مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار

11582

پکیج عروس در سالن های زیبایی شامل چه خدماتی است؟

یکی از خدماتی که در سالن زیبایی برای عروس‌ها در نظر گرفته شده ارائه پکیج ویژه عروس است که شامل خدمات متنوعی از جمله مانیکور، پدیکور، میکاپ ، آرایش عروس، شینیون و همچنین لیزر موهای زائد است...

جشن ازدواج یکی از مهم‌ترین روزهای زندگی هر فردی به حساب می‌آید. بنابراین خواست تمامی عروس و دامادها این است که در این روز به بهترین نحو آماده شده و ظاهر بسیار خوبی داشته باشند. یکی از خدماتی که در سالن زیبایی برای عروس‌ها در نظر گرفته شده ارائه پکیج ویژه عروس است که شامل خدمات متنوعی از جمله مانیکور، پدیکور، میکاپ ، آرایش عروس، شینیون و همچنین لیزر موهای زائد است.

اهمیت انتخاب مرکز لیزر مو‌های زائد بدن

معمولا خدمات لیزر موهای زائد یکی از خدماتی است که از چند ماه قبل از جشن ازدواج شروع شده و انجام می‌شود اما چنانچه عروس فقط برای جشن ازدواج مایل به انجام این کار باشد نیز می‌توان حدود یک یا دو هفته پیش از تاریخ عروسی لیزر را انجام داد و مثل آرایش عروس از خدماتی نیست که حتما روز عروسی لزوم انجام آن وجود داشته باشد.

لیزر موهای زائد با وجود داشتن فواید بسیار زیادی که دارد گاهی دارای عوارض جانبی نیز می‌باشد که البته این عوارض خیلی به ندرت اتفاق می‌افتند اما احتمال وقوع آن‌ها وجود دارد و به محض بروز هر یک باید به متخصص لیزر در سالن زیبایی یا دکتر پوست مراجعه کنید.

  • تغییر در بافت پوست: این احتمال به ویژه در افرادی که به تازگی برنزه کرده‌اند وجود دارد.
  • ایجاد جای زخم: اگر شما نیز جزو آن دسته از افرادی هستید که پوستتان به راحتی زخم شده و جای زخم باقی می‌ماند، احتمال دارد لیزر نیز باعث زخم شدن پوست بشود.
  • رشد بیش از حد مو: این اتفاق بسیار به ندرت می‌افتد، اما این احتمال وجود دارد که در بخشی که لیزر روی آن انجا شده شاهد رشد بیش از اندازه موهای زائد باشید. هر چند که باز تاکید می‌کنیم که این اتفاق بسیار به ندرت اتفاق می‌افتد.
  • تاول: اگر بلافاصله پس از لیزر در معرض تابش شدید نور خورشید قرار بگیرید احتمال بروز تاول در محل لیزر شده وجود دارد.

با توجه به اینکه برخی از خطرات احتمالی انجام لیزر موهای زائد می‌تواند جدی باشد، بنابراین بهتر است در انتخاب سالن زیبایی و مرکز لیزر خود دقت لازم را به عمل آورده و حتما از داشتن مجوز و حرفه‌ای بودن اپراتور لیزر مطمئن شوید..

برای رسیدن به نتیجه دلخواه معمولا باید حداقل چند جلسه لیرز درمانی انجام شود و این جلسات معمولا بیت 4 تا 6 هفته طول می‌کشد اما برای ارزیابی هر چه بهتر می‌توانید قبل از رزرو پکیج آرایش عروس با اپراتور لیزر سالن زیبایی مشورت کنید و تعداد جلسات مورد نیاز را مشخص کنید.

اقداماتی که باید پس از انجام لیزر انجام داد:

  • اجتناب و دوری از نور خورشید
  • استفاده مرتب و منظم از کرم ضد آفتاب
  • پرهیز از لایه برداری پوست
  • پرهیز از اصلاح ناحیه بلافاصله پس از لیزر و وکس یا موم کردن موها
  • پرهیز از حمام آب داغ، عدم حضور در سونا و جکوزی داغ بلافاصله پس از لیزر
  • عدم استفاده از هر گونه کرم یا لوازم آرایشی در ناحیه لیزر شده

به جز پکیج ویژه آرایش عروس، لیزر موهای زائد یکی از راه‌های بسیار مطمئن برا رهایی از موهای زائد است. اما با این وجود پیش از اقدام برای انجام آن باید یا یک متخصص پوست مشورت کرده و هزینه انجام آن را نیز مد نظر داشته باشید. البته باید دقت داشت که هزینه انجام لیزر در کلینیک‌ها و سالن‌های زیبایی مختلف بسته به میزان تخصص و تجربه اپراتور لیزر و موقعیت جغرافیایی سالن، متفاوت است و بهتر است پیش از آغاز لیزر تمامی این نکات را در نظر داشته باشید.

سوالات رایج درباره اثرات لیزر بر روی بدن

فارغ از نکاتی که درباره لیزر موهای زائد در پکیج ویژه عروس ارائه شد، سوالات رایجی درباره این پروسه وجود دارد که شاید سوال شما نیز باشد:

  • آیا در دوران بارداری نیز می‌توان لیزر اانجام داد؟

با وجود اینکه تا کنون هیچ تحقیقی نشاندهنده مضر بودن لیزردرمانی برای سلامت انسان نبوده، اما انجام آن در طول دوران بارداری توصیه نمی‌شود.

  • آیا لیزر موهای زائد باعث سرطان می‌شود؟

باور اشتباه و شایعه‌ای در میان افراد وجود دارد که فکر می‌کنند لیزر موجب سرطان می‌شود و این در حالی است که در برخی موارد حتی از لیزر برای درمان برخی اشکال غده‌ها استفاده می‌شود.

  • آیا لیزر موهای زائد بکینی باعث ناباروری می‌شود؟

یکی دیگر از باورهای خرافی و نادرست این است که لیزر باعث ناباروری می‌شود.  لیزر فقط روی سطح پوست تاثیر دارد بنابراین اموجا نور اصلا نمی‌تواند از پوست عبور کرده و وارد اعضای بدن شود با این وجود اگر قصد بارداری دارید، حتما با پزشک خود مشورت کنید.

ایرانگان بانک اطلاعات مشاغل و کسب و کارها

این مقاله توسط واحد محتوای سایت ایرانگان تولید شده و هرگونه نشر و کپی‌برداری از آن با ذکر منبع بلامانع است.

دیدگاه کاربران

0 دیدگاه

امیدواریم برایتان مفید بوده باشه و دیدگاه خودتان را برای ما بنویسید


جدیدترین های مجله مد

تا کنون 26726 نفر در خبرنامه برندکده عضو شده اند، جای شما خالیست

ثبت اطلاعات

مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار