مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار

11622

ترند چکمه و بوت های پاییز 2019

با وجود این که برخی از برندهای معتبر، استفاده کاربردی از چکمه ها و بوت ها را فدای زیبایی کرده اند، اما برخی از برندها مانند برندهای پرادا، بوتگا ونتا و ... کفش ها را براساس کاربردشان اولویت بندی ...

با سرد شدن هوا برخی از افراد به دنبال کمد لباس های گرم خود می روند و برخی نیز به دنبال خرید لباس های جدید و ترند روز می روند. در میان استایل های پاییزی و زمستانی، همیشه کفش ها و چکمه ها بسیار مورد توجه همه به خصوص خانم ها بوده اند، چرا که چکمه ها نه تنها بسیار کاربردی هستند بلکه در ساخت یک استایل شیک بسیار کارآمد نیز می باشند.

با وجود این که برخی از برندهای معتبر، استفاده کاربردی از چکمه ها و بوت ها را فدای زیبایی کرده اند، اما برخی از برندها مانند برندهای پرادا، بوتگا ونتا و ... کفش ها را براساس کاربردشان اولویت بندی کرده و آن ها را قربانی استایل نکردند که این جای تقدیر از آن ها را دارد. در ادامه باهم نگاهی به ترند بوت های پاییز 2019 خواهیم انداخت. با مجله مد برندکده همراه باشید. 

بوت 2019

چکمه های تا زانو (Knee-High)

وقتی از کفش زمستانی حرف می زنیم، اولین تصویری که در ذهنمان نقش می بندد، همان چکمه های تا زانو است که بین خانم ها طرفداران زیادی دارد چرا که با این چکمه ها به راحتی می توان دامن پوشید و یا شلوار را داخل چکمه کرده تا شبیه به دختران گاوچران شد، که البته ناگفته نماند که به تازگی این استایل (استایل کابوی) خیلی پرطرفدار شده است و در هفته مد پاریس 2020 و هفته مد میلان 2020 بسیار به چشم می خورد و اکنون این مدل چکمه ها جزء ترند کفش های پاییز 2019 شده اند؛ همچنین امسال در میان سلبریتی ها استفاده از این استایل بسیار دیده می شود.

مطالعه کنید: با بوت‌های کابویی چی بپوشیم؟

بوت 2019

بوت 2019

بوت هایی با لژ ضخیم (Lugged Soles)

بوت هایی با لژ ضخیم یکی از ترندهای کفش پاییز 2019 هستند. خیلی راحت بگوییم که هرچه کف کفش ضخیم تر و کلفت تر باشد، استایل را باحال تر می کند. کف ضخیم، تمام آن چیزی است که یک کفش زمستانی باید داشته باشد و طراحان، حواسشان کاملا به این موضوع هست تا مردم خیلی راحت روی یخ ها سر نخورند.

بوت 2019

بوت 2019

چاپ حیوانات (Animal Print)

چکمه هایی با طرح و پترن حیوانات یکی دیگر از انواع چکمه ها در لیست ترند چکمه و بوت های پاییز 2019 می باشند که نه تنها امسال بلکه سال های قبل نیز بسیار محبوب و پرطرفدار بوده است. چاپ پوست حیوانات راهی تازه است برای آن که رنگ های موردعلاقه مان را به شکلی نو و متفاوت استفاده کنیم. پوست مار و تمساح با رنگ هایی متفاوت و اغراق شده، که اگر با رنگ فصل، قهوه ای، سِت شود، می تواند به طرح جالب توجهی تبدیل شود.

بوت 2019

بوت 2019

بوت 2019

چکمه های برفی (Snow Boots)  

بدون شک هر دختری دوست دارد برای یک بار هم که شده این چکمه های برفی را امتحان کند. مخصوصا همین امسال که طراحان به چکمه های برفی بیشتر پرداختند و جزییات جالب تری مانند استفاده از خز مصنوعی و یا بندهای رنگی را در آن ها وارد کردند.

بوت 2019

بوت 2019

بوت های نظامی (Combat Boots)

این چکمه ها و بوت ها در رانوی های امسال  و همچنین استایل های خیابانی به شدت به چشم می خورد و اکنون نیز جزء ترند بوت های پاییز 2019 هستند . این مدل بوت ها، آدم را یاد فشن در دهه 90 میلادی و استایل های دهه 90 می اندازد و وقتی با جین آبی و یا لباس زنانه پوشیده شود، می تواند نگاه ها را به سوی خود بکشاند. همچنین برای سرما و یخ بسیار مناسب است.

بوت 2019

بوت 2019

دیدگاه کاربران

0 دیدگاه

امیدواریم برایتان مفید بوده باشه و دیدگاه خودتان را برای ما بنویسید


جدیدترین های مجله مد

تا کنون 26726 نفر در خبرنامه برندکده عضو شده اند، جای شما خالیست

ثبت اطلاعات

مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار