مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار

11662

همکاری برند P.E Nation استرالیا با غول بزرگ صنعت فشن؛ H&M

برند استرالیایی لباس های ورزشی به تازگی خبر همکاری با غول صنعت فشن، H&M را اعلام کرده است. نتیجه این همکاری، تولید لباس های ورزشی، شنا، نیم تنه و اکسسوری خواهد بود که همگی با پارچه های سازگار با ...

اچ اند ام (H&M)  مخفف هنس و مائوریتز (Hennes & Mauritz) یک کمپانی چندملیتی خرده فروشی پوشاک است که از سال 1946 فعالیت خود را با نام (Hennes) و  به عنوان یک برند پوشاک زنانه آغاز کرد. در سال 1968 این مجموعه با همکاری برند مائوریتز (Mauritz)، خط تولید پوشاک مردانه نیز به مجموعه خود اضافه کرد و برند اچ اند ام (H&M) شکل گرفت.

در واقع برند اچ اند ام با هدف تولید پوشاک ارزان قیمت، فعالیت خود را اغاز کرد و به دلیل عرضه محصولات فست فشن در بازار، به عنوان یک برند جهانی شناخته شد.  جالب است بدانید که تمام تولیدات این برند، سازگار با محیط زیست هستند و بعد از برند زارا، به عنوان بزرگترین تولید و عرضه کننده پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه در جهان  شناخته می شود.

مطالعه کنید: تاریخچه برند زارا

همکاری اچ اند ام با برند استرالیایی

برند اچ اند ام با وجود اینکه یک برند خرده فروشی پوشاک است و در زمینه فست فشن فعالیت دارد، اما با طراحان و برندهای معروفی از جمله موسکینو، ویکتور و رولف، روبرتو کاوالی، بالمین، کارل لاگرفلد و ... همکاری داشته است. در نوامبر سال 2004 همکاری اچ اند ام با کارل لاگرفلد با استقبال بی نظیری روبرو شد به گونه ای که طبق گزارشات رسانه ها و مطبوعات، تمام محصولات آن ها در کمتر از یک ساعت اول بازگشایی فروشگاه ها، به فروش رسیدند. و اما این بار خبر همکاری جدید برند اچ اند ام با اولین برند لباس وزشی استرالیایی (P.E Nation) به گوش می رسد.

همکاری اچ اند ام با برند استرالیایی

همکاری اچ اند ام با برند استرالیایی

برند استرالیایی لباس های ورزشی به تازگی خبر همکاری با غول صنعت فشن، H&M را اعلام کرده است. نتیجه این همکاری، تولید لباس های ورزشی، شنا، نیم تنه و اکسسوری خواهد بود که همگی با پارچه های سازگار با محیط زیست همچون پنبه آلی و پلی استر بازیافت شده، کار شده اند. لباس ها به گونه ای طراحی شده اند که نه تنها مناسب باشگاه های ورزشی هستند بلکه می توان آن ها را در خیابان و مکان های تفریحی نیز پوشید.

همکاری اچ اند ام با برند استرالیایی

همکاری اچ اند ام با برند استرالیایی

همکاری اچ اند ام با برند استرالیایی

برندهای مرتبط با نوشته

دیدگاه کاربران

0 دیدگاه

امیدواریم برایتان مفید بوده باشه و دیدگاه خودتان را برای ما بنویسید


جدیدترین های مجله مد

تا کنون 26728 نفر در خبرنامه برندکده عضو شده اند، جای شما خالیست

ثبت اطلاعات

مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار