مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار

11831

نگاهی به استایل‌های مراسم MTV EMAs 2020

مراسم MTV EMAs امسال شاید مثل همیشه پر هیاهو و شلوغ نبود، اما #فرش_قرمز مجازی اون همچنان پر از لباس‌های هیجان‌انگیز بود! این مراسم در روزها و شهرهای مختلف ضبط شد، و در نهایت به کمک تکنولوژی ...

مراسم MTV EMAs امسال شاید مانند همیشه پر هیاهو و شلوغ نبود، اما فرش قرمز مجازی آن همچنان پر از لباس‌های هیجان‌انگیز بود! این مراسم در روزها و شهرهای مختلف ضبط شد، و در نهایت به کمک تکنولوژی، ۸ نوامبر ۲۰۲۰ از ام تی وی پخش شد و سلبریتی‌ها از شهرهایی مثل لندن و بوداپست در این مراسم شرکت کردند.  

گروه پاپ Little Mix از خوش‌ پوش‌ترین‌های این مراسم بودند که جایزه‌ی بهترین هنرمند پاپ را از آن خود کردند و اجرای برنامه را هم بر عهده داشتند. جید ثیروال (Jade Thirlwall) که با چند لباس در این مراسم حضور پیدا کرد، در فرش قرمز این مراسم با پیراهن کوتاهی از سن لورن درخشید. لی-ان پینوک (Leigh-Anne Pinnock)، عضو دیگر لیتل میکس،‌ با پیراهنی آستین پفی از برند Annakiki توجه همه‌ی عکاس‌ها را به خود جلب کرد و به یکی از خوش استایل‌ترین‌های شب تبدیل شد. 

از دیگر خوش استایل‌های MTV EMAs امسال ریتا اورا بود که با لباسی از ”جیامباتیستا ولی” در فرش قرمز این مراسم درخشید. ریتا اورا برای این مراسم لباسی از جیامباتیستا ولی انتخاب کرده بود که امضای این برند است؛ پیراهن توری! دیگر هنرمندی که با پیراهن جذابش چشم‌ها را به خود خیره کرد، زارا لارسون بود که برند ورساچه را برای این فرش قرمز انتخاب کرده بود. زارا پیراهن جذاب ورساچه‌ی خود را با جواهراتی از بولگاری برای این مراسم ست کرد. 

وینی هارلو و آلیشا کیز برای رد کارپت این مراسم، برند ماسکینو را انتخاب کردند که طراح لباس بسیاری از سلبریتی‌ها در MTV EMAs امسال بود. آلیشا کتی اوورسایز و وینی هارلو پیراهنی رنگارنگ از ماسکینو به تن داشتند که استایل امریکایی آن‌ها را تکمیل کردند. 

در ادامه نگاهی خواهیم داشت به استایل سلبریتی‌ها در مراسم MTV EMAs 2020. با مجله مد و فشن برندکده همراه باشید.

مراسم MTV EMAs 2020

مراسم MTV EMAs 2020

مراسم MTV EMAs 2020

مراسم MTV EMAs 2020

مراسم MTV EMAs 2020

مراسم MTV EMAs 2020

مراسم MTV EMAs 2020

مراسم MTV EMAs 2020

مراسم MTV EMAs 2020

مراسم MTV EMAs 2020

دیدگاه کاربران

0 دیدگاه

امیدواریم برایتان مفید بوده باشه و دیدگاه خودتان را برای ما بنویسید


جدیدترین های مجله مد

تا کنون 26726 نفر در خبرنامه برندکده عضو شده اند، جای شما خالیست

ثبت اطلاعات

مشاهده همه برندها

نمایندگان فروش

مجله مد

ثبت کسب و کار