مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار

11598

بهترین دانشگاه های هنر دنیا

پایگاه اینترنتی QS Ranking یکی از معتبرترین و پیشروان رتبه بندی دانشگاه های جهان بر اساس راساس معیارهایی از قبیل شهرت دانشگاه، شهرت کارکنان و اساتید و ارزش تحقیقات و ... است که هر ساله با توجه به ...

پایگاه اینترنتی QS Ranking یکی از معتبرترین و پیشروان رتبه بندی دانشگاه های جهان بر اساس معیارهایی از قبیل شهرت دانشگاه، شهرت کارکنان و اساتید و ارزش تحقیقات و ... است، که هر ساله با توجه به این معیارها، دانشگاه های برتر جهان را بر اساس رشته های مختلف، دسته بندی می کند. در مجله مد برندکده می خواهیم بهترین دانشگاه های هنر دنیا در سال 2019 را براساس نظر پایگاه اینترنتی QS Ranking به شما معرفی کنیم.  

1-آکادمی سلطنتی هنر انگلستان

این آکادمی در برلینگتون هاوس در وست مینستر لندن در سال 1786 به دستور جرج سوم ساخته شده و به دلیل وجود اساتید برتر در این حوزه، از زمان تاسیس، تاکنون، به یکی از مراکز محبوب تحصیل در رشته های هنری در دنیا تبدیل شده است. در این کالج برای افراد با بضاعت مالی ضعیف، دانشگاهی شبانه، توسط اعضای دانشگاه برگزار می شود که به صورت رایگان دروس هنری را تدریس می کنند. جی ام دبلیو، جاشوا رینولدز، تامس گینزبورو و جان کانستبل از افرادی هستند که در این دانشگاه تحصیل کرده اند.

بهترین دانشگاه هنر دنیا

2- دانشگاه هنر لندن

دانشکده هنر لندن در سده 19 میلادی در انگلستان ساخته شده است. این دانشکده یکی از بزرگ ترین دانشکده های هنر اروپاست که رشته های متعددی از قبیل طراحی لباس، کاردگردانی، طراحی صحنه، معماری و ... در آن تدریس می شود. این دانشگاه برای هنرجویان سراسر جهان جوایز و بورسیه هایی در نظر گرفته است. در مقاله "معرفی رشته‌های مد و فشن" می توانید با چند رشته‌ی کمتر شناخته شده‌ی حوزه‌ی فشن آشنا شوید.

بهترین دانشگاه هنر دنیا

3- کالج طراحی پارسونز

این دانشگاه در سال 1896 در نیویورک آمریکا ساخته شده است و به عنوان معتبرترین مراکز طراحی و مد دنیا شناخته شده است. این دانشگاه به دلیل فراهم کردن امکاناتی مانند همکاری با برندهای مشهور دنیا از جمله تام فورد، مارک جیکوبز طراح خلاق مد و ... در جهت اعتلا با دانشجویان و استاید خود، همواره مورد توجه هنرجویان بوده است. این کالج نیز برای این که افراد با استعداد در سراسر جهان به دلیل فقر و ضعف مالی از تحصیل عقب نمانند، بورسیه ای را در نظر گرفته است.

مطالعه کنید: بیوگرافی تام فورد

بهترین دانشگاه هنر دنیا

4- دانشکده طراحی رود آیلند (RISD)

این دانشکده یک دانشکده خصوصی است که در سال 1877 در کنار دانشگاه براون در شهر پراویدنس ایالت رود ایلند آمریکا ساخته شده است. مجاورت این دو دانشگاه، سبب همکاری و تبادل اطلاعات زیادی بین آن ها شده و باعث بالا رفتن اعتبار و سطح کیفی آن ها شده است. این دانشگاه در رشته های مختلفی از جمله طراحی لباس، معماری، گرافیک و ... فعالیت دارد و هرساله مبلغی را به عنوان بورسیه به بهترین نامزد با استعداد این موقعیت، اهدا می کند.

بهترین دانشگاه هنر دنیا

5- موسسه فناوری ماساچوست (MIT)

دانشگاه ماساچوست یک دانشگاه خصوصی در شهر کمبریج در ایالت ماساچوست آمریکاست که در سال 1861 توسط ویلیام بارتون راجرز ساخته شده است. این دانشگاه دارای چندین دانشکده است و دانشکده هنر و طراحی آن با نام Mass Art به عنوان یکی از بهترین دانشکده های هنر دنیا توسط موسسه QS  شناخته شده است. این دانشگاه یک دانشگاه بین المللی با دانشجویان و استاتید بین المللی است و افراد با استعداد را جذب می کند. این دانشگاه، بورسیه ای برای افراد با استعدادی که شرایط مالی ضعیفی دارند، اختصاص داده است که ضعف مالی دلیلی برای عدم پیشرفت آن ها نشود.

بهترین دانشگاه هنر دنیا

6- دانشگاه هنر پلی تکنیک میلان

دانشگاه پلی تکنیک میلان در سال 1863 در میلان ایتالیا تاسیس شده است. این دانشگاه یکی از معتبرترین مراکز علمی اروپاست که دارای چندین کالج متفاوت است که در آن ها رشته های مختلفی را تدریس می کنند. دانشگاه هنر پلی تکنیک میلان یکی از قطب های هنری جهان محسوب می شود و برای هنرجویان با استعداد و ممتاز، بورسیه ای در نظر گرفته است.

بهترین دانشگاه هنر دنیا

7- دانشگاه هنر آلتو

دانشگاه آلتو در سال 2010 با ادغام سه دانشگاه بزرگ فنلاند (دانشگاه صنعتی هلسینکی "1849" ، دانشکده اقتصاد هلسینکی "1904" و دانشگاه هنر و طراحی هلسینکی "1871") در منطقه هلسینکی شهر فنلاند تاسیس شد. این دانشگاه به دلیل همکاری بین جوامع علمی، کسب و کار و هنر، سعی در تقویت تحقیقات و آموزش ها دارد. این دانشگاه پرورش دهنده افراد مشهور زیادی بوده و به خاطر اساتید با تجربه و برجسته ای که دارد، یکی از بهترین دانشگاه های جهان شناخته شده است.

بهترین دانشگاه هنر دنیا

8- دانشکده هنر استنفورد

دانشگاه استنفورد یکی از معتبرترین دانشگاه های جهان است که در سال 1885 در استنفورد در نزدیکی شهر سانفرانسیسکو واقع در ایالت کالیفرنیا تاسیس شده است. گوگل، یاهو، اینستاگرام، نایک و ... از جمله دستاوردهای فارغ التحصیلان این دانشگاه هستند. ورود به این دانشگاه بسیار سخت است، با این حال، این دانشگاه برای هنرجویان هنر با استعداد در سراسر جهان، بورسیه ای در نظر گرفته است.

بهترین دانشگاه هنر دنیا

9- موسسه هنر شیکاگو (SAIC)

موسسه هنر شیکاگو، یک دانشگاه خصوصی است که در سال 1866 در شیکاگو در ایالت ایلینوی آمریکا تاسیس شده است. این دانشگاه یکی از مقرون بصرفه ترین دانشگاه های خصوصی هنر در جهان است. همچنین هنرجویان با استعداد براساس اعتبارسنجی علمی خود می توانند از بورسیه این دانشگاه بهره مند شوند.

بهترین دانشگاه هنر دنیا

10- موسسه هنری Pratt

این موسسه یک دانشگاه خصوصی است که در سال 1887در نیویورک ساخته شده است. این موسسه به دلیل وجود استاتید برجسته و برندهایی که به خاطر این موسسه به شهرت رسیده اند، از اعتبار بالایی برخوردار است و هنرجویان زیادی علاقمند به تحصیل در این موسسه هستند. این موسسه همچنین با پردیس هایی در منهتن، بروکلین و یوتیکا همکاری دارد و برای جذب افراد با استعداد در این حوزه، بورسیه و جوایزی در نظر گرفته است.

بهترین دانشگاه هنر دنیا

11- دانشگاه هنر Yale

دانشگاه هنر Yale یکی از بهترین دانشگاه های خصوصی دنیاست که در سال 1869 در ایالت کنتیکت آمریکا تاسیس شده است. این دانشگاه میزبان افراد مشهوری مانند پاول رودولف و لویی کان بوده است. دانشگاه هنر Yale به دلیل سطح علمی بالای اساتید و امکاناتی که دارد، یکی از باکیفیت ترین دانشکده های هنر دنیا شناخته شده است و از طریق برگزاری یک مسابقه، به بهترین رزومه ها، بورسیه دانشگاه اهدا می شود.

بهترین دانشگاه هنر دنیا

برندهای مرتبط با نوشته

دیدگاه کاربران

0 دیدگاه

امیدواریم برایتان مفید بوده باشه و دیدگاه خودتان را برای ما بنویسید


جدیدترین های مجله مد

تا کنون 26726 نفر در خبرنامه برندکده عضو شده اند، جای شما خالیست

ثبت اطلاعات

مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار