مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار

11578

2 نوع از بهترین چمدان های مناسب سفرهای کاری و تفریحی

چمدان دلسی مدل فوروانس و چمدان دلسی مدل رامی دو مدل چمدان از میان انبوه مدل‌های طراحی‌شده توسط برند فرانسوی دلسی است؛ این برند‌ با سابقه‌ای 70 ساله در زمینه تولید انواع چمدان،‌ كیف و سایر لوازم ...

چمدان دلسی مدل فوروانس و چمدان دلسی مدل رامی دو مدل چمدان از میان انبوه مدل‌های طراحی‌شده توسط برند فرانسوی دلسی است؛ این برند‌ با سابقه‌ای 70 ساله در زمینه تولید انواع چمدان،‌ كیف و سایر لوازم جانبی مرتبط، محصولات متنوعی در این زمینه راهی بازار نموده است. چمدان دلسی از طراحی‌های خاص و كاربردی، جادار و مناسب ، جنس رویه و بدنه مرغوب،‌ ابزار و یراق با كیفیت عالی و رنگ و ظاهر ایده‌آل برخوردار است. این برند در طول هفت دهه فعالیت تولیدی، بیش از پنجاه اختراع مرتبط با كیف و چمدان به ثبت رسانده است؛ زیپ سكیورتك و چمدان هوشمند پلاگیج نمونه‌هایی از این اختراعات است كه در جهت افزایش امنیت و كیفیت این وسیله سفری طراحی شده است. همه این موارد باعث شده كه برند دلسی در طول سالیان متمادی محبوبیت خود را در میان مشتریان خود حفظ كند. شركت تولیدی دلسی دارای بیش از 110 نمایندگی رسمی در كشورهای مختلف جهان است؛ محصولات این شركت دارای گارانتی است و خریداران می‌توانند از مزایای پس از خرید در سرتاسر دنیا بهره‌مند شوند.

انواع مدل‌های چمدان دلسی

دلسی تاكنون تنوع چشمگیری از چمدان را راهی بازار كرده است؛ مدل‌های چمدان‌های دلسی با اسامی مختلفی نام‌گذاری شده‌اند.

چمدن دلسی

كیفیت بدنه چمدان دلسی

در ساخت جنس بدنه چمدان‌های دلسی از مرغوب‌ترین مواد پلی استر، پلی آ­­مید، پلی‌كربنات،‌ پلی‌پروپیلن و با دو نوع كیفیت هارد و سافت استفاده می‌شود (در چمدان دلسی مدل فوروانس و چمدان دلسی مدل رامی، پارچه پلی استر به كار رفته است). دلسی اغلب قفل TSA را در چمدان‌هایش به كار می‌برد و از فلز آلومینیوم به منظور ساخت دسته فلزی چمدان استفاده می‌كند.

از دیگر ویژگی‌های عمومی چمدان‌های دلسی قابلیت افزایش حجم چمدان به‌وسیله زیپ است؛ همچنین نصب چرخ‌های گردان و یا چهار چرخ‌های دوبل از امتیازات برندهای مطرح در ساخت چمدان است كه دلسی این مورد را در اکثر چمدان‌هایش به كار برده است. چمدان‌های خانوادگی از دیگر محصولات ارائه‌شده توسط برند دلسی است؛ این محصولات در سه سایز كابین،‌ متوسط و بزرگ به مشتریان ارائه می‌شود. یكی از ویژگی‌های جالب توجه محصولات دلسی، ضمانت‌نامه 10 ساله برخی از مدل‌های این چمدان‌هاست؛ مدل Châtelet Hard + و Air France Premium نمونه‌هایی از چمدان‌های با گارانتی 10 ساله‌اند.

چمدان دلسی

رنگ‌بندی متنوع، طراحی دوخت متفاوت در بدنه‌های پلی استری و پلی آمیدی سافت،‌ طراحی دو بعدی و براق و مات در بدنه‌های هارد؛ مواردی هستند كه برند دلسی را به‌عنوان برندی پرچم دار در زمینه ساخت و تولید چمدان حفظ نموده است. دلسی در ساختمان برخی چمدان‌های سافت خود از زیپ‌های سكیورتك و سکیور تک2 جهت امنیت محتویات داخل چمدان و زیپ افزایش حجم استفاده می‌كند.

برخی از لوازم جانبی تولیدی توسط برند دلسی شامل قابلیت ریجستر كردن چمدان (Tracking code)، كاور چمدان،‌ تگ اسم و آدرس،‌ كاور نگهدارنده لوازم، آویز لباس،‌ ترمز چرخ‌ها،‌ چرخ‌های گردان نرم و بی‌صدا و... است.

طراحی خارجی و داخلی چمدان‌های دلسی برای انواع سلیقه‌ها، چمدان‌هایی را در نظر گرفته است؛ برخی چمدان‌ها مورد پسند قشر جوان و برخی مورد پسند سالمندان است، برخی انتخاب آقایان و برخی انتخاب بانوان، برخی برای سفرهای تفریحی مناسب است و برخی برای سفرهای كاری و رسمی، برخی برای سفرهای خانوادگی و برخی برای سفرهای انفرادی، برخی مناسب سفرهای پروازی است و برخی برای سفرهای زمینی.

چمدان دلسی مدل فوروانس (For Once)

چمدان دلسی مدل فوروانس به لحاظ طراحی ظاهر، در رده چمدان‌های مدل Cool & Casual به شمار می‌رود؛ بدنه این چمدان از نوع سافت و معمولاً از جنس پلی‌استر و ضد آب است؛ هرچه میزان تراكم (Denier) بافت این جنس بیشتر باشد،‌ پارچه كیفیت بالاتری خواهد داشت. چمدان دلسی مدل فوروانس به خاطر رویه پارچه‌ای آن كه باعث سبكی وزن چمدان شده، انتخاب مناسبی برای سفرهای بلندمدت با محدودیت وزن است. چمدان دلسی مدل فوروانس برای سفر به همه مناطق توصیه می شود ، قابل توجه است كه روكش پلی استری و تفلونی چمدان دلسی مدل فوروانس ضد لك می‌باشد. اتصال دو طرف چمدان دلسی مدل فوروانس به وسیله زیپ های استاندارد انجام می‌شود؛ تكنولوژی این زیپ‌ها كه توسط برند دلسی به ثبت رسیده،‌ برای افزایش امنیت محتویات داخل چمدان است ؛ ضریب قدرت و مقاومت این زیپ‌ها نسبت به زیپ‌های معمولی بالاتر است . همچنین معمولاً زیپ افزایش حجم و قفل TSA برای چمدان دلسی مدل فوروانس در نظر گرفته می‌شود. چمدان دلسی مدل فوروانس در سه سایز كابین، متوسط و بزرگ و چمدان خلبانی تولید و عرضه می‌شود. رنگ‌های شاد و متنوع این محصول برای افرادی كه به دنبال رنگ‌های فانتزی هستند، مناسب به نظر می‌رسد. چمدان دلسی مدل فوروانس دارای پنج سال گارانتی است. این چمدان با قیمت‌های نسبتاً مناسبی در بازار چمدان قابل دریافت است.

چمدان دلسی

چمدان دلسی مدل رامی (Rami)

چمدان دلسی مدل رامی به لحاظ طراحی ظاهر، در رده چمدان‌های مدل  Formal or Official به شمار می‌رود؛ بدنه این چمدان از نوع سافت و معمولاً از جنس پلی‌استراست؛ هرچه میزان تراكم (Denier) بافت این جنس بیشتر باشد،‌ پارچه كیفیت بالاتری خواهد داشت.  اتصال دو طرف چمدان دلسی مدل رامی به وسیله زیپ استاندارد انجام می‌شود؛ تكنولوژی این زیپ‌ها كه توسط برند دلسی به ثبت رسیده،‌ برای افزایش امنیت محتویات داخل چمدان می باشد ؛ ضریب قدرت و مقاومت این زیپ‌ها نسبت به زیپ‌های معمولی بیشتر است. همچنین   قفل TSA برای چمدان دلسی مدل رامی در نظر گرفته می‌شود. چمدان دلسی مدل رامی در سه سایز كابین ، متوسط و بزرگ تولید و عرضه می‌شود. سایز کابین دارای دو چرخ و سایزهای متوسط و بزرگ این چمدان دارای چهار چرخ می باشد . رنگ‌های تیره و محدود این محصول برای افرادی كه به دنبال رنگ‌های جدی و باوقار هستند، مناسب به نظر می‌رسد. چمدان دلسی مدل رامی دارای سه سال گارانتی است. این چمدان با قیمت‌های نسبتاً مناسبی در بازار چمدان قابل دریافت است.

چمدان دلسی

برندهای مرتبط با نوشته

دیدگاه کاربران

0 دیدگاه

امیدواریم برایتان مفید بوده باشه و دیدگاه خودتان را برای ما بنویسید


جدیدترین های مجله مد

تا کنون 26726 نفر در خبرنامه برندکده عضو شده اند، جای شما خالیست

ثبت اطلاعات

مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار