مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار

11781

جوش‌های صورت برای برندهای جدید بامزه‌اند!

اکثر برندهای مراقبت پوستی، محصولاتی برای پوشاندن و مخفی کردن مشکلات پوستی تولید می‌کنند. ولی برند اسکوئیش بیوتی (Squish Beauty) که توسط چارلی هوارد (Charlie Howard) راه اندازی شده است ...

 اکثر برندهای مراقبت پوستی، محصولاتی برای پوشاندن و مخفی کردن مشکلات پوستی تولید می‌کنند. ولی برند اسکوئیش بیوتی (Squish Beauty) که توسط چارلی هوارد (Charlie Howard) راه اندازی شده است، بر خلاف برندهای دیگر محصولاتی با شکل‌های بامزه و رنگ‌های جذاب برای درمان آکنه تولید می‌کند. چسب‌های جوش برند چارلی، به شکل گل و ستاره هستند و برای جلب توجه طراحی شده‌اند.

از سرمایه گذاران اسکوئیش، می‌توان به برند مطرح بابی براون اشاره کرد. اسکوئیش در کنار چسب‌ جوش، ماسک صورت، برق لب و مرطوب کننده نیز تولید می‌کند، اما چسب‌های جوش جذابش همچنان پرفروش‌ترین محصولش هستند.

شاید این محصولات برای افراد بالای 30 سال جذاب نباشد، اما جوان‌ترها ارتباط خوبی با آن‌ها برقرار کرده‌اند. مارکتینگ بامزه و متفاوت نسل جدید برندهای مراقبت پوستی، با ترند عادی سازی مشکلات پوستی میان نسل جدید هماهنگ است و مخاطبان بسیاری پیدا کرده است. البته این نکته را نمی‌توان نادیده گرفت که این برندها قابل قیاس با غول‌های صنعت آرایشی و بهداشتی نیستند. در اکثر کشورها هنوز برندهایی مثل لورئآل و نوتروژینا (Neutrogena) پیشتاز فروش هستند. این برندهای مطرح در اکثر فروشگاه‌ها و داروخانه‌ها قابل خریداری‌اند و جای کمی برای پیشرفت برندهای کوچکتر گذاشته‌اند. حتی میان نوجوانان نیز برندهای قدیمی‌تر قابل اعتمادتر و شناخته شده‌تر هستند و کمتر کسی به دنبال امتحان برندی جدید برای مسئله‌ای حساس مانند مشکلات پوستی می‌گردد.

موج جدید برندهای آرایشی و بهداشتی زمان خوبی را برای ورود به بازار انتخاب کرده‌اند. این صنعت به علت بحران کرونا، بر خلاف صنعت مد و عطرسازی، محبوبیت ویژه‌ای پیدا کرده است و متخصصین پیش بینی کرده‌اند که در چهار سال آینده نزدیک به 4.2 درصد رشد پیدا کند. در دوران قرنطینه، مصرف‌کنندگان علاقه‌ی بسیاری به مراقبت‌های پوستی و بهداشتی پیدا کرده‌اند و بیشترین هزینه را برای این محصولات می‌پردازند.

وبسایت Euromonitor در گزارشی اعلام کرده است که سال گذشته حدود 2.8 میلیارد دلار خرج محصولات مراقبتی جوش و آکنه شده است. بحران کرونا اکثر مردم را دچار مشکلات پوستی ناشی از پوشیدن ماسک و استرس کرده است. صنعت محصولات آرایشی و بهداشتی در سال گذشته در قسمت محصولات درمانی جوش و آکنه، نزدیک به 139 درصد رشد داشته است. البته که این رشد پیش از بحران کرونا نیز وجود داشته اما قرنطینه شتاب آن را بیشتر کرده است.

چارلی هوارد گفته است که منبع الهام محصولات بامزه و اینستاگرام پسند او، رفتار نسل جدید در شبکه‌های مجازی مانند تیک-تاک و اینستاگرام بوده است. چارلی می‌گوید: "نسل جدید از نشان دادن پوست خود به طبیعی‌ترین شکل ممکن خجالتی نمی‌کشد. اتفاقا به نظرشان خیلی هم باحال است که جوش‌ها و خط و خطوط چاقی بدنشان را نشان دهند."

 

دیگر برندی که فعالیتی شبیه به اسکوئیش دارد، برند نیویورکی استارفیس (Starface) است. این برند چسب‌های جوش ستاره‌ای تولید می‌کند و مخاطب اصلیش 17 تا 24 ساله‌ها هستند، اما میلنیال‌ها نیز از طرفداران او به شمار می‌روند. جولی اسکات (Julie Schott)، یکی از بنیان گذاران برند، در مصاحبه‌ای گفته است که "نوجوانان این چسب‌های جوش را در مدرسه و عکس‌های اینستاگرامی خود استفاده می‌کنند ولی مشتریانی که سنشان بالاتر است ترجیح می‌دهند شب‌ها از آن‌ها استفاده کنند."

 

استارفیس به جای تبلیغ در تلویزیون و بیلبوردها، جایی برای مارکتینگ انتخاب کرده است که نوجوانان بیشترین حضور را در آن دارند: گوشی‌های همراه. استارفیس خبر ارائه‌ی محصولات جدیدش را از طریق اس ام اس و ایمیل به مخاطبانش اعلام می‌کند، ولی مشتریان فرصت زیادی برای خرید ندارند، چرا که پس از مدتی کوتاه تمامی محصولات تمام می‌شوند! یکی از پلتفرم‌هایی که این برند بیشترین تمرکز را بر روی آن دارد، تیک-تاک است. یکی از ویدیوهایی که از محصولات این برند توسط ستارگان نوجوان تیک-تاکی منتشر شده است، نزدیک به 38 میلیون بار دیده شده!

تنها محصولات این برندها نیستند که برای محبوبیت در سوشیال مدیا طراحی شده‌اند، بلکه بسته بندی آن‌ها نیز جذاب است و بسیاری از مشتریان، ویدیویی از باز کردن بسته بندی خریدهایشان از این برندها را به اشتراک می‌گذارند. محصولات اسکوئیش در کیف‌های پلاستیکی که چندبار مصرف هستند، ارسال و با پلاستیک‌های حباب‌دار رنگی بسته بندی می‌شوند.

برخی از این برندهای مراقبت پوست، در کنار محصولات درمانی‌شان، اکسسوری و محصولات دیگر هم ارائه می‌کنند. گردنبندهای ماه‌های تولد و کیف‌ها و شمع‌هایی با جملات انگیزشی از محصولات محبوب این برندها هستند که در راستای هویت‌شان طراحی شده‌اند تا مراقبت جسمی و روانی از خود را ترویج دهند.

در چند ماه گذشته، به علت بسته شدن آرایشگاه‌ها و کلینیک‌های مراقبتی پوست، خرید لوازم آرایشی وبهداشتی برای درمان در خانه بالا رفته است. محصولات گران قیمتی همچون دستگاه بخور سرد و میکرودرم که پیش از این فروش زیادی میان مردم نداشتند، حال به برخی از پرفروش‌ترین کالاها تبدیل شده‌اند. این تغییر در رفتار خریدار، سود بسیاری برای برندهای درمانی و بهداشتی داشته است و امید آینده‌ی روشنی را در دنیای پسا کرونا به آن‌ها می‌دهد.

 

منبع: Businessoffashion.com

 

مطالب مرتبط:

چگونه ناخن هایمان را با ژل کاور کنیم؟

روشی ساده برای برداشتن کاور ناخن در خانه

10 نکته طلایی برای رنگ کردن مو در خانه

با محصولات ترمیم و صافی مو بیشتر آشنا شویم!

زاویه سازی صورت با روش کانتورینگ

از بین بردن لک و جوش با آرایش

دیدگاه کاربران

0 دیدگاه

امیدواریم برایتان مفید بوده باشه و دیدگاه خودتان را برای ما بنویسید


جدیدترین های مجله مد

تا کنون 26819 نفر در خبرنامه برندکده عضو شده اند، جای شما خالیست

ثبت اطلاعات

مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار