مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار

11606

بدی وینکل مشهورترین بلاگر مسن اینستاگرام

هلن روت ایلام که با نام بدی وینکل شناخته شده، در 18 جولای 1928 در هازارد کنتاکی متولد شده است. بدی وینکل با 91 سال سن، یکی از مشهورترین و موفق ترین بلاگرهای اینستاگرام شناخته شده است...

هلن روت ایلام که با نام بدی وینکل شناخته شده، در 18 جولای 1928 در هازارد کنتاکی متولد شده است. بدی وینکل با 91 سال سن، یکی از مشهورترین و موفق ترین بلاگر های مسن اینستاگرام شناخته شده است که در حال حاضر 3.8 میلیون دنبال کننده در اینستاگرام دارد.

بدی وینکل

شاید جالب باشد که بدانید بدی وینکل در سن 85 سالگی با انتشار عکسی در توییتر به شهرت رسید. در آن عکس، بدی، لباس نوه بزرگش کندی لوئیس را به تن کرده بود. برخلاف انتظارها، عکس بدی با بازخورد زیادی روبرو شد ولی نقطه اوج شهرت وینکل زمانی بود که ریحانا او را دنبال کرد. از آن پس بدی وینکل به عنوان یک چهره دوست داشتنی در شبکه های اجتماعی به شهرت رسید و به یک بلاگر تبدیل شد.

بدی وینکل

 در سال 2015 گروه خلاق گریت، از او به عنوان چهره کمپین راه اندازی سایت خود استفاده کردند. او همچنین در جوایز موسیقی فیلم MTV 2015 به عنوان مهمان مایلی سایرس در مراسم شرکت کرد. در همین سال، دنبال کننده های بدی وینکل به یک میلیون نفر رسید.

مطالعه کنید: اینفلوئنسر کیست؟

بدی وینکل

طرح های عجیب و غریب، رنگ های شاد، لباس هایی با پرینت های عجیب و استفاده از سبک های غیرمتعارف از ویژگی های لباس پوشیدن بدی هست.

بدی وینکل

  بدی وینکل

بدی وینکل

بدی وینکل

او حتی یک لاین آرایشی دارد که کارهای تبلیغاتیش را خودش انجام می دهد.

بدی وینکل

بدی وینکل

دیدگاه کاربران

0 دیدگاه

امیدواریم برایتان مفید بوده باشه و دیدگاه خودتان را برای ما بنویسید


جدیدترین های مجله مد

تا کنون 26760 نفر در خبرنامه برندکده عضو شده اند، جای شما خالیست

ثبت اطلاعات

مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار