مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار

11563

ترند کیف های بهار و تابستان  98 (2019)

با شروع سال جدید، همه به دنبال تغییری در استایل خود همگام با دنیای مد هستند بنابراین ما در این مطلب می خواهیم به سراغ ترند کیف های بهاری 2019 برویم. با ما همراه باشید ...

با شروع سال جدید، همه به دنبال این هستند که تغییری در استایل خود بدهند. آنان که طرفدار دنیای مد هستند به دنبال ترندهای جدید می گردند تا بتوانند استایلی به روز و همگام با مد داشته باشند. در مقالات قبلی در مورد مدل های جدید عینک آفتابی در سال 2019 و اکسسوری های مو 2019 صحبت کردیم اما در این مطلب می خواهیم به سراغ ترند کیف های بهاری 2019 برویم.

جدیدترین مدل کیف عید 98

برخی از کیف هایی که بعنوان ترند کیف بهاری انتخاب شده اند، همان هایی هستند که در سال گذشته نیز بعنوان ترند، مورد استقبال قرار گرفتند مانند کیف های حصیری، کیف های بزرگ، کیف های پلاستیکی و ... . در ادامه با جدیدترین مدل های کیف زنانه برای بهار و تابستان 98 آشنا خواهیم شد.

کیف زنانه با رنگ پاستیلی

رنگ های پاستیلی که سال گذشته نیز مد بودند، امسال نیز همچنان به قوت خود باقی مانده اند و بعنوان یکی از جذاب ترین انتخاب ها برای فصل بهار شناخته شده اند. رنگ های پاستیلی برای مو نیز از سال گذشته، بعنوان ترندی جذاب و زیبا وجود داشته اند. تنوع رنگ های پاستیلی برای مو بسیار زیاد هستند و می توانند انتخاب خوبی برای تغییر چشمگیر استایل عیدانه شما باشند.

مدل های جدید کیف های زنانه

کیف زنانه بزرگ

کیف های زنانه بزرگ یکی دیگر از ترندهای کیف زنانه برای عید 98 هستند. این کیف ها مدل های متنوعی دارند و بسیار جادار هستند و شما می توانید براحتی تمام وسایلی که برای یک مهمانی یا مسافرت کوتاه نیاز دارید را در کیفتان جا بدهید.

مدل جدید کیف های زنانه

کیف زنانه کیسه ای

کیف های زنانه کیسه ای، چندین سال است که در بین خانم ها بسیار محبوب است و سال جدید نیز بعنوان ترند کیف های بهار و تابستان 98، بیشتر دیده خواهند شد.

مدل های جدید کیف زنانه

کیف چرم زنانه پوست ماری

کیف های چرم زنانه پوست ماری یکی دیگر از ترندهای کیف زنانه برای بهار 98 می باشند. این کیف های زنانه، ظاهر شیک و لوکسی دارند و در مدل ها و سایزهای مختلفی در بازار وجود دارند.

مدل جدید کیف های زنانه

کیف زنانه وینتیج قفلی

بدون شک با دیدن این کیف ها، خاطرات خانه مادربزرگ برای شما تازه می شود. این مدل کیف ها که تنها از طریق یک قلاب، باز و بسته می شوند، چندسالی است که مجددا وارد بازار شده اند و در مدل های مختلف وجود دارند.

جدیدترین مدل کیف های زنانه

کیف نقره ای

برای کسانی که طرفدار رنگ نقره ای هستند، بدون شک این مدل کیف های زنانه برایشان جذابیت خواهد داشت. این رنگ حتی در کالکشن اخیر طراحان لباس نیز دیده شده است و یکی از ترندهای 2019 به حساب می آید.در این ترند، صرفا رنگ مهم است حالا هر مدلی که می خواهد داشته باشد، فرقی نمی کند.

جدیدترین مدل کیف های زنانه

جدیدترین مدل کیف های زنانه

کیف استوانه ای

کیف های استوانه ای یکی از ترندهای جذاب بهار و تابستان 98 می باشند. این کیف ها معمولا دسته کوتاهی دارند و برای مهمانی عید می توانند گزینه مناسبی باشند. کیف های استوانه ای در سایزهای متنوعی وجود دارند که نه تنها برای مهمانی بلکه برای مسافرت نیز قابل استفاده هستند.

جدیدترین مدل کیف های زنانه

کیف های گردنبندی

این کیف ها به دلیل اینکه به گردن آویزان می شوند، به آن ها کیف گردنبندی می گویند. احتمالا با دیدن این کیف ها به یاد کیف های تلفن همراه خواهید افتاد. زمانی استفاده از این کیف ها برای حمل تلفن همراه استفاده می شد اما در سال جدید این مدل کیف های کوچک و اصطلاحا گردنبندی بعنوان ترند در بازار عرضه شده اند. این مدل کیف ها برای کسانی که علاقه ای به کیف های بزرگ و سنگین ندارند و وسیله زیادی با خود حمل نمی کنند، بسیار مناسب می باشند.

مدل های جدید کیف های زنانه

جدیدترین کیف های زنانه

 

کیف های پلاستیکی

این کیف ها که جز ترندهای اکسسوری بهار 2018 بودند، در سال جدید نیز بعنوان ترند بهار 2019 وجود دارند و شما می توانید بدون اینکه نگران به هم خوردن استایلتان باشید، از آن ها استفاده کنید. از آن جایی که در فصل بهار نمی توان تشخیص داد که چه موقع هوا بارانی است و چه موقع آفتابی، این مدل کیف ها، می تواند به شما کمک کند تا وسایلتان خیس نشوند.

مدل های جدید کیف های زنانه

جدیدترین مدل کیف های زنانه

کیف های بافتنی

کیف های بافتنی یکی دیگر از ترندهای بهار و تابستان 2019 هستند. این مدل کیف ها برای ساختن یک استایل هنری بی نظیر هستند.

مدل های جدید کیف زنانه

کیف های سبز رنگ

شاید رنگ سبز نئونی طرفدار زیادی نداشته باشد ولی اگر از طرفداران دنیای مد هستید و با ترندها پیش می روید باید بدانید که کیف هایی به رنگ سبز نئونی از ترندهای بهار و تابستان 2019 هستند و برای استایل های ماکسیمال و ویمسیکال مناسب هستند.

جدیدترین مدل کیف های زنانه

کیف های مکعبی

این مدل کیف ها که در واقع مدل بروز شده کیف ناهار در دوران مدرسه هستند، یکی از ترندهای بهار و تابستان 2019 می باشند.  حمل این کیف ها با توجه به شکل ظاهریشان، ممکن است اندکی سخت باشد و حتی برای استفاده روزانه خیلی راحت نباشند اما بد نیست که برای تنوع، در مکان و موقعیت های خاص، از آن ها استفاده کنید.

جدیدترین مدل کیف های زنانه

کیف هایی با دسته گرد

کیف هایی با دسته های کوتاه و گرد بعنوان ترند بهار و تابستان 2019، مناسب افرادیست که به کیف های کلاسیک علاقه دارند. این مدل کیف ها برای مهمانی ها و استفاده روزانه بسیار مناسب می باشند.

جدیدترین مدل کیف های زنانه

کیف های حصیری

کیف های حصیری چند سالیست که بخشی از دنیای مد شده اند و طرفداران خاص خودشان را دارند. کیف های حصیری به رنگ برنز امسال هم بعنوان یکی دیگر از ترندهای بهار و تابستان 2019 وجود دارند.

جدیدترین مدل کیف های زنانه

کیف های منحصر بفرد

کیف های کلاسیک از آن دسته کیف های هستند که هیچوقت از مد نمی افتند و طراحان صرفا سعی می کنند که مدل های متنوعی از کیف های کلاسیک با اشکال هندسی مختلف، ارائه دهند.

مدل های جدید کیف زنانه

مدل های جدید کیف زنانه

 

دیدگاه کاربران

0 دیدگاه

امیدواریم برایتان مفید بوده باشه و دیدگاه خودتان را برای ما بنویسید


جدیدترین های مجله مد

تا کنون 26813 نفر در خبرنامه برندکده عضو شده اند، جای شما خالیست

ثبت اطلاعات

مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار