مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار

11804

نگاهی به ترندهای زنانه‌ی پاییز 2020

با نگاهی به فشن‌شوهای فندی و بالمان (Balmain)، پیام طراحان این برندها را به خوبی دریافت می‌کنیم؛ چرم را در پاییز امسال فراموش نکنید! شاید فکر کنید که چرم هر سال در پاییز ترند می‌شود و اتفاق جدیدی ...

پاییز از هر وقت دیگری به ما نزدیک‌تر است و کم کم باید تغییراتی در کمد لباس‌هایمان ایجاد کنیم. بی‌شک پاییز امسال با سال‌های پیش بسیار متفاوت است و دوران قرنطینه طرز لباس پوشیدن ما را متفاوت کرده است. با بررسی فشن‌شوهای پاییز 2020، در این مطلب ترندهایی که در فصل پاییز 1399 بر دنیای فشن حاکم هستند را معرفی می‌کنیم! با مجله مد برندکده همراه باشید.

چرم،چرم و بازم چرم!

با نگاهی به فشن‌شوهای فندی و بالمان (Balmain)، پیام طراحان لباس این برندها را به روشنی دریافت می‌کنیم؛ پاییز امسال چرم را فراموش نکنید! شاید فکر کنید که چرم  پاییز هر سال ترند می‌شود و این اتفاق جدیدی نیست، اما این جنس پارچه داستان دیگری در پاییز 2020 دارد! چرم دیگر تنها در یک بخش از استایل استفاده نمی‌شود و استفاده از آن به ماکسیمال‌ترین شکل خود رسیده است. شلوار، بلوز، کفش، کیف، کت و دستکش همه می‌توانند چرم باشند و استایلی قدرتمند بسازند. پیشنهاد ما به شما، خرید بلوز و شلواری چرم است که هم می‌توانند با یکدیگر استفاده شوند و هم با لباس‌های دیگر ست شوند.

ترند پاییز 2020

ترند پاییز 2020

پارچه‌ی ریش ریش

با این‌که مدتی بود پارچه‌های ریش ریش (Fringe) از دنیای فشن دور شده بودند، پاییز امسال دوباره شاهد بازگشت قدرتمندانه‌ی آن‌ها خواهیم بود! این پارچه‌ها در بعضی از فشن‌شوها مثل جیل سندر (Jil Sander) به شکلی مینیمال خودنمایی کردند و در فشن‌شوهایی مثل بوتگا ونتا (Bottega Vaneta) حال و هوایی ماکسیمال داشتند. چه مینیمال و چه ماکسیمال، در استایل کردن ریش ریش‌ها مراقب باشید، بقیه‌ی لباس‌ها و اکسسوری‌های شما باید ساده باشند تا تمام توجه بر روی لباس ریش ریشتان قرار گیرد!

مطالعه کنید: انواع استایل فشن

ترند پاییز 2020

ترند پاییز 2020

دستکش‌ها، مهم‌ترین اکسسوری پاییز!

امسال پاییز بهتر است به جای خرید یک جفت دستکش ساده، به پیشنهاد سن لوران (Saint Lauren) و شنل توجه کنید و یک جفت دستکش خاص بخرید! دستکش‌های رنگی، بلند و گاهی پر زرق و برق در اکثر فشن‌شوهای پاییز 2020 دیده شدند و به ما یاد آوری کردند که داشتن یک جفت دستکش خاص تا سالیان سال استایل ما را متفاوت خواهد کرد!

ترند پاییز 2020

ترند پاییز 2020

کت و دامن

ترند کت و دامن زیرمجموعه‌ی دو ترند اصلی امسال است: بازگشت به دهه‌ی 40 میلادی و لباس‌های ست. کت و دامن‌های ست در رانوی‌های ژاکموس و مایکل کورس دیده شدند و با این‌که شاید برای دوران کرونایی زیادی رسمی به نظر بیایند، همچنان استایلی شیک برای عاشقان مد ایجاد می‌کنند!

ترند پاییز 2020

ترند پاییز 2020

ترند پاییز 2020

بازگشت شِنِل!

شنل پاییز امسال به فروشگاه‌های برندهای فشن باز می‌گردد، اما نه شنل‌های حوصله‌سربر! با نگاهی به فشن‌شوهای ولنتینو و بالمان، منتظریم تا پاییز امسال شنل‌هایی با رنگ‌ها و دوخت‌های هیجان انگیز مشاهده کنیم! به سراغ شنل کرم رنگ همیشگی نروید و با اندکی جسارت از رنگ‌های ترند پاییز 2020 استفاده کنید!

ترند پاییز 99

ترند پاییز 99

زنجیر و فلز، زره ما در برابر کرونا!

با گذشت ماه‌ها از بحران کرونا، خیلی از ما مدت زیادی را در لباس‌های راحتی گذراندیم، حالا زمان آن است که کمی استایل خود را هیجان‌اگیزتر کنیم! در فشن‌شوهای برندهایی مثل "سن لورن" و "توری برچ" (Tory Burch)، شاهد استفاده از زنجیر و فلز به عنوان اکسسوری و گاهی در لباس‌ها و کیف‌ها بودیم. بی شک پاییز 2020 زنجیرهای طلایی و فلز از مهم‌ترین اکسسوری‌ها خواهند بود!

ترند پاییز 99

ترند پاییز 99

متالیک‌ها!

لباس‌ها و اکسسوری‌های متالیک، گزینه‌ی خوبی برای اضافه کردن اندکی هیجان، به زندگی نه چندان خوشایند این روزها هستند! استفاده از آیتم‌های متالیک در کنار لباس‌های تیره‌ی پاییزی، می‌تواند استایل شما را متفاوت کند. از پوشیدن متالیک برای محل کار و یا جلسات آنلاین نترسید، متالیک هم برای قرارهای رسمی و هم برای خوش گذرانی مناسب است!

ترند پاییز 99

ترند پاییز 99

کمدِ لباسِ ملکه ویکتوریا!

برندهای فشن در رانوی‌های پاییز 2020 سری به کمد ملکه ویکتوریا در قرن 18 میلادی زدند! طراحان مد همیشه از فشن عصر ویکتوریا الهام گرفته‌اند، اما این پاییز بیش از هر زمان دیگری شاهد استایل ویکتوریایی هستیم. سرشانه‌های پف‌دار، یقه‌های فوق بلند، پارچه‌های توری و کمرهای باریک، همه از المان‌های فشن قرن 18 هستند که در رانوی‌ها دیده شدند.

ترند پاییز 99

ترند پاییز 99

لباس‌های گشاد

شاید مهم‌ترین ترند پاییز امسال، لباس‌های گشاد و زیادی گشاد باشند! خیلی از دوستداران فشن از لباس‌های راحت دوران قرنطینه خسته شده‌اند و به دنبال استایلی هیجان‌انگیزتر برای پاییز هستند، خیلی از ما هنوز هم به دنبال لباس‌های راحت و گشاد هستیم، تا در روزهای سرد و ابری پاییز احساس بهتری پیدا کنیم! بسیاری از لباس‌هایی که در رانوی‌های پاییز 2020 دیده شد، گشاد و گاهی دارای ناهماهنگی در دوخت بودند! شاید بسیاری از این لباس‌ها برایتان عجیب باشند، اما آستین‌های زیادی بلند و برش‌های کج، از ترندهای اصلی فصل پیش رو هستند!

ترند پاییز 99

ترند پاییز 99

دیدگاه کاربران

0 دیدگاه

امیدواریم برایتان مفید بوده باشه و دیدگاه خودتان را برای ما بنویسید


جدیدترین های مجله مد

تا کنون 26726 نفر در خبرنامه برندکده عضو شده اند، جای شما خالیست

ثبت اطلاعات

مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار