مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار

11558

اکسسوری های مو 2019

اکسسوری های مربوط به مو، از مواردی هستند که معمولا جدی گرفته نمی شوند ولی باید بدانید که اکسسوری های مو می تواند نقش مهمی در جذابیت بیشتر استایل و چهره شما داشته باشد بنابراین نباید آن ها را کنار ...

اکسسوری ها نیز همانند لباس های اصلی، ترندهای خاص خودشان را دارند و اکسسوری های مو نیز جدا ازاین ماجرا نیستند. این روزها اگر به صفحه اینستاگرام سلبریتی ها، مدل ها و فشن بلاگرها نگاهی بیندازید خواهید دید که اکسسوری هایی شامل کلیپس مو، شانه سر و ... در استایل آن ها خودنمایی می کند. اکسسوری های مربوط به مو، از مواردی هستند که معمولا جدی گرفته نمی شوند ولی باید بدانید که اکسسوری های مو می تواند نقش مهمی در جذابیت بیشتر استایل و چهره شما داشته باشد بنابراین نباید آن ها را کنار گذاشت.همچنین نباید فراموش کرد که داشتن موهای مرتب و زیبا بدون استفاده از اکسسوری مو، دوام زیادی ندارد بنابراین برای مرتب ماندن موهایتان هم که شده لازم است از اکسسوری های مو استفاده کنید. اکسسوری های مو جدا از جنبه کاربردی، جنبه تزئینی و زیبایی هم دارند.  شاید با خود بگویید استفاده از کلیپس و اکسسوری های مو تنها برای ساختن یک استایل مجلسی کارآمد هستند ولی این چنین نیست؛ شما می توانید در استایل خیابانی، استایل روزمره و حتی استایل رسمی هم به نحوی از این اکسسوری ها استفاده کنید.

مطالعه کنید: جدیدترین مدل کیف های زنانه بهار و تابستان 2019

اکسسوری مو

در حال حاضر سبک ماکسیمالیسم را می توان سبک و ترند رایج در دنیای مد به حساب آورد. سبک ماکسمالیسم سبکی است که در آن چیزهای پر زرق و برق، رنگارنگ و درخشان زیبا برشمرده می شوند. این سبک نه تنها در لباس های اصلی بلکه در اکسسوری ها نیز رخنه کرده و بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. البته ناگفته نماند اکسسوری ها و لباس های مینیمال نیز، همچنان جایگاه ثابت خود را در دنیای مد حفظ کرده اند و هنوز هم پر طرفدار هستند حتی در اکسسوری های مو.

شانه مو

شانه مو از آن دسته اکسسوری های قدیمی است که بدون شک حس نوستالژیک را با خود به همراه دارد. حال، این نوستالژیک، مجددا مد روز شده اما در قالب جذاب تر و بروز. اگر از طرفداران دنیای مد و فشن باشید بدون شک در فشن شوهای اخیر برندهای بزرگی مانند گوچی بارها استفاده از شانه مو را در استایل مدل ها دیده اید. شانه های موی که بعنوان ترند وارد بازار شده اند در انواع مختلف مرواریدی، نگین دار و منجوقی هستند و شما می توانید متناسب با استایل و سلیقه خود، از آن ها برای افزایش جذابیت خود استفاده کنید.

اکسسوری مو

سنجاق مو

سنجاق مو یکی از پر کاربردترین اکسسوری هایست که از گذشته در میان خانم ها بوده و هست. حال اگر این سنجاق و گیره مو به اندازه کافی زیبا باشد می تواند جنبه تزئینی پیدا کند و دیگر لازم نیست آن را در موهای خود مخفی کنید. سنجاق های تزئینی نه تنها برای استفاده در مهمانی ها مناسب هستند بلکه در استایل روزمره هم قابل استفاده هستند  به شرطی که با سایر اکسسوری ها و لباس هایتان هماهنگی داشته باشند. توجه داشته باشید که اگر لباس زیبا و خیره کننده ای به تن دارید، بهتر است از یک اکسسوری ساده و زیبا برای تکمیل جذابیتتان استفاده کنید. 

اکسسوری مو

اکسسوری مو

اکسسوری مو

طرح های نوشته بر روی اکسسوری های مو

شاید براحتی بتوان گفت "نوشته ها" از مهم ترین ترند اکسسوری های مو هستند. سنجاق های مو، گیره ها و کلیپس هایی که روی آن ها نوشته های مختلفی وجو دارد، از نام برندها گرفته تا عبارات زیبا و دارای مفهوم مثبت و انرژی بخش، همگی می توانند در ساخت یک استایل متفاوت و جذاب به شما کمک کنند.

اکسسوری مو

اکسسوری مو

اکسسوری مو

روبان موی مخمل

اکسسوری های پارچه ای به دلیل وجود انواع پارچه، بسیار متنوع هستند اما اکسسوری پارچه ای از نوع مخملی از مدل های محبوب و پر طرفداریست که در فصل جدید بیشتر از گذشته خواهید دید. اکسسوری های مخملی زیبایی خاصی دارند و تطبیق پذیری آن ها بسیار بالاست. فراموش نکنید که در انتخاب اکسسوری مو، رنگ اکسسوری اهمیت زیادی دارد بنابراین در انتخاب رنگ اکسسوری برای تزئین مو، دقت کنید. 

اکسسوری مو

هدبندهای بزرگ

هدبندهای بزرگ در دهه 80 و 90 میلادی از محبوبیت بالایی برخوردار بودند و از اکسسوری هایی بود که با مدل موهای حجیم و فری که در آن زمان مد بود، هماهنگ بودند. اما اکنون بعد از گذشت سال ها، تام فورد در فشن شوی اخیرش برای آرایش موی مدل هایش از این اکسسوری قدیمی استفاده کرده بود و گویی بازهم هدبندهای بزرگ راه خود را به دنیای مد پیدا کرده اند.

اکسسوری مو

کلیپس بزرگ

کلیپس های بزرگ و پنجه ای بهترین وسیله برای جمع کرن موهای حجیم و بلند خانم هاست و یکی از ابزار ضروری برای آن ها به حساب می آید. کلیپس های بزرگ از دهه 90 میلادی رایج شده بودند و هنوزم از اکسسوری های پر کاربرد محسوب می شوند. در حال حاضر مدل های ساده و مینیمال از این کلیپس ها مد روز هستند.

اکسسوری مو

شانه و هدکشی

این هدهای کشی که از دهه های قبل وجود داشته اند، گویی که بازهم مد شده اند. این هدها، مو را به خوبی به عقب جمع می کند و برای کسانی که موهای چتری دارند و می خواهند زیر روسری و مقنعه آن ها را جمع کنند، بسیار کاربردی و مفید است.

اکسسوری مو

دیدگاه کاربران

0 دیدگاه

امیدواریم برایتان مفید بوده باشه و دیدگاه خودتان را برای ما بنویسید


جدیدترین های مجله مد

تا کنون 26728 نفر در خبرنامه برندکده عضو شده اند، جای شما خالیست

ثبت اطلاعات

مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار