مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار

11625

جواهراتی ساخته شده از اشیای غیرقابل استفاده

امیلی فرانسیس برت هنرمندی است که توسط موسسه مک کوئین کشف شد. امیلی یک هنرمند، طراح جواهرات و یک مشتری معمولی الکساندر مک کویین بود که پرسنل فروشگاه، از وجود و حضور او لذت می برند و همین مسئله آغازی شد

موسسه الکساندر مک کوئین (Alexander mcqueen) به هنرمندانی علاقه مند است که از گل در کارهایشان استفاده میکنند. افرادی که اشتیاق قراردادن گل در عکسها، تصویرسازی ها و یا طراحی هایشان را دارند و همچنین مایل هستند تا چیزهای بیشتری در این باب کشف کنند. امیلی فرانسیس برت (Emily Frances barrett) هنرمندی است که توسط موسسه مک کوئین کشف شد. امیلی یک هنرمند، طراح جواهرات و یک مشتری معمولی الکساندر مک کویین بود که پرسنل فروشگاه، از وجود و حضور او لذت می بردند و همین مسئله آغازی شد تا آن ها در اینستاگرام کارهایش را دنبال کردند و به او علاقه مند شدند و او را جذب کمپانی خود کردند. امیلی فرانسیس برت حالا برای خود در این موسسه استودیوی کوچکی دارد. او به تازگی جواهراتی با متریال نامتعارف طراحی کرده است.

امیلی فرانسیس برت

به محض ورود به استودیوی امیلی فرانسیس برت در مجموعه ساراباند الکساندر مک کوئین، پرهای زیادی در رنگ های مختلف به چشم می خورد و همچنین از دیوارها اشیایی عجیب آویزان است که کنجکاو برانگیزند: ته سیگار، چپق، در بطری و دکمه، دندان و پوست کوسه! برت این اشیا را در مکان های مختلف، از خرده فروشی های لندن تا کناره های رود تامز، پیدا و جمع آوری کرده است. او مانند یک مرغ دریایی نگاهش به گوشه کناره ها است تا برق شیئی چشمانش را بگیرد و آن را به کلکسیونش اضافه کند.

امیلی فرانسیس برت

امیلی فرانسیس برت

جواهراتی که برت طراحی میکند در عین زیبایی، حس غریبی را منتقل می کنند. کلاژهایی ناهمگون و گاه باشکوه. سال گذشته او برای نمایش بهار/ تابستان دیوید کوما (David Koma) گوشواره ای از بال های پروانه طراحی کرد که استقبال زیادی از آن شد. برت همچنین با طراحان دیگری مانند وود (Wood)، دانشان (Danshan)، وی کاتینگ (Vy Cutting) و جردن لوکا (Jordan Luca)  همکاری می کند.

مطالعه کنید: نمایش بهار و تابستان الکساندر مک کویین در هفته مد پاریس 2020

امیلی فرانسیس برت

امیلی فرانسیس برت می گوید: "من علاقه زیادی به وصله دوزی و کارهای کلاژ شده دارم. درحالی که به دنبال چیزی تمیز و درعین حال لطیف هستم، میخواهم از متریال کاملا باستانی و بدوی و همچنین تکه تکه شده، استفاده کنم. به همین خاطر دست به طراحی جواهرات میزنم... هدف من ساخت چیزهای زیباست... اما همزمان نمی خواهم آن انرژی خامی که مد نظرم است از دست برود."

امیلی فرانسیس برت

امیلی فرانسیس برت

امیلی فرانسیس برت

او در کنار طراحی جواهرات، نقاشی و گاهی مجسمه سازی هم انجام می دهد. او به مدت چهار سال با برادران چاپمان (Chapman Brothers) به عنوان مدل ساز کار می کرد که خیلی هم در این عرصه موفق بود. "من نوزاد نازی نقاشی می کردم و یا فضولات پرندگان را روی خانه های خیلی کوچک قرار می دادم و کارهایی از این قبیل می کردم." اما بعد از مدتی به برت پیشنهاد طراحی جواهر شده و او فورا می پذیرد، به همین دلیل بیشتر تمرکزش بر این حرفه جمع شد.

امیلی فرانسیس برت

امیلی فرانسیس برت

امیلی فرانسیس برت

طبیعت تنها چیزی است که امیلی را تحت تاثیر قرار می دهد. امیلی فرانسیس برت در دوران کودکی، مدتی حیوانات گوناگون مانند "موش خرما، لاک پشت، جوجه، حلزون های بزرگ آفریقایی و حشرات مختلف" را سرپرستی کرده و علاقه زیادی به این کار داشته است. او می گوید: "طبیعت همیشه مرا متاثر می کند و مدام ذهنم درگیر این پدیده است."

امیلی فرانسیس برت همچنین از چیزهایی که در خیابان ها پیدا می کند، برای طراحی کارهایش الهام می گیرد و از آن ها در کارهایش استفاده می کند. "من اغلب از گوشه کنار خیابان ها چیزهایی جمع آوری می کنم. همین امسال دو جفت ایرپاد پیدا کردم. یک حلقه طلا. در واقع دو حلقه که یکی از آنها نقره بود. کیف هایی از برندهای معروف، مواد مخدر، پول. من فقط دنبال همین چیزهای کوچک و به اصطلاح چرند هستم. به شدت سندرم اسکن-چشم دارم. به راحتی می توانم این کار را برای ساعت ها انجام دهم."

امیلی فرانسیس برت

امیلی فرانسیس برت

امیلی فرانسیس برت قصد دارد تا فشن را با طبیعت یکی کند. از نگاه او، فشن به دور از زرق و برق همیشگی اش هم می تواند جذاب باشد. او می خواهد تا مردم جدای از برندهای همیشگی ، نگاهشان به چیزهایی جدید و همینطور نامتعارف باشد. چیزهایی که کمتر دیده شده و یا تجربه شده اند.

امیلی فرانسیس برت

دیدگاه کاربران

0 دیدگاه

امیدواریم برایتان مفید بوده باشه و دیدگاه خودتان را برای ما بنویسید


جدیدترین های مجله مد

تا کنون 26726 نفر در خبرنامه برندکده عضو شده اند، جای شما خالیست

ثبت اطلاعات

مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار