنبال کننده، بعنوان مدلینگ در اینستاگرام مشغول فعالیت هستند.

دیدگاه کاربران

0 دیدگاه

امیدواریم برایتان مفید بوده باشه و دیدگاه خودتان را برای ما بنویسید


جدیدترین های مجله مد

تا کنون 26729 نفر در خبرنامه برندکده عضو شده اند، جای شما خالیست

ثبت اطلاعات

مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار