مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار

11555

راهکارهایی برای مراقبت از پوست در سفر

بی شک بارها مشاهده کرده اید که در مسافرت، پوستتان دچار آسیب می شود و این موضوعی است که برای همه به خصوص خانم ها عذاب آور است. سرما، گرما، تغذیه، آب شور و .... از مواردیست که باعث می شود پوست شما در...

زیبایی ظاهری، موضوعی است که در ذات هر آدمی وجود دارد. برخی این زیبایی را با روش های طبیعی بدست می آورند و برخی با روش های مصنوعی که این روزها باب شده است مانند عمل های زیبایی، کاور ناخن و ... . مراقبت از پوست و مو یکی دیگر از مواردیست که در زیبایی تاثیر زیادی دارد. چه بسا بسیاری از افراد با روش های متفاوت سعی در داشتن پوست و مویی زیبا و جذاب دارند اما به یکباره اتفاقی می افتد که تمام آن زحمات بر باد می رود. بی شک بارها مشاهده کرده اید که در مسافرت، پوستتان دچار آسیب می شود و این موضوعی است که برای همه به خصوص خانم ها عذاب آور است. سرما، گرما، تغذیه، آب شور و .... از مواردیست که باعث می شود پوست شما در مسافرت دچار آسیب شود. اکنون که تعطیلات نزدیک است و بی شک خیلی از افراد، خود را برای یک سفر هیجان انگیز و نشاط بخش آماده می کنند.برای محافظت از پوست در سفر و اینکه چگونه پوستی شاداب داشته باشیم ، کافیست نکاتی را بخاطر داشته باشید و آن ها را رعایت کنید. مراقبت از پوست می تواند برایتان گران تمام شود ولی بدون شک سرمایه گذاری روی آن، ارزشش را دارد. در این مطلب می خواهیم نکاتی برای مراقبت از پوست در سفر را به شما معرفی کنیم تا بتوانید بدون دغدغه و با خیالی راحت، یک سفر دلنشین را تجربه کنید.

مراقبت از پوست

مراقبت از پوست در سفر

  • - از صابون و شامپوی هتل ها به هیچ عنوان استفاده نکنید چرا که به احتمال زیاد حاوی مواد خوشبو کننده و شیمیایی مضری هستند.
  • برای محافظت از پوستتان در سفر، لازم نیست تمام لوازم و محصولات مراقبتی پوستتان را با خود ببرید، با این کار فقط بار خود را سنگین می کنید. شما می توانید تمامی محصولات مراقبت از پوست خود را در سایزهای کوچک و لوکس از داروخانه ها تهیه کنید.
  • - چه در سرما و چه در گرما، حتما 20 دقیقه قبل از بیرون رفتن کرم ضد آفتاب بزنید. سعی کنید کرم ضد آفتابی را که انتخاب می کنید SPF 35 و حتی بالاتر داشته باشد. معمولا توصیه می شود حداقل 3 بار در روز برای محافظت و مراقبت پوستتان، از کرم ضد آفتاب استفاده کنید.

مطالعه کنید: نکات مهم درباره کرم ضد آفتاب

مراقبت از پوست

  • - برای محافظت پوستتان در مقابل گرما و دهیدارته شدن، حتما از اسپری مخصوص صورت استفاده کنید. برای مراقبت از پوستتان در سفر و برای تر و تازه ماندن پوستتان، حتما اسپری مخصوص صورت را همراه خود ببرید. استفاده از اسپری مخصوص صورت در فضای آزاد به خصوص زمانی که به مسافرت ساحلی و گشت و گذار می روید، بسیار مهم و ضروری است. توجه داشته باشید، که اسپری هایی استفاده کنید که حاوی گلاب، گلیسیرین های گیاهی ، منتول، عنبر سائل و اسانس های خالص باشند.
  • چنانچه قصد دارید به یک سفر طولانی بروید، بهتر است ماسک های طبیعی پوست را فراموش نکنید و حداقل هفته ای یکبار، بسته به نوع پوستتان، از آن ها استفاده کنید.

مراقبت از پوست

  • - ممکن است فعالیت های زیاد در سفر شما را از مراقبت های روزانه پوستتان غافل کند. لازم است برای مراقبت از پوست در سفر و شاداب ماندن پوستتان، حتما، حداقل دو بار در روز صورتتان را بشوید. به این نکته دقت کنید که ممکن است آب منطقه ای که برای مسافرت انتخاب کرده اید، سخت تر از آب محل زندگی شما باشد و باعث شود پوستتان خشک شود. برای جلوگیری از صدمه دیدن پوست، سعی کنید از آب ولرم استفاده کنید.

  • - برای مراقبت از پوست در سفر، سعی کنید  فقط به فکر لذت بردن از سفرتان باشید و تا جایی که امکان دارد کمتر آرایش کنید تا پوستتان بتواند نفس بکشد. چنانچه در سفر آرایش را نمی توانید کنار بگذارید، ترجیحا برای پاک کردن آرایشتان از شیرپاکن و پاک کننده ها استفاده کنید تا آلودگی های زیر پوستتان کاملا از بین برود.

مطالعه کنید: کدام رنگ کرم پودر مناسب پوست شماست؟

مراقبت از پوست

دیدگاه کاربران

0 دیدگاه

امیدواریم برایتان مفید بوده باشه و دیدگاه خودتان را برای ما بنویسید


جدیدترین های مجله مد

تا کنون 26726 نفر در خبرنامه برندکده عضو شده اند، جای شما خالیست

ثبت اطلاعات

مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار