مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار

11592

بیلی ایلیش، آینده موسیقی جهان

بیلی ایلیش ترانه سرا و خواننده آمریکایی، متولد 18 دسامبر 2001 است. او اهل لس آنجلس است و اصالتی اسکاتلندی_ایرلندی دارد. بیلی با وجود سن کمی که دارد، توانسته دنیای موسیقی آمریکا را تحت تاثیر قرار بدهد

بیلی ایلیش ترانه سرا و خواننده آمریکایی، متولد 18 دسامبر 2001 است. او اهل لس آنجلس است و اصالتی اسکاتلندی_ایرلندی دارد. بیلی با وجود سن کمی که دارد، توانسته دنیای موسیقی آمریکا را تحت تاثیر قرار بدهد و نگاه ها را به سوی خود بکشاند، تا جایی که بسیاری از منتقدان، از او به عنوان آینده موسیقی جهان یاد کرده اند. شاید دلیل این همه استعداد و موفقیت بیلی، وجود پدر و مادری هنرمند و موزیسین بوده است که از همان کودکی نواختن را به او یاد داده اند.

بیلی ایلیش

زندگی حرفه ای بیلی ایلیش

مادر بیلی، مگی بیرد که یک بازیگر و فیلم نامه نویس است، نقش بسزایی در پیشرفت و موفقیت او داشته است. بیلی از همان کودکی آواز خواندن و نواختن را در خانه آموزش دید و درسن 8 سالگی آواز خواندن را در گروه کُر آغاز کرد. بیلی ایلیش در سن 11 سالگی و تحت تاثیر برادر بزرگترش که خواننده و ترانه سرا است، شروع به نوشتن و خواندن ترانه های خودش کرد.  سبکی که بیلی برای خواندن انتخاب کرده، پاپ و الترنتیو ترپ است.

بیلی ایلیش

بیلی در سال 2015 ترانه "چشمان اقیانوسی" را که برادرش نوشته بود، ضبط و برای معلم رقصش ارسال کرد تا در ساخت ویدئوی رقص این آهنگ، به او کمک کند. در نهایت این تک آهنگ، در سال 2016 بعنوان اولین تک آهنگ بیلی ایلیش، در ساوندکلاود منتشر شد و توانست توجه بسیاری از مردم و منتقدان را به خود جلب کند. در نوامبر همان سال ویدئوی رقص همین آهنگ نیز منتشر شد. بعد از موفقیتی که بیلی در آهنگ "چشمان اقیانوسی" بدست آورده بود، بلافاصله در همان سال تک آهنگ دیگری به نام “Six foot under”  را منتشر کرد که از سوی منتقدان بازخوردهای مثبتی دریافت کرد.

بیلی ایلیش

وی در سال 2017 اولین آلبوم خود را با نام "به من لبخند نزن" را منتشر کرد و باعث محبوبیت و شهرت بیشتر بیلی شد و همچنین زمانی که "don’t smile at me EP" ریلیز شد، بیلی به جوان ترین هنرمندی که طولانی ترین "ای پی(EP)" تاریخ را در چارت دارد، تبدیل شد. بیلی ایلیش در یکی از مصاحبه هایش گفته است که او و برادرش سعی می کنند ترانه هایی را بسرایند که در ذهن مردم وجود دارد و شاید کمتر کسی آن ها را بر روی کاغذ می آورد. به همین دلیل برخی از آهنگ های بیلی عمق و مفهومی ندارند و تنها به مسائل روزمره افراد اشاره می کنند.

بیلی ایلیش

محبوبیت و بازخوردهای مثبت آهنگ های بیلی ایلیش سبب شد که او در سال 2018، یک تور موسیقی به نام "ذهنم کجاس" را راه بیندازد. بعد از اتمام تور موسیقی، بیلی و خلید رابینسون خواننده آفریقایی اهل آمریکا، با همکاری هم، تک اهنگ “Lovely” را منتشر کردند که در فصل دوم سریال "13 دلیل برای اینکه" استفاده شد.

بیلی ایلیش

بیلی تاکنون دو تک آهنگ برای سریال "13 دلیل برای اینکه" ضبط کرده است که سلنا گومز نیز در بخش اجرا و تولید آن دخیل بوده است. بیلی در حال حاضر با آریانا گرانده در حال رقابت برای بالاترین رتبه در Official Singles Chart می باشد و آلبوم جدیدش در 29 مارس 2019 منتشر خواهد شد.

بیماری بیلی ایلیش

به ندرت دیده شده که بیلی بخندد و خیلی ها دلیل لبخند نزدن او را غرورش می دانند در حالی که او به خاطر بیماری "سینستزیا" اغلب کسل و بی حوصله است. این بیماری یک بیماری بسیار نادر است که فرد در این بیماری معمولا قادر است که طعم صداها را بچشد، رنگ ها را بو کند و یا حتی عطرها را ببیند. این افراد که هنوز مشخص نشده است که به چه دلیل به این بیماری دچار می شوند، 4 درصد از مردم جهان را شامل می شوند. این افراد واقعیت ها را به شکلی متفاوت می بینند و چندین حس را به طور همزمان تجربه می کنند، به همین دلیل آرامش کمتری نسبت به افراد عادی دارند. گرچه بیلی گفته است که از لبخند زدن خوشش نمی آید و این موضوع بخشی از استایل اوست. با این حال بیلی سعی می کند در کنار طرفدارانش همیشه لبخند به لب داشته باشد.

بیلی ایلیش

بیلی ایلیش

بررسی استایل بیلی ایلیش

بیلی ایلیش طرفدار استایل هیپ هاپ است و معمولا با لباس هایی به این سبک دیده می شود. اغلب لباس هایی که انتخاب می کند از برندهای Golf Wang, Off-White ,fender ,Gucci هستند.

بیلی ایلیش

بیلی ایلیش

بیلی ایلیش در استایلش معمولا از  رنگ های زرد، سبز فسفری، نارنجی استفاده می کند، اما رنگ مورد علاقه اش رنگ زرد است و بیشتر با این رنگ در استایلش دیده می شود.

بیلی ایلیش

بیلی ایلیش

برند پوشاک بیلی ایلیش

بیلی ایلیش به تازگی برند پوشاک خود را با همکاری برند مد "فریک سیتی" راه اندازی کرده است. این لباس ها کاملا مطابق سلیقه بیلی طراحی و تولید شده اند. تیشرت های سایز بزرگ، شلوارک و ژاکت های کلاه دار در رنگ های سبز فسفری، نارنجی و قرمز از جمله تولیدات برند بیلی ایلیش است. بیلی در یکی از مصاحبه هایش درباره دلیل پوشیدن لباس های گشاد و اورسایز گفته است: نمی خواهم مردم همه چیز مرا بدانند، به همین دلیل لباس های گشاد و بزرگ می پوشم چون وقتی کسی تمام مرا ندیده نمی تواند بگوید اوه او خوش اندام است یا نیست...!!!

بیلی ایلیش

بیلی ایلیش

بیلی ایلیش

برندهای مرتبط با نوشته

دیدگاه کاربران

0 دیدگاه

امیدواریم برایتان مفید بوده باشه و دیدگاه خودتان را برای ما بنویسید


جدیدترین های مجله مد

تا کنون 26729 نفر در خبرنامه برندکده عضو شده اند، جای شما خالیست

ثبت اطلاعات

مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار