مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار

11566

همه آن چیزی که باید در مورد آریانا گرانده بدانید!!!

آریانا گرانده با نام کامل آریانا گرانده بوترا، خواننده جوان و مشهور آمریکایی که در 26 ژئن 1993 در بوکا راتون فلوریدا متولد شده است. وی از 13 سالگی بخاطر صدای زیبایی که داشت، وارد دنیای موسیقی شد و ...

آریانا گرانده با نام کامل آریانا گرانده بوترا، خواننده جوان و مشهور آمریکایی که در 26 ژوئن 1993 در بوکا راتون فلوریدا متولد شده است. وی از 13 سالگی بخاطر صدای زیبایی که داشت، وارد دنیای موسیقی شد و از سال 2008 یعنی در سن 14 سالگی پا به دنیای تئاتر و بازیگری گذاشت. وی علاوه بر خوانندگی و بازیگری، کار صداگذاری برای انیمیشن ها را نیز انجام داده است. در حال حاضر آریانا گرانده بعنوان پر طرفدارترین زن در اینستاگرام، عنوان ملکه اینستاگرام را از دوست صمیمی اش، سلنا گومز گرفته است و با 147 میلیون فالور، در صدر قرار دارد.

آریانا گرانده

فعالیت حرفه ای آریانا گرانده

آریانا گرانده زمانی که برای اولین بار به لس آنجلس رفت تا بتواند با منیجرهایش صحبت کند، از علاقه اش به سبک آر اند بی حرف زد. وی در این باره اینچنین گفته است: « من به آنها گفتم که می خواهم یک آلبوم با سبک آر اند بی بسازم و اونا گفتن این هدف خیلی بزرگیه ولی کی قراره آلبومی با سبک آر اند بی یک خواننده 14 ساله را بخره؟». آریانا در سال 2008 بطور رسمی فعالیت حرفه ای خود را در زمینه بازیگری در تئاتر برادوی موزیکال 13 آغاز کرد و جایزه نیز گفت. آریانا بعد از آن در سال 2009 نقش کت ولنتاین را در سریال ویکتوریوس از شبکه نیکولدین را ایفا کرد. این سریال چهار فصل داشت و در سال 2014 به پایان رسید. از آن جایی که کارگردان سریال ویکتوریوس دوست نداشت که تمام نقش های اصلی موی قهوه ای داشته باشند، آریانا گرانده بعنوان کسی که شخصیتش متفاوت از سایرین بود، مجبور بود هر هفته موهای خود را قرمز کند که البته به خاطر خاص بودن رنگ موی قرمز، مردم می توانستند راحت تر با شخصیت کت، ارتباط برقرار کنند. با وجود اینکه نقش اصلی فیلم، ویکتوریا جاستیس بود ولی آریانا گرانده اولین بازیگر این سریال بود که برای نقشش جایزه گرفت. در جریال همین سریال بود که آریانا متوجه شد که به موسیقی علاقه بیشتری دارد و اولین نمایش موزیکالش را در سال 2011 در آهنگی به نام Give it up  در آلبوم Victorious: Music from the Hit TV Show اجرا کرد، که در این موزیک، تمام بازیگران این سریال مجبور به همکاری بودند. او در سال 2013 اولین آلبومش را با نام "ارادتمند شما" منتشر کرد که توانست در بیلبورد 200 آمریکا، رتبه نخست را بگیرد همچنین تک ترانه آغازین آلبومش به نام "راه" رتبه نهم 10 آهنگ برتر 100 آهنگ داغ بیلبورد را کسب کرد.

مطالعه کنید: مراسم بیلبورد 2019

آریانا گرانده

بعد از پایان سریال ویکتوریوس در سال 2014، آریانا تمام تمرکزش را روی موسیقی گذاشت و دومین آلبومش را در همین سال با نام " همه چیز من"منتشر کرد که بازهم در صدر جدول بیلبورد 200 آمریکا قرار گرفت. آریانا گرانده در سال 2016 به تنها فرد در تاریخ موسیقی تبدیل شد که تمام تک ترانه های آغازین از 3 آلبومش در هفته اول، جز 10 آهنگ برتر از 100 آهنگ داغ بیلبورد شد. به تازگی آریانا گرانده موفقیت بزرگی کسب کرده که سبب افزایش طرفداران و دنبال کننده هایش در اینستاگرام شده است. در هفته اخیر سه مورد از آهنگ های آریانا به طور همزمان توانست سه جایگاه اول لیست 100 آهنگ داغ بیلبورد را به خود اختصاص دهد و بعنوان اولین خواننده زنی که توانسته همچین موفقیتی را کسب کند، شناخته شد و همین موضوع باعث شد که عنوان ملکه اینستاگرام را از سلنا گومز بگیرد و این لقب را از آن خود کند.

آریانا گرانده

زندگی شخصی آریانا گرانده

آریانا از سال 2008 تا 2011 با بازیگر آمریکایی گراهام فیلیپس در ارتباط بود. در ماه اوت سال 2016، آریانا با ارتباط با مک میلر موزیسین آهنگ The way، در صدر اخبار قرار گرفت. این دو، بعد از حدود دوسال رابطه، در ماه مه 2018 از هم جدا شدند. وی بعد از جداییش از مک میلر، در اینساگرامش نوشت: " من عمیقا به او احترام می گذارم و اورا تحسین می کنم و با تمام اتفاقاتی که در رابطه ما رخ داد و مسیری که سر راهمان بود، خوشحالم که او در زندگی ام حضور داشت." بعد از این اتفاق، آریانا با پیت دیویدسون بازیگر و کمدین، آشنا شد و در ژوئن 2018، دیویدسون نامزدیش را با آریانا گرانده اعلام کرد اما این رابطه طولی نکشید و در اکتبر 2018 به پایان رسید.

آریانا گرانده

در حال حاضر آریانا با شخصی به نام دالتون گومز (متولد 7 آگوست 1995) در ارتباط است. این دو در ژانویه 2020 با هم آشنا شدند و برای اولین بار در موزیک ویدیو جاستین بیبر (stuck with you) این خبر را به طور رسمی تایید کردند. دالتون گومز به عنوان مشاور املاک فعالیت می‌کند و اطلاعات زیادی در زمینه‌های معماری و املاک لوکس دارد و برخلاف پارتنرهای قبلی آریانا، در دنیای سرگرمی فعالیتی ندارد. 

اریانا گرانده و دالتون گومز

یکی از منابع نزدیک آریانا گفته است که رابطه این دو جدی است و دالتون گومز همان شخصی‌ست که آریانا همیشه به دنبالش بوده است. چندی پیش (21 دسامبر 2020) آریانا گرانده بعد از حدود یکسال رابطه با دالتون گومز، خبر نامزدیشان را با انتشار عکسی از حلقه ی نامزدیش که از مروارید و الماس ساخته شده، به اطلاع عموم رساند.

اریانا گرانده و دالتون گومز

رازهایی در مورد زندگی آریانا گرانده

1- نام او از شخصیت پرنسس آریانا در انیمیشن "فلیکس گربه" گرفته شده است.

2- پدر و مادرش زمانی که 8 سال داشت، از هم جدا شدند.

3- او یک برادر ناتنی به نام فرانکی گرانده دارد که در زمینه بازیگری و تهیه کنندگی فعالیت می کند.

4- عاشق حیوانات است و 6 سگ را در خانه نگهداری می کند.

5- به موز و گربه حساسیت دارد.

6- یک وگان است.

7- به قدری عاشق فیلم های ترسناک است که مادرش فکر میکرد او یک قاتل سریالی می شود.

آریانا گرانده

8-  عاشق کفش پاشنه بلند است.

9- اولین زنی است که دو آلبوم پشت هم با نام های  "Yours Truly" و "My Everything"  منتشر کرد که هردویشان در صدر بیلبورد قرار گرفتند.

10-  موهای دم اسبی، تاپ نیم تنه، دامن کوتاه و کفش پاشنه بلند سفید از لباس های مورد علاقه او می باشد.

آریانا گرانده

11-  بد دهان است و از این خصلتش بیزار است.

12-  توت فرنگی میوه مورد علاقه اوست.

13- آریانا گرانده با افراد معروفی مانند تیلور سویفت، کتی پری، سلنا گومز، نیکی میناژ و ... رابطه صمیمی و دوستانه ای دارد.

آریانا گرانده

14- آریانا گرانده در ده سالگی، گروه آواز نونهالان فلوریدای جنوبی را به نام Kids Who Care تشکیل داد که برای رویدادهای جمع‌آوری اعانه اجرا می‌کرد.

15-  قد او، 153 سانتی متر است.

16- وی دچار اضطراب و افسردگی است و در لیست چهره های مشهوری که شجاعانه به مشکلات روحی خود اعتراف کرده اند، قرار دارد؛ که البته مشکل او با بمب گذاری که بعد از پایان کنسرتش در منچستر روی داد، تشدید شد.

17- او یک مسیحی کاتولیک بود که بعد از اینکه پاپ بندیکت همجنسگرایی را گناه اعلام کرد، مذهبش را تغییر داد و از 12 سالگی به مکتب کابالا از دین یهودیت روی آورد.

18- او یک رپر با مهارت نیز می باشد.

19- او شیفته‌ی کار بردیا زینعلی فیلمساز ایرانی تبار است.

دیدگاه کاربران

0 دیدگاه

امیدواریم برایتان مفید بوده باشه و دیدگاه خودتان را برای ما بنویسید


جدیدترین های مجله مد

تا کنون 26728 نفر در خبرنامه برندکده عضو شده اند، جای شما خالیست

ثبت اطلاعات

مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار