مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار

11627

کاناپه ای از جنس کهنه لباس های بالنسیاگا

در صنعت فشن، برندهایی مانند فندی، آرمانی و گوچی در کنار طراحی های پوشاک و اکسسوری، خط تولید طراحی دکوراسیون داخلی  نیز دارند و جالب آن است که بدانید بسیار مورد استقبال قرار گرفته اند. اما این بار ...

در صنعت فشن، برندهایی مانند فندی، آرمانی و گوچی در کنار طراحی های پوشاک و اکسسوری، خط تولید طراحی دکوراسیون داخلی  نیز دارند و جالب آن است که بدانید بسیار مورد استقبال قرار گرفته اند. اما این بار بالنسیاگا کاناپه ای طراحی کرده است که تصاویرش در بین مخاطبان فشن و علاقه مندان به دکوراسیون، دست به دست می شود. کاناپه ای، طراحی شده از لباس های بالنسیاگا!!!

کاناپه بالنسیاگا

 هری نوریف، هنرمند روس، با استفاده از پارچه های غیرقابل استفاده و کهنه برند بالنسیاگا دست به طراحی این کاناپه رنگی زده است. جالب است بدانید که اغلب الگوها، برش ها و برچسب های داخل این پوششِ پلاستیکی شفاف، ازفصل های قبل نمایش های بالنسیاگا برداشته شده است.

مطالعه کنید: نمایش بالنسیاگا در هفته مد پاریس 2020

کاناپه بالنسیاگا

در حقیقت این پروژه هنری قصد دارد تا مفهوم پایداری و زیست محیطی را به مخاطبان در سرتاسر جهان برساند. هدف هری نوریف، کشاندن همه هنرمندان و طراحان به مسیر مد پایدار است. اثر نوریف همچنین بازنمایی تصویری از مفهوم "بازیافت" و "اقتصاد چرخشی" است؛ کلماتی که این روزها، همه برندها بر زبان می آورند. نوریف، بالنسیاگا را به عنوان همکار خود در زمینه طبیعت می داند. او می گوید:"وقتی که تیم اجرایی بالنسیاگا را ملاقات کردم، تصمیم گرفتم تا با این گروه برای یک اثر هنری در راستای سازگاری با طبیعت، همکاری داشته باشم. همچنین خیلی هیجان زده بودم تا درباره ماموریت بالنسیاگا در استفاده از زباله های بازیافت شده بیشتر بدانم. آن ها به من گفتند که یکسری لباس مندرس و غیرقابل استفاده دارند و در همان جا بود که همه چیز آغاز شد" تا این اثر به نمایش گذاشته شود.

مطالعه کنید: اشباح در فروشگاه های بالنسیاگا

کاناپه بالنسیاگا

هری نوریف در مصاحبه ای اعلام کرده که رویکرد طراح بالنسیاگا، دمنا وازالیا در استفاده از خاطراتی از لباس های شوروی اواخر فشن دهه 90 برایش جالب توجه بوده و همچنین خیلی به آن احساس نزدیکی می کند.  او می گوید: "کاملا آن لباس ها را به یاد دارم. ژاکت های چرمی، کفش های ورزشی، سایزهای بزرگ. درآمد پایین نشان دهنده واقعیت هر روزه شوروی در ظاهر و لباس ها بود. به همین خاطر زیبایی شناسی روسی، سال ها در خواب فرو رفته بود و هیچ کس به آن اهمیت نمی داد. اما الان زمانش رسیده که راه جدیدی برای صحبت درباره زیبایی شناسی و طراحی باز کنیم."

کاناپه بالنسیاگا

برندهای مرتبط با نوشته

دیدگاه کاربران

0 دیدگاه

امیدواریم برایتان مفید بوده باشه و دیدگاه خودتان را برای ما بنویسید


جدیدترین های مجله مد

تا کنون 26726 نفر در خبرنامه برندکده عضو شده اند، جای شما خالیست

ثبت اطلاعات

مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار