مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار

11617

5 ترند پاییزی که هر ماکسیمالیستی باید آن ها را امتحان کند!

همزمان با برگزاری هفته های مد 2020 در لندن، پاریس، میلان و ایتالیا، استایل های خیابانی در این شهرها نیز بسیار مورد توجه طرفداران مد قرار گرفت. نکته جالب اینجا بود که امسال نگاه ها به سوی استایل های

همزمان با برگزاری هفته های مد لندن، میلان، ایتالیا و هفته مد پاریس 2020 ، ترندهای زیبایی در ران وی های بهار 2020 و بهترین استایل های خیابانی 2020  در این شهرها نیز بسیار مورد توجه طرفداران مد قرار گرفت. نکته جالب اینجا بود که امسال نگاه ها به سوی استایل های ماکسیمال بود. استایل هایی با لباس ها و جوراب های چسبان رنگی که حتی در فشن شوهای برندهای مختلف از جمله ورساچه در هفته مد میلان 2020 دیده شد، ژاکت هایی با مرواریدهای درشت پر زرق و برق، طرح چاپ شده بر روی کت ها و ... از مورادی بودند که در استایل های خیابانی نیز دیده می شدند. در ادامه قصد داریم نگاهی گذرا به 5 ترند ماکسیمال و محبوب سال بیاندازیم؛ بنابراین اگر به ترندها علاقمند هستید و آن ها را دنبال می کنید با مجله مد برندکده همراه باشید.

1- ژاکت های زرق و برق دار

پاییز امسال ژآکت های پر زرق و برق آراسته شده با مروارید و پر شترمرغ و همچنین گاهی دور آستین الماس دار به شدت در استایل های خیابانی به چشم می خورد.

ترند پاییز 2020

ترند پاییز 2020

2- کت های چاپ دار

عکاسان در خیابان ها به دنبال کت های چاپ دار بودند. بهتر است که پاییز امسال آن ژآکت های قدیمی با رنگ های خسته کننده را کنار بگذاریم و استایل شخصی تری را با کت هایی با چاپ های درشت و رنگ های روشن، بارانی هایی با چاپ های فاکسی انتخاب کنیم.

مطالعه کنید: ترند ناخن 2020

ترند پاییز 2020

ترند پاییز 2020

3-  کیف های راحت

استفاده از کیف های رنگ روشن و خزهای فاکسی یکی از ترندهای پاییز امسال است که علاوه بر زیبایی و جذابیت استایل، بسیار راحت تر از ترند کیف های سال گذشته است.

ترند پاییز 2020

ترند پاییز 2020

4-  شلوار های پیتونی

استفاده از لباس هایی با چاپ پوست حیوانات، سال گذشته نیز مرسوم بود و خیلی عجیب نیست اگر در فصل پاییز امسال نیز چاپ هایی با نقش پوست حیوانات بر لباس ها و حتی چکمه و بوت ها ببینیم. اما تفاوتی که ترند امسال نسبت به سال گذشته دارد، استفاده از طرح پوست مار به جای پوست پلنگ است که البته در شلوارها بیشتر به چشم میخورد.

مطالعه کنید: ترند چکمه و بوت های پاییز 2019

ترند پاییز 2020

ترند پاییز 2020

5-  جوراب های رنگی

جوراب شلواری های رنگی به خصوص رنگ های نئونی آن، امسال چه در استایل های خیابانی و چه در فشن شوها بسیار دیده شد و ظاهرا پاییز امسال، این جوراب شلواری ها جایگزین چکمه های بلند شده اند. بنابراین اگر می خواهید یک استایل متفاوت و خاص داشته باشید می توانید پاییز امسال، به جای استفاده از چکمه های بلند، برای پوشاندن پاهایتان از جوراب شلوارهای رنگی استفاده کنید.

ترند پاییز 2020

ترند پاییز 2020

دیدگاه کاربران

0 دیدگاه

امیدواریم برایتان مفید بوده باشه و دیدگاه خودتان را برای ما بنویسید


جدیدترین های مجله مد

تا کنون 26726 نفر در خبرنامه برندکده عضو شده اند، جای شما خالیست

ثبت اطلاعات

مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار