مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار

11589

نگاهی به هفته مد کوتور 2019

امسال نیز مانند سال های گذشته، برندهای بزرگی مانند زهیر مراد، شنل، فندی و ...از لباس های اوت کوتور خود، در هفته مد کوتور 2019 رونمایی کردند. این فشن شو دو بار درسال روی می دهد و تنها خانه‌های طراحی...

امسال نیز مانند سال های گذشته، برندهای بزرگی مانند زهیر مراد، شنل، فندی و ... از لباس های اوت کوتور خود، در هفته مد کوتور 2019 رونمایی کردند. این فشن شو دو بار درسال روی می دهد و تنها خانه های طراحی مدی که شرایط و استانداردهای اتحادیه پوشاک اوت کوتور پاریس را دارند، می توانند در هفته مد کوتور شرکت کنند. با مجله مد برندکده همراه باشید تا باهم نگاهی به هفته مد کوتور 2019 بیندازیم.

مجموعه کوتور 2019 ژیوانشی 

مدیر هنری ژیوانشی (Clare Waight Keller) در دوسال اخیر سعی در ساخت و طراحی ایده های متفاوتی با مجموعه قبلی خود داشته است و جالب آن که مجموعه های کوتور او، در عین پیوستگی، هر کدام دارای تفاوت هایی جذاب با مجموعه قبلی هستند. ژیوانشی در ابتدا نمایش خود را با لباس هایی به رنگ سیاه و سفید آغاز کرد. رفته رفته مجموعه کوتور ژیوانشی رنگ و بوی اشرافی به خود گرفت. در حقیقت کالکشن لباس های کوتور ژیوانشی، بازنگری به لباس پادشاهان و درباریان قرن 18 بود.

هفته مد کوتور

هفته مد کوتور

هفته مد کوتور

مجموعه کوتور 2019 زهیر مراد

زهیر مراد برای مجموعه کوتور پاییز خود، از فرهنگ مراکش الهام گرفته بود. او برای مجموعه کوتور خود از پارچه های مخمل، ابریشم و حریر استفاده کرده و مانند همیشه، به جزئیات بسیار دقت کرده بود. همچنین زهیر مراد در طراحی برخی از لباس هایش از پارچه هایی با طرح و الگوی فرش استفاده کرده بود.

هفته مد کوتور

هفته مد کوتور

هفته مد کوتور

مجموعه کوتور 2019 الی صعب

الی صعب برای مجموعه کوتور 2019 خود از فرهنگ آسیای شرقی الهام گرفته بود. استفاده از پر ، کمربندهای پهن و آستین های کیمونویی، چیزهایی بود که در طراحی های مجموعه کوتور الی صعب دیده می شد.

هفته مد کوتور

مجموعه کوتور 2019 شنل

ویرجینی ویارد مدیر هنری شنل و جانشین لاگرفلد ، برای برگزاری و نمایش مجموعه کوتور پاییز 2019 این برند، از کتابخانه شخصی کوکوشنل الهام گرفته بود. آن چه که در طراحی های ویارد مشهود بود، استفاده از برش های ساده  و طرح های کاربردتری نسبت به طراحی های لاگرفلد بود. به نظر می رسید ویارد در اولین مجموعه کوتور خود در کنار استفاده از فرم های کلاسیک مورد علاقه کوکوشنل، از لباس های دهه 80 نیز الهام گرفته بود. استفاده از پر و رنگ های روشن و براق، از ویژگی های مجموعه کوتور 2019 شنل بود.

هفته مد کوتور

هفته مد کوتور

هفته مد کوتور

مجموعه کوتور 2019 والنتینو

پیر پائولو پیچولی مدیر هنری والنتینو، در مجموعه کوتور 2019 خود از رنگ های تند و مدل های اغراق آمیز استفاده کرده بود. او در حقیقت در نمایش مجموعه کوتور پاییز 2019، سعی در به تصویر کشیدن زنی شجاع و قوی را داشت. پیچولی در این باره گفته بود: در دنیایی زندگی می کنیم که باید بدون هیچ محدودیتی، رویاپردازی کنیم و بدون توجه به نژاد و قومیت، هرطور که دوست داریم، زندگی کنیم.

هفته مد کوتور

هفته مد کوتور

هفته مد کوتور

مجموعه کوتور 2019 فندی

مجموعه کوتور فندی در رم به یاد کارل لاگرفلد برگزار شد. فندی در طراحی مجموعه کوتور خود از رم باستان الهام گرفته بود و در تمام لباس هایش از پارچه های حریر و ساتن با الگوهای سنگ مرمر و موزاییک استفاده کرده بود. فندی برای طراحی شلوارهای دمپا گشاد خود، از دهه 70 الهام گرفته بود.

هفته مد کوتور

 

برندهای مرتبط با نوشته

دیدگاه کاربران

0 دیدگاه

امیدواریم برایتان مفید بوده باشه و دیدگاه خودتان را برای ما بنویسید


جدیدترین های مجله مد

تا کنون 26728 نفر در خبرنامه برندکده عضو شده اند، جای شما خالیست

ثبت اطلاعات

مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار