مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار

11635

لویی ویتون و دنیای گیم

اولین بار نیست که Nicolas Ghesquiere با دنیای گیم همکاری دارد؛ گسکیر برای تبلیغات سال 2016 بازی  Final Fantasy نام نویسی کرد. اما همکاری با LoL ، برند لویی ویتون را کاملا وارد مرجله جدیدی کرده است.

در اواخر ماه اکتبر، نیکلاس گسکیر (Nicolas Ghesquiere)، تصویری از کیانا (Qiyana) ، شخصیت معروف بازی آنلاین LoL پست کرد. شاید به نظر برسد که گسکیر از آن افراد پیگیر دنیای گیم است و جزو آن 100 میلیون نفری محسوب می شود که مسابقه پایانی LoL را تماشا کرده است؛ اما واقعیت مجازی با توجه به عشق بی حد وحصرش به سفرهای زمانی و فیلم های علمی-تخیلی، یک عقیده شخصی برای مدیر مجموعه زنان برند لویی ویتون به حساب می آید.

لویی ویتون و دنیای گیم

لویی ویتون و دنیای گیم

"آن مرز بین شروع فانتزی و پایان واقعیت، خارق العادست. خیلی جالب است که شخصیتی که در بازی خلق شده، می تواند در دنیای واقعی تاثیر بگذارد و مردم بخواهند شبیه او لباس بپوشند." در همین راستا گسکیر برای کیانا و همکارش، سنا، لباس مجازی طراحی و درست کرد که بازیکنان می توانند با پول در بازی، آن را خریداری کنند. در دنیای واقعی او، لوگوهای LV  و LoL را با هم ترکیب کرده و مجموعه ای را که شامل کالاهای چرمی، لباس های ورزشی چهارخانه و چرم کروم می شود را در فروشگاه ها، برای فروش گذاشته است.

لویی ویتون و دنیای گیم

لویی ویتون و دنیای گیم

لویی ویتون و دنیای گیم

اولین بار نیست که گسکیر با دنیای گیم همکاری دارد؛ گسکیر برای تبلیغات سال 2016 بازی  Final Fantasy نام نویسی کرد. اما همکاری با LoL ، برند لویی ویتون را کاملا وارد مرجله جدیدی کرده است. کیانا و سنا اعضای یک گروه مجازی هیپ هاپ به نام "ضربه واقعی" هستند و آوازهایشان از خوانندگان واقعی که ویدیو موزیک هایشان برای آهنگ "غول ها" در 2019 انتشار یافت، گرفته شده است. در این ویدیو کیانا لباسی را که گسکیر طراحی کرده به تن دارد.

"نکته هیجان انگیز در این پروژه زنده بودن آن هاست. اینکه میلیون ها بازیکن در سرتاسر دنیا تلاش می کنند تا مراحل را طی کنند و بتوانند از حضور کیانا و سنا در لباس های ویتون لذت ببرند ... لباس پوشیدن به همان شکل که می خواهی در فضای مجازی در حال حاضر امکان پذیر شده " و این برای هر کسی جذاب و جالب توجه است. گسکیر در رابطه با طراحی در این بازی می گوید "تو به راحتی می توانی پارچه رو حس کنی. اینکه چطور حرکت می کنه، وزن و بافتش. واقعا بی نظیره."

لویی ویتون و دنیای گیم

لویی ویتون و دنیای گیم

لویی ویتون و دنیای گیم

لویی ویتون و دنیای گیم

لویی ویتون و دنیای گیم

 در حال حاضر هیجان واقعی برای گسکیر این است که چگونه کارش را در استودیوی لویی ویتون بهتر و تکمیل تر کند. "من همیشه سعی میکنم رو به جلو حرکت کنم و این باعث توجه بیشتر به واقعیت مجازی میشود تا برای این پدیده طراحی لباس کنیم و ببینیم تولیداتمان چه تاثیری بر مردم دارد و سپس همان را در زندگی واقعی پیاده کنیم. واقعیت مجازی می تواند راه جدیدی برای خلاقیت باز کند."

 

مطالب مرتبط:

بالنسیاگا کالکشن جدیدش را در قالب بازی ویدیویی ارائه می‌دهد!

برندهای مرتبط با نوشته

دیدگاه کاربران

0 دیدگاه

امیدواریم برایتان مفید بوده باشه و دیدگاه خودتان را برای ما بنویسید


جدیدترین های مجله مد

تا کنون 26728 نفر در خبرنامه برندکده عضو شده اند، جای شما خالیست

ثبت اطلاعات

مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار