مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار

11799

معرفی رنگ‌های ترند پاییز 2020

تابستان امسال مثل برق و باد گذشت و شاید خیلی از ما آماده‌ی ورود به فصل پاییز نباشیم، اما پاییز امسال مثل هرسال غمگین نیست! رنگ‌هایی که در دنیای فشن برای پاییز 2020 ترند شده‌اند، رنگ‌هایی جذاب و شاد..

کم کم به پایان فصل تابستان نزدیک می‌شویم و باید از تیشرت‌های خنک و شلوارهای نخی دل بکنیم! تابستان امسال مثل برق و باد گذشت و شاید خیلی از ما آماده‌ی ورود به فصل پاییز نباشیم، اما پاییز امسال مثل هرسال غمگین نیست! رنگ‌هایی که در دنیای فشن برای پاییز 2020 ترند شده‌اند، رنگ‌هایی جذاب و شاد هستند، دقیقا همان چیزی که در دنیای بحران زده‌ی امروز به آن نیاز داریم! 

در مقاله "آیا دنیای امروز همچنان به چرخه‌ی ترندها نیاز دارد؟" به این مساله پرداختیم که عوامل متعددی از جمله ویروس کرونا، سبب شده که مردم دیگر به ترندها علاقه‌ای نشان ندهند و بیشتر به اخلاقیات برندها توجه کنند؛ با این وجود شرکت پنتون (Pantone) که هر سال رنگ‌های ترند هر فصل را پیش بینی می‌کند، با بررسی کالکشن‌های پاییز- زمستان هفته‌های مد نیویورک و لندن، رنگ‌هایی که امسال قرار است بپوشیم را به ما معرفی کرده است! در میان این رنگ‌ها، تناژهای همیشگی پاییزی مثل کرم و طوسی دیده می‌شوند، اما در کنار آن‌ها، رنگ‌هایی که کمتر در پاییز بر تن کسی می‌بینیم هم وجود دارند!

پاییز امسال نوبت رنگ‌های اصلی برای خودنمایی است! در کالکشن‌های برندها برای پاییز 2020، رنگ‌های آبی، زرد و قرمز به چشم می‌آیند و رنگ و رویی تازه به لباس‌های پاییزه بخشیده‌اند. در کنار رنگ‌های اصلی، نارنجی، صورتی و البته مثل همیشه، مشکی نیز به چشم میآید. در ادامه‌ی این مطلب به  بررسی رنگ‌های ترند پاییز 1399 می‌پردازیم.

رنگ های ترند پاییز 2020

قرمز آتشین (Pantone’s Samba)

از پوشیدن قرمز در فصل پاییز نترسید، چرا که یکی از رنگ‌هایی که در اکثر کالکشن‌های پاییز 2020 وجود داشت، قرمز بود. برندهایی همچون ژیوانشی در هفته مد پاریس 2020 و مایکل کورس به ما یادآوری کردند که برای دوری از افسردگی فصل پاییز، استفاده از رنگ قرمز پیشنهاد مناسبی است! اگر فکر کردید قرمز تیره برای پاییز ترند شده، سخت در اشتباهید! بلکه قرمز آتشین پیشنهاد طراحان لباس و طراحان فشن برای پاییز امسال است. استفاده از قرمز در کنار رنگ‌هایی همچون مشکی و طوسی، برای کسانی که دنبال استایلی ساده‌تر هستند، کاملا مناسب است.

 رنگ های ترند پاییز 99

رنگ های ترند پاییز 99

زرد (Pantone’s Green Sheen)

رنگ زرد در ماه‌های گرم سال باعث درخشش شما می‌شود، اما استفاده از آن در پاییز، استایل شما را خاص و متفاوت می‌کند. برای انتخاب رنگ زرد در استایل‌تان در پاییز امسال, به مشکل زیادی بر نمی‌خورید، چرا که تناژهای متفاوت زرد، همچون زرد لیمویی، زرد نئون و دیگر زردها در کالکشن‌های مختلف هفته‌های مد دیده می‌شود. اگر می‌خواهید از رنگ زرد در استایل رسمی و کاری استفاده کنید، به ترکیب آن با کرم و طوسی هم فکر کنید!

 رنگ مناسب پاییز

رنگ مناسب پاییز

آبی تیره (Pantone’s Classic Blue / Strong Blue)

رنگی که شرکت پنتون به عنوان رنگ سال معرفی کرد، آبی کلاسیک بود. پس مشاهده‌ی این رنگ در تمام فصل‌های این سال عجیب نیست! یکی از راحت‌ترین رنگ‌ها برای استفاده در استایل پاییز، رنگ آبی است. در کالکشن‌‌های برندهای مطرح، آبی، هم با رنگ‌های خنثی و هم با رنگ‌های جیغ سِت شده بود، استایلی که شما هم به راحتی می‌توانید از آن استفاده کنید! اگر می‌خواهید دیگران با نگاه کردن به شما حس آرامش بگیرند، از رنگ آبی در لباس‌ها و اکسسوری‌های پاییزتان استفاده کنید!

 رنگ مناسب پاییز

صورتی روشن (Pantone’s Rose Tan)

صورتی همیشه به عنوان رنگی رمانتیک در دنیای فشن حضور داشته است، اما در پاییز امسال، با هویتی قوی‌تر در لباس‌ها دیده می‌شود. صورتی روشن و پاستلی در کالکشن‌های الکساندر مک‌کوئین و فندی در هفته مد 2020 میلان دیده شد و بسیاری از برندها دامن، عینک و کت‌هایی با این رنگ را به نمایش گذاشتند. اگر پاییز امسال، اول صبح، یک قرار اسکایپ آنلاین داشتید، با پوشیدن لباسی صورتی خوش سلیقه بودن‌تان را ثابت کنید!

 رنگ های ترند پاییز 99

رنگ های ترند پاییز 99

زیتونی (Pantone’s Military Olive)

اگر به دنبال استفاده از رنگی جز مشکی و طوسی در استایل‌تان هستید، اما نمی‌خواهید خیلی در معرض دید قرار بگیرید، زیتونی رنگ مناسبی برای شماست. زیتونی رنگ جدیدی برای پاییز نیست و سال‌هاست که در فشن ‌شو های این فصل دیده می‌شود، اما به نظر می‌رسد این رنگ محبوب پاییزی هیچ گاه قدیمی نمی‌شود.

 رنگ های مناسب پاییز

رنگ های مناسب پاییز

نارنجی (Pantone’s Amberglow)

رنگ آجری و نارنجی تیره همیشه در لباس‌های پاییزی دیده شده، اما امسال نارنجی روشن و جیغ است که به ترند پاییز تبدیل شده است. اگر شخصیت خلاق و برونگرایی دارید، با پوشیدن لباسی نارنجی همه‌ی توجه‌ها را به خود جلب کنید، اما اگر به نارنجی علاقه دارید ولی استفاده از آن برای شما راحت نیست، با یک اکسسوری نارنجی، علاقه‌ی خود به این رنگ را نشان دهید!

 رنگ های مناسب پاییز

مشکی (Pantone’s Jet Black)

رنگ مشکی در هر فصلی، رنگی راحت برای ست کردن است، اما پاییز امسال مشکی در تعامل با رنگ‌های دیگر ترند نشده! امسال اگر می‌خواهید با ترندها پیش بروید، استایل سر تا پا مشکی را فراموش نکنید! در بسیاری از کالکشن‌های پاییز 2020 مدل‌ها با استایلی تمام مشکی به ران‌وی آمدند و نمایانگر قدرت و البته بحران‌های جهان امروز بودند. اگر پاییز امسال حال و هوای شادی بیش از اندازه ندارید و می‌خواهید نارضایتی خود از شرایط حال حاضر را نشان دهید، از سر تا پا مشکی بپوشید و همه را تحت تاثیر خود قرار دهید.

 رنگ های مناسب پاییز

طوسی (Pantone’s Mirage Gray)

رنگ طوسی برای استایل‌های رسمی و کاری بسیار مناسب است، اما امسال در کالکشن‌های فشن طوسی بیشتر در کت‌های اوورسایز که خود یکی از ترندهای زنانه پاییز 2020 است، استفاده شده بود و از حالت خشک و رسمی کمی فاصله گرفته بود. یکی از استایل‌های محبوب پاییز، پوشیدن لایه‌های متفاوت روی هم است که استفاده از رنگ طوسی با تناژهای متفاوت می‌تواند برای این استایل مناسب باشد.

 ترند رنگ های پاییز 99

دیدگاه کاربران

0 دیدگاه

امیدواریم برایتان مفید بوده باشه و دیدگاه خودتان را برای ما بنویسید


جدیدترین های مجله مد

تا کنون 26726 نفر در خبرنامه برندکده عضو شده اند، جای شما خالیست

ثبت اطلاعات

مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار