مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار

11574

بهترین عطرهای زنانه 2019

معرفی بهترین عطرهای زنانه 2019 ... عطر Marc Jacobs Decadence Eau، آخرین عطر مارک جیکوبس با رایحه هایی از گلابی و انگور سیاه و سفید، گل یاس و عنبر سفید آغاز می شود. این عطر زنانه گرم با بطری شیک که ...

داشتن بوی خوش از مواردی است که همه مردم چه زن و چه مرد، به دنبال آن هستند و عطرها یکی از انتخاب های هر فردی برای داشتن بوی خوش است. خیلی از افراد هستند که همه زندگیشان را با یک نوع عطر و بوی خاص می گذرانند و با آن عطر شناخته می شوند ولی در مقابل، افرادی هستند که همیشه به دنبال تازگی هستند و از عطرها با رایحه های متنوع در مراسمات و مجالس مختلف استفاده می کنند. این گروه از افراد اغلب به دنبال بهترین عطر سال می روند. ما در این مطلب سعی کرده ایم که تعدادی از بهترین عطرهای زنانه 2019 را به شما معرفی کنیم، پس با مجله مد برندکده همراه باشید.

مطالعه کنید: بهترین عطرهای مردانه 2019

عطر Glossier You Eau de Parfum

این عطر، در صدر لیست بهترین عطرهای زنانه 2019 قرار دارد. طراحی انگشتی بطری این عطر زنانه، به شما این امکان را می دهد که آن را راحت در دستتان بگیرید. این عطر زنانه، گرم و دلنشین است و ماندگاری بالایی دارد. بوی خوش مشک در نت پایانی جذابیت این عطر را چندین برابر کرده است.

عطر 2019

عطر Marc Jacobs Decadence Eau

آخرین عطر مارک جیکوبس، با رایحه هایی از گلابی و انگور سیاه و سفید، گل یاس و عنبر سفید آغاز می شود. این عطر زنانه گرم با بطری شیک که بدون شک دل هر خانمی را می برد، برای روزهای نیمه سرد بهار و پاییز مناسب است و بوی دل انگیزی دارد.

عطر 2019

عطر Lancome La Vie Est Belle Eau de Parfum

عطر زنانه لانکوم با بسته بندی کلاسیک و شیک و با ترکیبی از وانیل، گلابی، دارچین و پرالین، بویی شیرین و کمی تند را به ارمغان می آورد که حس سرزندگی را به شما خواهد داد.

عطر 2019

عطر Yves Saint Laurent Black Opium

 این عطر یکی از محبوب ترین عطرهای زنانه جهان است که در ابتدا با بوی قهوه همراه است و در نهایت بوی گل یاسمین و سپس وانیل، بر بوی قهوه غلبه می کنند و شیرینی جایگزین بوی قهوه می شود. این عطر زنانه ماندگاری خوبی دارد.

عطر 2019

عطر Lupin & Patchouli Cologne 

اگر طرفدار عطرهایی با بوی خاص و منحصر بفرد هستید، این عطر را از دست ندهید. این عطر زنانه به عنوان یکی از بهترین عطرهای زنانه 2019، بوی گرمی دارد و ترکیبی از رایحه گل های وحشی است.

عطر 2019

عطر Prada La Femme Intense Eau de Parfum

 این عطر زنانه از برند پرادا، گرم و دارای بویی خوش و ماندگاری بالایی است که سرشار از رایحه گل مریم می باشد. بطری این عطر به شکلی خاص، با چرم زرشکی طراحی شده است و برای هدیه دادن بسیار مناسب است.

عطر 2019

عطر Miu Miu l'eau Rosee

این عطر زنانه، خنک و در آغاز، ترکیبی از لیموترش، ترنج، گل رز گل صدتومانی است که حس شادابی را به ارمغان می آورد و برای فصل بهار بسیار مناسب است. ترکیب وانیل و مشک در نت پایانی ماندگاری عطر را بالا می برد و حس خوبی را در تمام روز به شما خواهد داد.

عطر 2019

عطر Victoria's Secret Love Eau de Parfum

عطر ویکتوریا سکرت لاو، یک عطر زنانه خنک با ماندگاری متوسط و رایحه میوه زرد آلو است و برای تمامی فصول قابل استفاده می باشد.

عطر 2019

عطر Vilhelm Parfumerie Basilico and Fellini Eau de Parfum

 این عطر یکی از عطرهای محبوب 2019 است که  در سال 2017 وارد بازار شده است. ترکیبی از انجیر و گیاهان سبز ، رایحه ای دلنشین به آن داده که حس تازگی و شادابی را در شما به وجود  خواهد آورد.

عطر 2019

عطر Juicy Couture Viva La Juicy Rose

عطر زنانه ویوا لا جوسی رز، عطری است زنانه و خوشبو است. این عطر با ترکیب رایحه میوه گلابی و حسی گلی از رایحه گلهای رز و صدتومانی، شروعی شاداب و نیمه شیرین دارد . عطر ویوا لا جوسی رز، حس زنانگی و لطافت را در شما ایجاد می کند و ماندگاری خوبی دارد و برای بهار و تابستان، انتخاب خوبی خواهد بود.

عطر 2019

برندهای مرتبط با نوشته

دیدگاه کاربران

0 دیدگاه

امیدواریم برایتان مفید بوده باشه و دیدگاه خودتان را برای ما بنویسید


جدیدترین های مجله مد

تا کنون 26813 نفر در خبرنامه برندکده عضو شده اند، جای شما خالیست

ثبت اطلاعات

مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار