مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار

11668

اختصاص خط تولید برندهای ایرانی به تولید لباس ایزوله و ماسک

این روزها که بیماری‌ها و ویروس‌های متعددی به وجود اومده، استفاده از لباس یک بار مصرف ایزوله پزشکی، برای کادر درمان بسیار حائز اهمیته. این لباس‌های ایزوله، ساختار پلاستیکی دارن و همراه با عینک، پوشش...

این روزها که بیماری‌ها و ویروس‌های متعددی به وجود اومده، استفاده از لباس یک بار مصرف ایزوله پزشکی، برای کادر درمان بسیار حائز اهمیته. این لباس‌های ایزوله، ساختار پلاستیکی دارن و همراه با عینک، پوشش ماسک و شیلد ارائه می‌شدن. در انتهای آستین‌ها و پاچه‌های این لباس کار ایزوله، کش قرار داره و شیلدش بیشتر بخش های آسیب‌پذیر صورت رو  می‌پوشونه. اگه به تصاویر لباس کار پرستاران یا پزشکان فعال در بخش های کرونا دقت کنید میبنید این لباس ها صرفا یک پوشش بسیار نازک را برای جلوگیری از آلودگی لباس و بدن ایجاد میکند و مانع آلوده شدن سایر لباس ها میشود. مواد اولیه که بطور معمول برای لباس های ایزوله شده یکبار مصرف استفاده می‌شه اشکال مختلفی از الیاف مصنوعیه (به عنوان مثال پلی پروپیلن ، پلی استر ، پلی اتیلن). پارچه ها را می‌شه با استفاده از انواع خاص فیبر و با استفاده از فرآیندهای پیوند زدن  (روش های شیمیایی یا فیزیکی) برای دستیابی به خواص مورد نظر طراحی کرد. لباس های قابل استفاده مجدد (چند بار مصرف) بعد از هر بار استفاده شسته می‌شن. لباس های قابل استفاده مجدد معمولاً از ترکیب 100٪ پنبه ، 100٪ پلی استر یا مخلوط پلی استر / پنبه ساخته می‌شن. این پارچه‌ها، کاملاً  بافته شده هستن و ممکنه از طریق غلطک ها فشرده بشن تا خصوصیات سد مایع رو تقویت کنن.این لباس ها برای حدودا ۵۰ بار قابل استفاده هستن.

حالا برند‌های پوشاک توی کشور خودمون تصمیم گرفتن برای تهیه‌ی لباس‌های کادر درمان مثل لباس‌های ایزوله و ماسک اقدامات لازم رو تا آخرین روز نیاز کشور در شرایط شیوع ویروس کووید ۱۹ به عهده بگیرن.

مطالعه کنید: طراحان چگونه می‌توانند در دوران بحران کرونا نقش داشته باشند؟

لیست برندهای ایرانی تولید ماسک

مثلا برند سله‌بُن به دلیل بالا بودن تقاضا به عنوان ستاد مرکزی تولید لباس‌های کادر درمان در حال فعالیته و علاوه بر بخش لجستیک، فعالیت‌های اداری، برش پارچه‌ها و ارسال اون ها به کارگاه‌ها رو بر عهده دارد.

لیست برندهای ایرانی تولید ماسک

کارگاه‌های فعال تو این زمینه، روزانه ۷ هزار قطعه لباس ایزوله در سراسر کشور تولید می کنن.

پارچه‌های مورد نیاز از سوی کمپین نفس تهیه شده و هزینه‌های دیگر از سوی اعضای اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک ایران تامین می‌شه.

شرکت‌های سله‌بُن، سارَک، ال. سی. مَن، 1by1 ، سِرژه، سیاوود، کُروم ،بهبود ،درسا،کانی راش،ناریان،تارتن،ای تک،نور بی بی،پارمین جامه،شیک،بادی اسپینرو همچنین کارگاه ها شخصی آقایان کرمانی، موافق، گلچوبیان، عرب، میرچناری، سلطانی و عبدالهی به صورت رایگان در این زمینه فعال هستن و برخی کارگاه‌های دیگه هم با دستمزدی کمتر از حد معمول برای این سفارش‌ها توافق می‌کنن.

لیست برندهای ایرانی تولید ماسک

لیست برندهای ایرانی تولید ماسک

قطعا خیلی از کارگاه‌ها و مجمو‌عه‌های دیگه هم هستن که توی این زمینه فعالیت می‌کنن. خوشحال می‌شیم اگه به برندکده معرفیشون کنید.

مطالعه کنید: ماسک های عجیب با طراحی های سه بعدی

برندهای مرتبط با نوشته

دیدگاه کاربران

0 دیدگاه

امیدواریم برایتان مفید بوده باشه و دیدگاه خودتان را برای ما بنویسید


جدیدترین های مجله مد

تا کنون 26727 نفر در خبرنامه برندکده عضو شده اند، جای شما خالیست

ثبت اطلاعات

مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار