مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار

11620

نگاهی به استایل سلبریتی ها در جشن هالووین 2019

کلمه هالووین به معنای "شب مقدس" یا "شب عید" است و ریشه مسیحی دارد. به عبارتی هالووین یک جشن سنتی است که مراسم آن 3 شبانه روز ادامه دارد و 31 اکتبر برگزار می شود. در این جشن که یک جشن مسیحیت غربی ...

کلمه هالووین به معنای "شب مقدس" یا "شب عید" است و ریشه مسیحی دارد. به عبارتی هالووین یک جشن سنتی است که مراسم آن 3 شبانه روز ادامه دارد و 31 اکتبر برگزار می شود. در این جشن که یک جشن مسیحیت غربی نیز می باشد، بسیاری از افراد با چهره های نقاشی شده و ترسناک و لباس های عجیب و غریب ظاهر می شوند. جشن هالووین در حقیقت توسط مهاجران ایرلندی و اسکاتلندی به قاره آمریکا آمده و از آن پس رواج پیدا کرده است. کدو تنبل یکی از نمادهای هالووین است که به شکل یک روح خوشحال درست می شود، به این صورت که درون آن را خالی می کنند و برای آن چشم و ابرو و دهان درست می کنند و سپس یک شمع را درون آن قرار می دهند و ظاهری ترسناک به آن می دهند.

تاریخچه هالووین

همان طور که گفته شد،  افراد در جشن هالووین، خود را شبیه به افراد دیگر می کنند و در جشن هالووین 2019 افرادی که خود را شبیه به بیلی ایلیش گریم کرده بودند، کم نبود که از جمله آن ها می توان به نینا دوبرو بازیگر نقش کاترین پیرس و الینا گیلبرت در فیلم خاطرات خون آشام اشاره کرد.

میکاپ هالووین 2019

 اما به راحتی می توان گفت کمتر کسی، جشن هالووین را به اندازه هایدی کلوم جدی می گیرد و برای این جشن زمان زیادی را صرف می کند. در سال های پیش، هایدی کلوم در استایل های فیونا از شرک و جسیکا خرگوش ظاهر شد و همگان را شگفت زده کرد.

  امسال نیز همه منتظر بودند بدانند آیا ملکه هالووین سال های گذشته، امسال نیز آن ها را شگفت زده می کند؟؟ در جشن هالووین 2019 که 31 اکتبر برگزار شد، هایدی کلوم بازهم توانست نگاه ها را به سوی خود بکشاند و عنوان ملکه هالووین را از آن خود کند. او امسال در لباسی عجیب ظاهر شد که مونتاژ آن بیش از 10 ساعت طول کشیده است و همسر او نیز در لباسی شبیه به فضانوردان زامبی، او را در مراسم هالووین 2019 همراهی کرد. استایل و گریم هایدی کلوم در هالووین 2019 فراتر از این جهان بود. هایدی کلوم در رابطه استایل و گریمش گفته است که برای این استایل، یک سال برنامه ریزی شده است در حقیقت به محض تمام شدن هالووین هر سال، به دنبال ایده برای هالووین سال بعد می گردد و این جشن برای او بسیار مهم است.

ملکه هالووین

جشن هالووین 2019 پر از چهره هایی بود که خود را شبیه به افراد مشهور و یا حتی شخصیت های کارتونی گریم کرده بودند، اما در این بین، افرادی مانند Sasha Melnychuk بودند که با لباس و گریم های عجیب و غریب در این مراسم حضور پیدا کرده بودند. ساشا درباره استایل خود در هالووین 2019 گفته است: « حدود یک ماه پیش به دنبال لباسی برای هالووین در Etsy و eBay  میگشتم. همه آن ها کلاغ، کدو تنبل و گل آفتابگردان بودند. اولش کلاغ رو انتخاب کردم بعدش دیدم خیلی ها ازش استفاده می کنند به همین خاطر تصمیم گرفتم آفتابگردان بشم چون کسی بهش اهمیت نمیده و من از این بابت حس بدی داشتم». درحال حاضر استایل ساشا، لقب دیوانه ترین لباس هالووین را گرفته است.

هالووین 2019

در ادامه باهم نگاهی به استایل آریانا گرانده، جی جی حدید، بلا حدید، تیلور هیل و سایر سلبریتی ها در جشن هالووین 2019 خواهیم انداخت.

هالووین 2019

هالووین 2019

هالووین 2019

هالووین 2019

هالووین  2019

هالووین  2019

هالووین 2019

هالووین 2019

هالووین 2019

هالووین 2019

هالووین 2019

دیدگاه کاربران

0 دیدگاه

امیدواریم برایتان مفید بوده باشه و دیدگاه خودتان را برای ما بنویسید


جدیدترین های مجله مد

تا کنون 26726 نفر در خبرنامه برندکده عضو شده اند، جای شما خالیست

ثبت اطلاعات

مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار