مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار

11653

هزینه ها و شرایط شرکت در expo 2020 دبی

Expo 2020 نمایشگاهی با هدف افزایش آگاهی در مورد چالش های پیش روی بشریت در مقیاس جهانی است. این یکی از بزرگترین مکان های ملاقات در جهان است و فرصت های زیادی از جمله شبکه سازی و ترویج روابط بین المللی

Expo 2020 نمایشگاهی با هدف افزایش آگاهی در مورد چالش های پیش روی بشریت در مقیاس جهانی است. این یکی از بزرگترین مکان های ملاقات در جهان است و فرصت های زیادی از جمله شبکه سازی و ترویج روابط بین المللی را ارائه می دهد. نمایشگاه 2020 شامل غرفه های انفرادی خواهد بود که کشورها فرهنگ های ملی و اختراعات فناوری خود را به نمایش می گذارند. در Expo 2020 دبی قرار است 190 کشور مشارکت کنند این یعنی اینکه کشور امارات متحده عربی باید میزبان چیزی قریب به 25 میلیون بازدید کننده از سراسر جهان باشد.

نمایشگاه دبی 2020 به بازدید کنندگان این امکان را می دهد تا از مهمان نوازی اماراتی ها و همچنین ارزش های امارات متحده عربی استفاده کنند. اگر می خواهید در این جشن بزرگ که به روایتی سومین رویداد بزرگ جهانی لقب دارد، شرکت کنید بهتر است به فکر خرید بلیط هواپیما باشید. اگر برای اولین بار است که می خواهید در این رویداد بزرگ شرکت کنید حتما سوالاتی در این خصوص برایتان پیش می آید. ما در اینجا به وضوح پاسخ بسیاری از پرسش های شما را داده ایم پس تا پایان همراه ما باشید.

رزرو بلیط دبی

زمان را غنیمت شمارید و قبل از اینکه به فرودگاه بروید در منزل یا در هر جا و مکانی که هستید اقدام به تهیه بلیط هواپیما دبی کنید تا خیالتان از این بابت راحت شود. اگر بلیط را تنها برای یک روز تهیه کنید به این معنی است که این امکان را دارید از 60 نمایشگاه، غرفه و برنامه تفریحی در دبی نهایت استفاده را ببرید. بلیط های چند روزه نیز می توانید بخرید که البته استفاده از تورهای دبی یا تورهای لحظه آخری می تواند تا حد زیادی در کاهش هزینه ها به شما کمک کند.

برای تهیه بلیط نگران نباشید، نیازی نیست به آژانس ها مراجعه کنید. وب سایت هایی مانند مستر بلیط کار شما را راحت کرده اند. کافیست سری به این سایت بزنید و در صفحه مربوط به خرید بلیط و سفرهای خارجی فیلد های خواسته شده را پُر کنید و بلیط سفر را به صورت آنلاین خریداری و ثبت نمایید.

هدف از نمایشگاه چیست؟

هدف از نمایشگاه Expo، اتصال کشورها با برنامه های نوآورانه و مشارکتی است که باعث تسریع و ترویج راه حل هایی برای بهبود زندگی در حین محافظت از سیاره  زمین می شود. این نمایشگاه هر پنج سال یکبار برگزار می شود.

چرا نمایشگاه دبی اکسپو 2020 برگزار می شود؟

شرکت در یک نمایشگاه اجازه می دهد تا کشورها به شبکه با مشاغل بین المللی دسترسی پیدا کنند، به رشد اقتصادی کمک کنند و همچنین دانش و تخصص را به طور یکسان به اشتراک بگذارند. نمایشگاه یک مرحله منحصر به فرد و بین المللی را برای شرکت در دیپلماسی فرهنگی و تعامل با کشور میزبان، شرکت کنندگان، گردشگران و سرمایه گذاران فراهم می کند.

چرا دبی اکسپو 2020 مهم است؟

نمایشگاه 2020 مهم است زیرا ابتکار عمل باعث حفظ کره زمین و همچنین پایداری، تحرک و فرصت می شود. نمایشگاه اکسپو 2020 دبی جشن بزرگی در امارات متحده عربی خواهد که تا سال 2021 ادامه دارد.این فستیوال بزرگ نه تنها رشد گردشگری را تقویت می کند بلکه توسعه مشاغل نوآورانه در امارات را تسریع می بخشد و باعث بهبود وضعیت بین المللی کشور دبی به عنوان مکانی برای انجام کار می شود.

آیا نمایشگاه  دبی 2020 موفق خواهد بود؟

عموم مردم به نمایشگاه Expo 2020 علاقه مند شده اند و بسیاری از ساکنان دبی اطمینان دارند که نمایشگاه Expo 2020 تأثیر مثبتی بر اقتصاد و جامعه خواهد گذاشت. شیخ محمد بن راشد آل مکتوم، معاون رئیس جمهور و نخست وزیر امارات و حاکم دبی اظهارات زیر را بیان کرد.

"این رویداد یکی از بزرگترین گردهمایی های جهانی است که برترین ذهن  های جهان را گرد هم می آورد تا در مورد چگونگی شکل گیری آینده بتوانیم بحث کنیم. جوانان باید در این رویداد بزرگ نقش اساسی را ایفا کنند و از فرصت هایی برای مشاهده، یادگیری و کمک به ایده های خلاق برخوردار شوند. آنها می توانند راه حل های ابتکاری برای ایجاد آینده ای بهتر برای منطقه و جهان ما ایجاد کنند."

نمایشگاه Expo 2020 چگونه به نفع دبی خواهد بود؟

  • نمایشگاه دبی  2020 به طور کلی باعث افزایش گردشگری و رشد اقتصادی خواهد شد، اما ابتکار عمل با ایجاد فرصت هایی برای سرمایه گذاری های بین المللی، در طولانی مدت نتیجه خود را نشان می دهد.
  • اتصال ذهن ها، فرصت ها، تمرکز روی پتانسیل افراد و جوامع برای شکل دادن به آینده نقش مهی دارد.
  • تحرک وایجاد یک جامعه پویا از نظر جسمی و مجازی.
  • پایداری، احترام و زندگی در تعادل با جهانی که در آن ساکن هستیم.

نمایشگاه Expo 2020 دبی در کجا برگزار می شود؟

سایت Expo 2020 در دبی 4.38 کیلومتر مربع مساحت دارد و در منطقه دبی جنوبی، نزدیک به فرودگاه بین المللی آل مکتوم و در مجاورت فرودگاه بین المللی دبی، فرودگاه بین المللی ابوظبی، و ترمینال های سفر کروز دبی و ابوظبی قرار دارد.

چه مدت زمان برای برنامه ریزی و ساخت سایت اکسپو 2020 دبی لازم بود است؟

توسعه سایت در سایت فیزیکی Expo 2020 دبی از مارس 2016 آغاز شد و قبل از آغاز نمایشگاه Expo 2020 در اکتبر 2020 به پایان می رسد.

چگونه می توان در دبی و همچنین از سایت Expo بازدید کرد؟

بسیاری از حالت های حمل و نقل به سایت Expo 2020 وجود دارد. تاکسی ها به راحتی و همچنین مترو دبی قابل دسترسی هستند. نمایشگاه اکسپو 2020 ایستگاه اختصاصی مترو دبی خود را در خط 2020 خواهد داشت که می تواند ظرفیت 40،000 مسافر در ساعت را از طریق سایت و از آنجا به ساحل داشته باشد.

نمایشگاه های  قبلی در کجا برگزار شده است؟

اولین نمایشگاه را در لندن برگزار کردند که در سال 1851 برگزار شد و آخرین نمایشگاه در سال 2015 در میلان بود. نمایشگاه بعدی، بعد از Expo 2020 دبی در سال 2025 در اوزاکا ژاپن برگزار می شود.

بلیط های نمایشگاه دبی اکسپو 2020 چقدر است؟

بلیط ها در قیمت متفاوت هستند ، بلیط بزرگسالان و کودکان با هم فرق دارد.

چه نوع غذایی در نمایشگاه دبی دبی 2020 ارائه می شود؟

با حضور بیش از 100 کشور در رویداد جهانی، نمایشگاه اکسپو 2020 ظرافت های زیادی را برای شما ارائه می دهد. انواع غذاهای متنوعی از بسیاری از کشورهای شرکت کننده در دسترس خواهد بود. از آنجا که موضوع فرعی پایداری است، محصولاتی با منبع محلی نیز وجود خواهند داشت که باعث ارتقاء سلامتی و پایداری می شوند.

ویزا دبی

داشتن ویزا هر کشوری برا ورود به آن یک اصل مهم است. برای گرفتن ویزا دبی باید مراحل قانونی را طی کنید. قانون هر کشور برای اخذ ویزا ممکن است با هم متفاوت باشد. برخی سایت های معتبر وظیفه گرفتن ویزا برای شما را بر عهده می گیرند و این کار را برای شما راحت می کند زیرا شما گاها با مراحل اخذ ویزا آشنایی ندارید. برای افرادی که تبعه کشور دبی نیستند ویزای توریستی صادر می شود و برای گرفتن آن نیاز است که مدارک خود را ارائه دهید. مداراک شامل گذرنامه همراه با اسکن آن، اسکن شناسنامه و کارت ملی و هزینه های مربوط به اخذ ویزا است. هر نوع ویزایی که گرفته باشید یک اعتبار زمانی دارد مثلا 96 ساعته، 14 روزه، یک ماهه، سه ماهه یا 6ماهه.

برچسب های مرتبط

دیدگاه کاربران

0 دیدگاه

امیدواریم برایتان مفید بوده باشه و دیدگاه خودتان را برای ما بنویسید


تا کنون 26811 نفر در خبرنامه برندکده عضو شده اند، جای شما خالیست

ثبت اطلاعات

مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار