مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار

11828

آلفا مونته عطری مناسب برای تمامی سلایق

امروزه با پیشرفت دنیای اینترنت و به وجود آمدن فروشگاه های اینترنتی مختلف، تهیه محصولات مختلف نیز بسیار آسان شده است از پوشاک گرفته تا خوراک و زیورآلات و... شما میتوانید با خرید آنلاین و سفارش از طریق

*فروشگاه مجازی عطر آلفا مونته دارای تمامی نت های برند آلفا مونته (Alfa Monte)، این امکان را به وجود آورده است تا با خرید آنلاین عطر به تمامی رایحه ها دسترسی داشته باشید. با مطالعه محتوا و ویژگی های هر عطر، می توانید نیاز خود را برای داشتن عطری متناسب با شخصیت خود را برطرف کنید.*

 

از کودکی در گوشمان خوانده اند ظاهر ما مهم نیست! آنچه مهم است سیرت و درون هرفرد است. ما هم در این مقاله قصد نداریم خلاف این مطلب را به شما بگوییم. چون سیرت بد با آرایش های فوق العاده، یا عطر های عالی و خوشبو  هم زیبا نمی شود. اما...

اما واقعیت این است که ظاهر شما همان قدر مهم است که باطنان! ظاهر هر کسی نشان دهنده علایق و سلیقه ها و اعتقادات شخصی آن فرد است؛ یکی از مهم ترین گزینه ها برای داشتن ظاهر خوب، یک عطر خاص و متناسب با شخصیت شماست. یک عطر با ویژگی های خوب می تواند آنچه در درون تان وجود دارد به نمایش بگذارد. این که شما یک فرد آرام و درون گرا یا پرانرژی و پویا  باشید، این که زنانگی یا مردانگی تان را با چه عطری بروز دهید، همه ی این ها در عطر شما نمایان می شود.

عطرها نشان دهنده درون واقعی شما هستند

آلفا مونته از سرمای سیبری تا گرمای کویر لوت!

آلفا مونته برند معروف ایتالیایی فرانسوی معروف در سال 1976 تولید عطر هایش را با هدف ایجاد عطرهایی خوشبو و با انواع رایحه ی سرد و گرم، و متناسب با تمامی سلایق شروع کرد. عطرهای آلفا مونته با بهترین مواد اولیه موجود و بالاترین ماندگاری، تمام نیاز مشتریان را پوشش می دهد. فرقی نمی کند شما آن فرد پر جنب و جوشی باشید که قرار است با یک عطر خنک، انرژی و نشاط تان را بیشتر کند یا آن فرد آرامی که با یک عطر ملایم به آرامش بیشتری می رسد. یا آن خانم زیبایی که جذابیت و زنانگی اش را با یک عطر گرم نشان می دهد. آلفا مونته ساخته شده است تا تمام انتخاب ها را پوشش دهد.

این عطر دارای طیف متنوعی از رایحه های مختلف مانند میوه ای و خنک، گرم و شیرین، چوبی و تلخ و غیره است. برند ما در تولید عطرهای خود ملاک های مختلف مشتریان را در نظر می گیرد، تا با توجه به خواسته مشتریان به ترکیب مورد نظر دست یابند.

معرفی چند نمونه عطر از برند آلفا مونته:

از تنوع عطرهای آلفا مونته همین قدر بگویم که این عطر در برگیرنده تمامی سلایق است. شما نمیتوانید دنبال عطر  خاصی باشید و آنچه می خواهید را  در این برند پیدا نکنید.

به دنبال یک عطر شیرین و خنک هستید، تا روزهای گرم تابستانتان را سرشار از هیجان و شما را در لذت خود غرق کند؟ این نمونه آلفا مونته حس بهشتی را به شما منتقل می کند که میتوانید در این دنیا هم آن را تجربه کنید. این عطر مهیج همان ادوپرفیوم مای کویین (My Queen Perfume) است.

عطری از جنس تلخی چرم، و رایحه خنک سیب و آناناس با طراحی زیبا برای آقایان شیک پوش از دیگر نمونه های این برند عطری است. عطر کنتیننتال پلاس آلفا مونته مناسب آقایان در هرسن و سالی است.

عطری خنک که یادآور تمام زیبایی خانم های خاص است. هانیبال آلفا مونته که از ترکیب سیب و مشک و لیمو تولید شده است تا شادابی را به خانم های شیک عرضه کند.

و دکستر میوه ای... عطری از جنس موفقیت ها؛ این عطر ها مخصوص آقایانی است که برای هر لحظه از زندگی خود برنامه دارند و برای آینده ای زیبا تلاش می کنند.

و باقی عطرهایی که هرکدام ساخته شده تا سخت پسندان را در تک تک روزهای زندگی همراهی کند. آلفا مونته تلاش کرده تا انتخاب همیشگی طرفدارانش باقی بماند.

قیمت های مناسب برند آلفا مونته:

عطری که سلایق مختلف را پوشش می دهد، ماندگاری اش زبانزد است و دارای رایحه های فوق العاده و متنوع است. و در آخر لازم است تا از قیمت مناسب عطرهای این برند نیز سخن بگوییم؛ کمپانی آلفا مونته سعی کرده در کنار تولید ادوپرفیوم های لوکس و خوشبو، محصولاتی را تهیه کند که مردم از قشرهای مختلف توان تهیه آن را داشته باشند. این روزها که قیمت عطرهای خوب سر به فلک میکشد، داشتن عطری که بتواند مناسب با شرایط مختلف باشد و برای هر سن وسالی جوابگو باشد، سخت است. پیدا کردن عطر با کیفیتی که ساخته شده برای هر دوجنس خانم و آقا باشد و با وجود تمامی این موارد، قیمتی بسیار مناسب داشته باشد کار خیلی راحتی نیست. ولی آلفا مونته سعی کرده است تمام این موارد را همراه با یک قیمت منطقی عرضه کند و این همان نقطه تفاوت این برند با برندهای دیگر است.

آلفا مونته

برچسب های مرتبط

دیدگاه کاربران

0 دیدگاه

امیدواریم برایتان مفید بوده باشه و دیدگاه خودتان را برای ما بنویسید


تا کنون 26757 نفر در خبرنامه برندکده عضو شده اند، جای شما خالیست

ثبت اطلاعات

مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار