مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار

11619

کمپانی فور اور 21 اعلام ورشکستگی کرد!

کمپانی فور اور 21 یک کمپانی خرده فروشی آمریکایی است که در زمینه مد و پوشاک فعالیت دارد. این کمپانی که از سال 1984 توسط  اقای چانگ و همسرش در لس آنچلس تاسیس شد، اکنون اعلام ورشکستگی کرده است...

کمپانی فور اور 21 یک کمپانی خرده فروشی آمریکایی است که در زمینه مد و پوشاک فعالیت دارد و یکی از شرکت هایی است که با تولید و عرضه پوشاک با قیمت پایین در مد سریع یا فست فشن، توانسته به موفقیت برسد. این کمپانی که از سال 1984 توسط  اقای چانگ و همسرش در لس آنچلس تاسیس شد، اکنون اعلام ورشکستگی کرده است. دو وانگ چانگ که یک مهاجر کره ای است، در سال 1981 از کره جنوبی به آمریکا مهاجرت کرد و تحت عنوان " تلاش ابدی : داستانی از ثبات، عزم و اشتیاق" و همچنین  به خاطر رشک برانگیز بودن آن دوره، نام کمپانی خود را فور اور 21 (Forever 21) گذاشت.

ورشکستگی فور اور 21

این کمپانی با نیروی کم، کار خود را آغاز کرد و توانست درآمد خود را رفته رفته به بیش از 4 میلیارد دلار برساند و بیش از 43 هزار نفر را در دفاتر و نمایندگی هایش مشغول به کار کند.

ورشکستگی فور اور 21

شرکت فور اور 21 علی رغم تمام تلاش هایی که در چند سال اخیر برای افتتاح شعبات مختلف در سراسر دنیا و همچنین افزایش درآمد کمپانی انجام داد، متاسفانه با مشکل مواجه شد و با وجود تلاش های بسیار، ناچار شد که اعلام ورشکستگی کند. کمپانی فور اور 21  در حال حاضر اقدام به جمع کردن نمایندگی های خود در 40 کشور و  بستن 199 شعبه خود در سراسر دنیا کرده است که 30 درصد این شعبات در آمریکا هستند.

ورشکستگی فور اور 21

دلیل ورشکستگی کمپانی فور اور 21

برخی از کارشناسان دلیل ورشکستگی فور اور 21 را معاملات فاجعه بار در زمینه املاک واستراتژی های غلط و بی برنامه در سال های اخیر دانسته اند. گرچه ورشکستگی کمپانی ها خیلی عجیب نیست اما زمانی که بحث موفقیت عظیم در مدت زمان طولانی در میان باشد، این موضوع به شدت می تواند مرگ آسا باشد.  اریک گوردون، متخصص مدیریت تجاری داشنگاه میشیگان درباره علت ورشکستگی فور اور 21 می گوید: " آنها کسی را نداشتند که برایشان موقعیت مالی را تحلیل کند تا بتوانند به نتیجه درستی برسند. می شود در یک حبابی خودساخته برای مدتی زندگی کرد. اما این حباب روزی میترکد."

ورشکستگی فور اور 21

برخی دیگر نیز یادآور شدند که مسیر شرکت بعد از شکایت آریانا گرانده علیه آن ها رو به افول رفت. این مسئله مربوط به زمانی بود که بازاریاب های شرکت فور اور 21 با آریانا گراند قرارداد بستند تا به کمپین تعطیلات آن ها بپیوندد، اما مدیر مجموعه، ایگی آزالی را به جای آریانا گراند آورد. اکنون که آریانا گرانده محبوب تر شده است، این کمپانی برای دفاع از خود اعلام کرده است که از چهره آریانا در تبلیغات آنلاین خود استفاده کرده است بنابراین او نمی تواند از فور اور 21 شکایتی انجام دهد.

ورشکستگی فور اور 21

برخی معتقدند که یکی دیگر از اشتباهاتی که در ورشکستگی فور اور 21 تاثیر داشته است و توانسته ضربه های سنگینی بر کارمندان شرکت و همچنین فروشندگان وارد کند، طی کردن روندی ثابت در تولید پوشاک بوده است، آن هم درست زمانی که سلیقه و عادات خرید مصرف کننده ها در حال تغییر است. در حقیقت شرکت فور اور 21 بدون هیچ تخصصی در زمینه تجارت محلی و بین المللی ، مغازه هایی را در سرتاسر دنیا افتتاح کرد و از 7 مغازه بین المللی به 262 مغازه در سطح بین المللی رسید، بدون آن که فکر درستی پشت آن باشد. این شرکت آمریکایی - کره ای در سال 2015 قصد داشت سیستم برنامه ریزی خودش را تغییر دهد و طبق گزارش های  کارشناسان مرتبط، در سال 2017 چندین فروشگاه در حال فروش بودند که 50 درصد پایین تر از پیش بینی های شرکت بودند و این روند در سال 2019 به اوج خود رسید.

ورشکستگی فور اور 21

در حال حاضر خانواده چانگ قصد دارند تا به گفته ها گوش کرده و به همین دلیل اعضای این شرکت از سه نفر به شش نفر رسیده تا در قسمت های مختلف بتوانند متخصصین مرتبط را بنشانند، بلکه بتوانند فور اور 21 را از ورشکستگی  نجات دهند و مجددا در اوج باشند.

ورشکستگی فور اور 21

برندهای مرتبط با نوشته

دیدگاه کاربران

0 دیدگاه

امیدواریم برایتان مفید بوده باشه و دیدگاه خودتان را برای ما بنویسید


جدیدترین های مجله مد

تا کنون 26728 نفر در خبرنامه برندکده عضو شده اند، جای شما خالیست

ثبت اطلاعات

مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار