مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار

11593

معرفی برندهای مطرح آرایشی

در تمام دنیا خانم ها تمایل بسیار زیبادی به زیباتر دیده شدن داشته که موجب بالا رفتن اعتماد بنفس آنها در ارتباط با دیگران خواهد شد. استفاده از لوازم آرایش می تواند این امکان را برای شما فراهم کند تا ...

در تمام دنیا خانم ها تمایل بسیار زیبادی به زیباتر دیده شدن داشته که موجب بالا رفتن اعتماد بنفس آنها در ارتباط با دیگران خواهد شد. استفاده از لوازم آرایش می تواند این امکان را برای شما فراهم کند تا این زیبایی را در ظاهر خود ایجاد نمایید. انتخاب نادرست محصولات نامرغوب و فاقد کیفیت می تواند نتیجه ای عکس در زیبایی ظاهر شما داشته باشد. پس مهمترین نکته ای که در هنگام انتخاب و استفاده از محصولات آرایشی باید درنظر گرفت کیفیت و اصالت محصولات می باشد تا ضمن ایجاد زیبایی و جذابیت در چهره سلامت پوست شما را نیز تضمین نماید. در سراسر دنیا برندهای مشهور و مطرحی در عرضه محصولات آرایشی فعالیت می نماید که سیاسیت کاری خود را بر پایه کیفیت و سلامت محصولات خود قرار داده و محصولات با کیفیت بالا را در دسترس بانوان قرار میدهند. در ادامه با برخی از این برندها آشنا خواهیم شد.

معرفی برند هدی بیوتی Huda Beauty

از برندهای پرطرفدار و مشهور محصولات آرایشی می توان به برند هدی بیوتی اشاره نمود. این برند توسط دختری عراقی بنام هدی کتان که فعالیت خود را در زمینه آموزش های آرایشی در یک وبسایت آغاز نمود. خانواده هدی کتان پس از مدتی از آمریکا به دبی نقل مکان نموده و پس از آن هدی کتان در لس آنجلس حرفه آرایشگری را به صورت حرفه ای آموخت و به عنوان مکاپ آرتیست برند رولون مشغول به کار شد. او در سال 2013 برندی مشابه وبلاگ خود با نام هدی بیوتی را به ثبت رسانید. در ابتدا برند هدی بیوتی فعالیت خود را با عرضه انواع مژه مصنوعی با کیفیت بالا آغاز نمود که به مرور زمان توانست تنوع محصولات خود را بالا برده و با کیفیت بالای محصولات خود محبوبیت و شهرت بی نظیری در دنیای محصولات آرایشی و بانوان برای خود کسب نماید. شما می توانید انواع محصولات متنوع با کیفیت بالای برند پرفروش هدی بیوتی را در فروشگاه پیراکده سفارش دهید.

بهترین برند لوازم آرایشی

معرفی برند ویولت Violet

از دیگر برندهای مطرح و پرطرفدار در عرصه محصولات آرایشی برند ایتالیایی ویولت می باشد که با کیفیت بالای محصولات و عرضه تنوع بسیار بالا توانسته محبوبیت زیادی در میان مصرف کنندگان محصولات این برند پرفروش کسب نماید. این برند عرضه کننده انواع رژلب های فاقد سرب، تنوع بالای کرم پودر و پنکک، انواع لاک با تنوع رنگی بسیار بالا و دیگر محصولات آرایشی می باشد که در فروشگاه پیراکده قابل سفارش است.

بهترین برند لوازم آرایشی

معرفی برند اسنس

محصولات آرایشی با کیفیت اسنس متعلق به یک برند اروپایی است که بطور کامل از قوانین و مقررات کمیسیون لوازم آرایشی و بهداشتی اتحادیه اروپا پیروی کرده است در سال 2001 به بازار لوازم آرایشی دنیا عرضه شد و در مدت 13 سال توانست جزء پرفروش ترین برندهای آرایشی موجود در دنیا قرار بگیرد و در 11 کشور اروپایی رتبه اول فروش را به خود اختصاص داده است و در دیگر کشورهای در دسته محبوب ترین و پرفروش ترین برندها قرار دارد.

برند اسنس اساس کار خود را بر کیفیت بالا و قیمت مناسب محصولات آرایشی پایه گذاری کرده تا شما بتوانید به راحتی محصولات با کیفیت این برند را تهیه کرده و با یک بار استفاده از محصولات دوباره به سراغ آن بیایید و عاشق کیفیت و تنوع محصولات این برند شوید. برند اساس با آزمایش محصولات خود بر روی حیوانات کاملا مخالف است و این موضوع را جزء اساس کار خود قرار داده و به آن پایبند است. برند اسنس Essence در سال 2007 به عنوان برترین برند آرایشی در آلمان انتخاب شد و توانست در سال 2011 جایزه Best In Beauty را در بررسی سالانه مجله مد و آرایش Allure کسب‌کند. با توجه به تنوع در محصول و رنگ های مناسب هر فصل و کیفیت بالای محصولات این برند شما و پوستتان احساس و ظاهری فوق العاده ای را تجربه خواهید کرد و می توانید اعتماد بنفس خود را به دیگران ابراز کنید.

بهترین برند لوازم آرایشی

معرفی برند دوسه

کلمه دوسه به معنای جدید و زیبا از یک کلمه فرانسوی الهام گرفته شده که توسط دو فرد متخصص در تولید محصولات آرایشی در نیویورک برای یک برند آرایشی در نظر گرفته شد. این برند بسرعت توانست جایگاه ویژه ای در عرصه محصولات آرایشی برای محصولات خود باز کرده و با کیفیت و تنوع بالا توانست محبوبیت زیادی در بین بانوان کسب نماید. برند دوسه به سرعت به برندی تبدیل شد که مورد توجه آرایشگران حرفه ای علاقه مند به محصولات مطابق مد  روز قرار گرفت. محصولات متنوع با رنگبندی شیک با فرمولاسیون پیرشته و طراحی براق موجب تمایز محصولات این برند با دیگر محصولات می شود. شما لایق استفاده از بهترین و با کیفیت ترین محصولات آرایشی مب باشید که دارای کیفیت بالایی باشند و برند دوسه این محصولات را به شما هدیه خواهد داد. محصولات برند دوسه بصورت دوره ای و منظم مورد بازرسی توسط بازرسان SGS و بر تمامی مراحل فرآیند تولید محصولات این برند نظارتی کامل انجام می شود.

بهترین برند لوازم آرایشی

معرفی برند مک MAC

از جمله مشهورترین برندهای آرایشی برند مک است که در سال ۱۹۸۴ توسط دو فرد به نام ‌های فرانک آنجلو و فرانک توسکان در شهر تورنتو پایه‌گذاری شد. مک مخفف شده  Make-up  Art Cosmetics می باشد. برند مک بسرعت راه پیشرفت در عرصه محصولات آرایشی را در گرفت و توانست محبوبیت بیشماری برای محصولات خود کسب نماید. فرانک توسکان در ابتدا یک عکاس بود که توسط این هنر توانست به شناخت رنگ‌ها و بافت‌ها و تاثیر آن بر زیبایی ‌شناسی مدرن  برسد. افراد مشهوری چون مدونا، شر، جنت جکسون، ماریا کری و … داوطلبانه معرف و مبلغ این برند پرطرفدار شدند. توسکان در ابتدا محصولات خود را بر روی مدل ها تست و به دنیا معرفی نمود اما در ادامه تصمیم گرفت محصولات برند مک را به اطرافیان خود پیشنهاد دهد به این ترتیب استفاده از محصولات برند مک در میان مردم عادی نیز رواج پیدا کرد. این شرکت در سال ۱۹۹۴ تصمیم گرفت صندوق خیریه‌ ای در جهت مبارزه با بیماری ایدز را تاسیس نماید و توانست ۴۰۰ میلیون دلار سود حاصل از فروش خط تولید رژ لب‌های Viva Glam را به این صندوق اهدا کند. خانم هایی که به کیفیت و سلامت محصولات آرایشی موجود در کیف خود اهمیت می دهند با محصولات آرایشی مک به خوبی آشنا هستند. محصولات برند مک ضمن تضمین و افزایش زیبایی و چهره شما تضمین کننده پوست و موی شما نیز خواهند بود. انواع محصولات متنوع برند مک را می توانید در فروشگاه پیراکده با کیفیت بالا سفارش دهید.

بهترین برند لوازم آرایشی

قیمت انواع برندهای آرایشی

فروشگاه پیراکده با شعار مطمئن در کیفیت مناسب در خرید در تلاش است برای جلب رضایت و رفاه حال مشتریان خود محصولات باکیفیت بی نظیر از برندهای مطرح و مشهور در دنیای محصولات آرایشی را جهت سفارش در اختیار شما عزیزان قرار دهد. با توجه به تغییر و افزایش قیمت محصولات آرایشی موجود در بازار فروشگاه اینترنتی پیراکده این اطمینان را به مشتریان خود می‌دهد که تمامی محصولات آرایشی با برندهای متنوع موجود در سایت این فروشگاه دارای کیفیتی بالا و با قیمتی بسیار مناسب قابل سفارش می‌باشند. 

 

دیدگاه کاربران

0 دیدگاه

امیدواریم برایتان مفید بوده باشه و دیدگاه خودتان را برای ما بنویسید


جدیدترین های مجله مد

تا کنون 26728 نفر در خبرنامه برندکده عضو شده اند، جای شما خالیست

ثبت اطلاعات

مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار