مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار

11596

7 ویژگی مهم کفش های مجلسی اما راحت برای خانم ها

بیشتر خانم‌ها عاشق کفش‌های متنوع و زیبایی هستند که در مهمانی‌ها می‌‌پوشند. این کفش‌ها تاثیر زیادی روی استایل خانم‌ها دارند و زیبایی‌شان را بیشتر می‌کنند؛ اما متاسفانه اغلب اوقات اسباب کمر درد و پا ...

بیشتر خانم‌ها عاشق کفش‌های متنوع و زیبایی هستند که در مهمانی‌ها می‌‌پوشند. این کفش‌ها تاثیر زیادی روی استایل خانم‌ها دارند و زیبایی‌شان را بیشتر می‌کنند؛ اما متاسفانه اغلب اوقات اسباب کمر درد و پا درد آن‌ها را هم فراهم می‌کند. این مشکل به راحتی و با رعایت نکات زیر قابل برطرف شدن است.

1- استفاده از فصل صندل‌های خوشگل

صندل‌ها بخش جدا نشدنی استایل تابستانه هستند و کفش‌های پاشنه بلندی که پنجه‌های باز دارند، از بهترین گزینه‌هایی هستند که می‌توان در مهمانی‌های رسمی و مجلسی سراغ آن‌ها رفت.

  • هر کفش پاشنه بلندی مقداری شیب دارد و این شیب ممکن است فشار بیشتری روی پنجه پا وارد کند. بنابراین اگر جلوی کفش شما باز باشد، نوک پنجه به جای برخورد با سطح سخت، آزاد خواهد بود و احساس راحتی بیشتری خواهید کرد.

 

2- شیکترین پاشنه، بهترین پاشنه نیست

خیلی از خانم‌ها با دیدن فشن شوهای خارجی و کفش‌های پاشنه باریک مدل‌ها دلشان می‌خواهد کفشی با پاشنه باریک داشته باشند تا جذابیت بیشتری به استایل آن‌ها دهد، در حالی که جذابیت بیشتر به معنی راحتی بیشتر نیست.

  • هر چه ارتفاع پاشنه بیشتر باشد و عرض آن کمتر، فشاری که به کمر شما وارد می‌شود بیشتر خواهد بود.
  • بنابراین بهترین پاشنه برای کفش زنانه پاشنه‌های پهن است که خوشبختانه مدتی است به شدت بین طراحی‌های روز دنیا دیده می‌شوند.
  • پاشنه‌های مربعی و مستطیلی گزینه‌هایی ایده‌آل هستند که به ویژه اگر به کفش جلو باز اضافه شوند، ترکیبی راحت و زیبا خواهند ساخت.

 

3- در مهمانی‌های نیمه رسمی چه کفشی بپوشیم؟

ویژگی کفش مجلسی

مدتی است که صندل‌های پشت باز که شبیه دمپایی روفرشی هستند، به عنوان کفش زنانه مجلسی هم مد شده‌اند. این کفش‌ها مدل های بسیار متنوعی دارند و به ویژه برای استایل‌های تابستانه مناسب هستند.

  • اگر به یک مهمانی نیمه رسمی دعوت شدید و دوست داشتید استایل تابستانه خاصی برای خودتان بسازید، انتخاب یک جفت دمپایی روفرشی مجلسی یا صندل پشت باز از بین جدیدترین انواع آن تصمیم بسیار خوبی خواهد بود.
  • این صندل‌ها را می‌توان در خانه و موقع پذیرایی از مهمان‌ها هم پوشید.
  • اگر صندلتان پاشنه ندارد، توجه داشته باشید که کفی آن کمی ضخامت داشته باشد و راحت باشد تا فشار وارده از زمین مستقیما به کمرتان وارد نشود.
  • داشتن کمی زرق و برق مثل نگین و سنگ روی صندل جذابیت آن را بیشتر می‌کند و به زیبایی استایلتان خواهد افزود.
  • اگر میزبان مهمانی خودتان هستید و با صندل پاشنه بلند احساس راحتی نمی‌کنید، برای پذیرایی راحتتر سراغ مدل‌های کاملا تخت یا پاشنه کوتاه بروید.

 

4- مناسبترین ارتفاع پاشنه کدام است؟

ویژگی کفش مجلسی

خیلی از خانم‌هایی که قدشان کوتاه است سعی می‌کنند صرفا با استفاده از کفش پاشنه بلند، قدشان را بلندتر از آنچه هست نشان دهند؛ به همین دلیل هم سراغ مدل‌های High Heels یا خیلی پاشنه بلند می‌روند.

  • قد را می‌توانید از طریق مدل و طرح پارچه لباسی که به تن می‌کنید، بلندتر نشان دهید.
  • همچنین مدل موهای شما هم روی بلندتر نشان دادن قدتان تاثیر گذار است. برای مثال مدل موی گوجه‌ای که بالای سر جمع شود، قدتان را بلندتر نشان خواهد داد.
  • به همین دلایل لازم نیست صرفا به دنبال پاشنه خیلی بلند باشید و به کمرتان فشار بیاورید. پاشنه استاندارد پاشنه‌ای است که اختلاف پنجه و پاشنه پا را به طرز فاحشی بیشتر نکند و روی کمر و زانوها فشار وارد نکند.

 

5- به فرم پنجه توجه کنید

اگر به هر دلیلی علاقه‌ای به پوشیدن صندل و کفش‌های جلو باز ندارید، مهم است که برای احساس راحتی بیشتر به فرم قسمت پنجه کفش دقت کنید.

  • استایلیست‌ها پیشنهاد می‌کنند برای داشتن یک تیپ زنانه زیبا و ظریف، سراغ کفش‌هایی با پنجه‌های ظریف بروید. آن‌ها علاقه خاصی به کفش‌های نوک تیز دارند.
  • مشکلی که وجود دارد این است که پنجه‌های نوک تیز ممکن است فشار زیادی روی انگشت‌های پا وارد کنند و در صورت مداومت در استفاده باعث تغییر شکل انگشت‌ها شوند.
  • برای اینکه هم شیک باشید و هم به انگشت‌هایتان فشار زیادی نیاورید، کفش‌های با فرم نوک تیز اما پنجه پهن‌تر و پاشنه کوتاهتر را انتخاب کنید.
  • کفش‌هایی با پنجه گرد خیلی برای خوش استایل شدن توصیه نمی‌شوند؛ اما در صورتی که نمی‌توانید به هیچ وجه کفشی با ویژگی‌های قسمت قبل را پیدا کنید، سراغ این مدل‌ها بروید.

 

6- کفشتان نرم است یا خشک؟

از بزرگترین اشتباهاتی که می‌توان انجام داد این است که یک جفت کفش زنانه مجلسی خرید که جنس سفتی دارد و به جای اینکه به شکل قالب پا دربیاید؛ پاها را به شکل خودش دربیاورد.  پوشیدن این نوع کفش‌ها آسیب‌های جدی را در بر خواهند داشت که برای آگاهی بیشتر درباره آنها بهتر است این مطلب را بخوانید.

  • توجه داشته باشید که جنس کفش باید نرم و قابل انعطاف باشد.
  • اگر رویه کفش روی پایتان خطوط عمیق می‌اندازد، کفش شما غیر استاندارد و سفت است.
  • قبل از حضور در هر مهمانی چندین بار کفشتان را بپوشید تا در شب مهمانی پاهایتان را نزند.

 

7- شیک بودن یا راحت بودن؟

خانم‌ها چه از زمانی که دختر بچه هستند و دنبال صندل بچه گانه می‌گردند، چه زمانی که بزرگتر شده‌اند و دنبال خرید دمپایی روفرشی هستند و چه زمانی که زن بالغی هستند که به دنبال کفشی پاشنه بلند برای شیک پوشی در مهمانی‌ها می‌گردند، همیشه و همیشه دوست دارند که شیک باشند و متفاوت با بقیه به نظر برسند. حتی اگر فرزند دختر  هم داشته باشند همین قانون را برای او اجرا می‌کنند و زیباترین مدل های صندل بچه گانه را برای دخترشان انتخاب می‌کنند. این تفاوت گاهی به معنی تحمل سختی بیشتر در نحوه لباس پوشیدن است. به خاطر داشته باشید دنیای امروز مد و لباس معتقد است زیبایی منافاتی با راحت بودن ندارد و کافی است در لباسی که می‌پوشید یا کفشی که به پا دارید احساس راحتی کنید تا آدم جذابتری با استایلی متفاوت به نظر برسید. نکاتی که در این مقاله خواندید در این مسیر کمکتان خواهد کرد.

 

دیدگاه کاربران

0 دیدگاه

امیدواریم برایتان مفید بوده باشه و دیدگاه خودتان را برای ما بنویسید


جدیدترین های مجله مد

تا کنون 26726 نفر در خبرنامه برندکده عضو شده اند، جای شما خالیست

ثبت اطلاعات

مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار