مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار

11570

فعالین مد (قسمت سوم)

من مهرداد معصومی عضو هیئت مدیره مجموعه هستم. متولد 1372 و لیسانس عمران دارم.ما مجموعه خود را با نام مجموعه غذایی خوشنام در سال 62 توسط برادران معصومی در شهرستان دهق استان اصفهان افتتاح کردیم...

در زمستان سرد امسال،هوای اصفهان در مجموعه نمایشگاه بین المللی این شهر به لطف برگزاری اولین نمایشگاه تخصصی مد و پوشاک مدکس با رویکرد حمایت از طراحان و برندهای ایرانی بسیار گرم بود.حضور صدها طراح حرفه ای از سراسر ایران در این شهر تاریخی فرصتی بود تا بتوانند آموخته ها و حرفه ی خود را به رخ جهانیان بکشانند. در این بین حضور کارآفرینانی حرفه ای و با پشتکار نشان از آن بود که چرخ صنعت هرچند سخت میچرخد اما هر دور آن،آرامشی در ذهن این کارآفرینان به ارمغان میاورد که با انگیزه بیشتر به راه خود ادامه دهند .

تیم برندکده توانست در نمایشگاه مدکس اصفهان افتخار آشنایی و مصاحبه با آقای معصومی عضو هیئت مدیره کارخانه شقایق سپاهان را داشته باشد.

خودتون رو معرفی کنید؟

من مهرداد معصومی عضو هیئت مدیره مجموعه هستم. متولد 1372 و لیسانس عمران دارم.

کارخانه شقایق سپاهان

یک تاریخچه از مجموعه  بگید؟

ما مجموعه خود را با نام مجموعه غذایی خوشنام در سال 62 توسط برادران معصومی در شهرستان دهق (Dehaq) استان اصفهان افتتاح کردیم. محصولات اصلی این شرکت انواع ماکارانی و ورمیشل بوده که به تمامی نقاط کشور به فروش می رسیده است. در سال 1370 مجموعه دیگری با نام ترمه باف راه اندازی شد.

با چقدر سرمایه اولیه شروع بکار کردید؟

سرمایه ی اولیه شرکت ترمه باف، 3 میلیون تومان بود که با همین سرمایه توانستیم دستگاه های به روز پارچه بافی را از کشور چک اسلواکی وارد کنیم و فعالیت خود را شروع کنیم. درسال 1375 موفق شدیم شرکت تولیدی دیگری با نام شقایق سپاهان را در شهرک صنعتی جی اصفهان راه اندازی کنیم. محصولات اصلی این شرکت کیسه و نخ های BCF بوده است. در حال حاضر هم شرکت با نام زرینه بافت افتتاح کردیم که در راستای فعالیت شرکت ترمه باف، پارچه های پلی استر پنبه و پلی استر ویسکوز تولید می کند.

کارخانه شقایق سپاهان

نحوه فروش محصولات چگونه بوده؟

محصولات ما توسط شرکای تجاری خود در سراسر کشور به فروش می رسد. شرکت ما با شرکت های بزرگی مثل ایران خودرو، سایپا، سازمان مترو تهران و چندین نهاد و شرکت بزرگ دولتی و خصوصی همکاری دارد.

ماشین آلات خاصی هم دارید؟

خوشبختانه ما توانسته ایم به روزترین ماشین آلات نساجی با نام تجاری picanol  و  sulzer  به کار گیریم تا بهترین پارچه از لحاظ کیفیت به بازار مصرف عرضه کنیم. در حال حاضر میزان تولید ماهیانه ما حدود 300.000 هزار متر انواع پارچه های فاستونی، پلی استر ویسکوز و پلی استر پنبه هست که در برنامه کاری خود افزایش میزان تولید را پیش بینی می کنیم.

کارخانه شقایق سپاهان

تعداد پرسنل شرکت چند نفر است؟

تعداد پرسنل ما به صورت مستقیم حدود 80 نفر هست که در حال حاضر در مجموعه های ما مشغول به فعالیت هستند و قاعدتا تعداد افراد غیر مستقیم، تعداد بیشتری است که با مجموعه ما فعالیت می کنند.

بیشترین محصولی که تولید می کنید چیه و در کجا به فروش میرسه؟

محصولات نخ و پارچه ما در اقصی نقاط کشور با توجه به نیاز و سلیقه مشتری به فروش می رسد. محصولات نخ BCF ما مورد استفاده در کارخانجات فرش بافی، روفرشی، پارچه های مبلی و دیگر کارخانجات مورد استفاده قرار می گیرد. محصول پارچه ما مورد استفاده انواع کارخانجات و کارگاه های تولید لباس مردانه و زنانه می باشد.

رمز موفقیت خودتون رو در چی میبینید؟

رمز موفقیت مجموعه، پشتکار، به روز بودن در تولید با توجه به نیاز مشتری، اولویت کیفیت تا کمیت، مشتری مداری و بهره گیری از علم و مهارت مورد نیاز می باشد.

فروش محصولاتتون به چه صورت هست و آیا تجربه دیجیتال مارکتینگ داشتید؟

چون فروش ما به صورت عمده با متراژ بالا بوده، متاسفانه هنوز موفق به ورود به بحث دیجیتال مارکتینگ نشدیم ولی در برنامه سال آینده داریم که با طراحی سایت، فروش مستقیم محصولات به صورت خرده و مویی رگی وارد بازار شویم. بدون شک فضای دیجیتال مارکتینگ یک فضای روبه رشد با پتانسیل فعالیت خیلی بالاست که خوشبختانه در چندین سال گذشته فعالیت های خوبی در سطح کشور شده است. نمونه این فعالیت ها، سایت خیلی عالی برندکده هست که من افتخار آشنایی با این مجموعه بسیار خوب در نمایشگاه مد اصفهان داشتیم.

آرمان های شرکتتون چی هست؟

شرکت ما امیدوار هست با تلاش بیشتر و حمایت دولت از بخش خصوصی، بتوانیم زنجیره تولید را تکمیل کنیم و بتوانیم واحدهای تولیدی خود را ارتقا دهیم و در برنامه شرکت هست که بتوانیم با ایجاد یک واحد تولید پوشاک، محصولات خود را به بازار عرضه کنیم.

 

دیدگاه کاربران

0 دیدگاه

امیدواریم برایتان مفید بوده باشه و دیدگاه خودتان را برای ما بنویسید


جدیدترین های مجله مد

تا کنون 26726 نفر در خبرنامه برندکده عضو شده اند، جای شما خالیست

ثبت اطلاعات

مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار