مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار

11655

افتتاحیه رویداد تخصصی پوشاک الگو، با حضور برندکده

روز گذشته 27 بهمن ماه، اولین دوره از رویداد تخصصی مد و پوشاک الگو در دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد. در این مراسم، اساتید در زمینه‌های مختلف به بحث و تبادل نظر پرداختند ...

روز گذشته 27 بهمن ماه، اولین دوره از رویداد تخصصی مد و پوشاک الگو در دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد. در این مراسم، اساتید در زمینه‌های مختلف به بحث و تبادل نظر پرداختند و دانشجویان و همچنین کارکنان در زمینه پوشاک در این رویداد شرکت داشتند.

در ابتدا سهراب رحیمی ، مشاور برندینگ کسب و کارهای پوشاک به روی صحنه آمد و در رابطه با بازاریابی و برندسازی ایراد سخن کرد. او در صحبتهایش به اکوسیستم صنعت مد و پوشاک اشاراتی داشت.

رویداد الگو

در ادامه کاوه یزدانی فر، مدیر ارشد نوآوری شرکت سحاب پرداز با ارائه آمار و ارقام مختلف و همچنین اشاراتی روانشناختی، درباره نوآوری در mvp صحبت کرد. سخنرانی سوم با شاهرخ کشاورز بود که به دلیل مسافرت کاری نتوانست حضور داشته باشد و به همین خاطر سام ضرابی جای او را گرفت و درباره خرده فروشی (retail) در مراکز خرید، صحبت و نقدهای تند و تیزی به سیستم فروشگاهی وارد کرد.

پس از سخنرانی سام ضرابی، وقت استراحت اعلام شد و حالا وقتش بود که دانشجویان و علاقه‌مندان به حوزه مد و پوشاک با اساتید این حوزه و سخنرانان رویداد الگو به تبادل نظر بپردازند و گپ و گفتی سودمند داشته باشند.

بخش دوم رویداد مربوط به پنل کارشناسان بود که با حضور بنیامین اسلامی، مدیرعامل پوشاک الیاف طبیعی آندیا و خانم دکتر زهرا بهروزآذر، مدیر کل اداره امور بانوان شهرداری تهران انجام شد. در این پنل، کارشناسان از راههای موفقیت، فرصتها و چالش‌های صنعت پوشاک صحبت کردند و خود را با سوال‌های شرکت‌کنندگان به چالش کشیدند.

برنامه کمی طولانی شد و آرام آرام به وقت استراحت و نهار نزدیک می‌شدیم و به همین خاطر در بخش سوم، تنها سخنرانی منوچهر صدری خانلو، مدیرعامل سنجاق را داشتیم که اطلاعات مفیدی در رابطه با ترندهای محتوایی در تبلیغات همسان پوشاک در اختیار مخاطبان گذاشت. سخنرانی حامد وثوقی به بعد از استراحت یک ساعته موکول شد.

رویداد الگو

علاقه مندان و شرکت کنندگان زمان را از دست ندادند و سعی کردند در وقت‌های خالی این یک ساعت استراحت با سخنرانان گفتگو و از تجارب آنها استفاده کنند.

پس از گذشت یک ساعت، سالن نسبت به قبل کمی خلوت تر بنظر میرسید اما همچنان شاهد افرادی مشتاق بودیم که برنامه را پیگیری می‌کردند. حامد وثوقی با انرژی، به روی صحنه آمد و درباره پدیده اینفلوئنسر صحبت کرد و گاهی در میان صحبت هایش، مخاطبان را هم به چالش می کشید.

حالا زمان بخش آخر رویداد بود؛ پنل نوآوری استارتاپ‌ها. مهدی محسنیان موسس برندکده، علی عموزاده مدیر ارشد اجرایی دیجی استایل، مهرشاد موسی خانی موسس بوتیک و سارا هاشمی موسس وینک در ابتدا خود را معرفی و سپس از چالش‌های پیش‌رویشان صحبت کردند. هرکدام تجربه‌های خود را در رابطه با راه اندازی استارتاپ مطرح کرده و در آخر به سوالات شرکت‌کنندگان پاسخ دادند.

رویداد الگو

دیگر زمان پایان روز اول رویداد بود و عکس‌های یادگاری از سخنرانان که همگی تندیس‌هایی از طرف الگو دریافت کرده بودند. گپهای دوستانه و تبادل اطلاعات حتی در آخرین لحظات.

رویداد الگو

اما رویداد الگو با برگزاری کارگاه‌های آموزشی همچنان ادامه دارد.

دیدگاه کاربران

0 دیدگاه

امیدواریم برایتان مفید بوده باشه و دیدگاه خودتان را برای ما بنویسید


جدیدترین های مجله مد

تا کنون 26728 نفر در خبرنامه برندکده عضو شده اند، جای شما خالیست

ثبت اطلاعات

مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار